Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Korzystając z okazji że jestem u teściów sprawdziłem jak wygląda boost sensor i można powiedzieć że jest ok delikatny nalot na samym tym czymś złotym ale rzadnej mazi nie było.
Cały układ dolotowy był sprawdzony wraz z turbiną. Tak jak pisałem EGR i DPF usunięte do tego z ECMu wycięty błąd p2279 i zrobiony EKOTUNING. Po tych zabiegach auto chodzi rewelacyjnie.
Witam!
Dzisiaj (niedziela) powalczyłem z Zosią. A było tak: w piątek zaświeciła kontrolka "silnik", autko jechało jakby trochę ospale, może trochę było czuć spaliny. Do domu (około 30 km) dojechałem. Dzisiaj "wydeptałem" błąd ECN 227956 (czyli2279) - nieszczelność w układzie dolotowym. Po przeczytaniu na ten temat obawiałem się, że nie będzie łatwo. Zabrałem się od wymiany filtra powietrza, oglądnięcia i obmacania wszystkich rur po kolei. Doszedłem do EGR. Stwierdziłem, że jak już grzebię to go wyczyszcze (robiłem to około 15000 km temu). Przy rozkręcaniu okazało się, że są poluźnione śruby mocujące "kolanko" łączące EGR z przepustnicą - te od strony przepustnicy. Było tam trochę brudu typowego dla przedmuchu ze spalin. Mycie, czyszczenie itd. Poskładałem, odpaliłem. Przejechałem około 80 km. Autko szło normalnie. Kontrolka dalej świeci, dalej pokazuje błąd.
Podobno można zresetować komputer - zdjąć klemy i je zewrzeć na 3-10 minut. Czy ktoś wie ile w tym prawdy?
Michał
Wczoraj (poniedziałek) zgasła kontrolka "silnik" - sama, podczas jazdy, czyli po około 200 km od naprawy. Błąd pamięta.
Od wczoraj strona Klubu wyświetla się jako zablokowana - dokonująca ataków.
U kogoś też tak?
Michał
Cześć, dzisiaj przyspieszając tak ok. 2800 obrotów nagle zaskoczyło mnie szarpnięcie samochodem łącznie z głośnym "puffff", od tego momentu przy wkręcaniu się turbiny świszcze (narasta podczas zwiększania obrotów). Jest również spadek mocy. Przy 3 tysiącach świst jest już bardzo głośny i wtedy czuję, że to już jest max mocy auta. Co to może być?
robas pisze:Cześć, dzisiaj przyspieszając tak ok. 2800 obrotów nagle zaskoczyło mnie szarpnięcie samochodem łącznie z głośnym "puffff", od tego momentu przy wkręcaniu się turbiny świszcze (narasta podczas zwiększania obrotów). Jest również spadek mocy. Przy 3 tysiącach świst jest już bardzo głośny i wtedy czuję, że to już jest max mocy auta. Co to może być?
Błędy związane z immo z tego co zrozumiałem...
A jeżeli nie ma żadnych błędów związanych z silnikiem (bo tylko te dwa błedy mi wyskoczyły) to co to może być z tą dzisiejszą przypadłością?
Witam,
dzisiaj znowu zaświeciła się kontrolka "silnik". Wydeptałem błąd 2279 - znowu (opisałem wcześniej). Miałem około 40 km do domu. Załatwianie kilku spraw - czyli kilka odpaleń, przejazd około 30 km, ze dwa postoje = odpalenia i kontrolka zgasła. Czy możliwe, że pamięta błąd - nie był kasowany - i bestia przypomina o nim?
Witam
Podlacze sie pod temat od kilkunastu dni walcze z bledem P227956
jak narazie nie widac efektow.Zaswieca mi sie kontrolka silnika z w/w bledem,jak silnik sie rozgrzeje jadac i hamujac silnikem oswieca sie to dzidostwo i juz nie zgasnie.Wymienile egr na nowy, boost sensor,filter paliwa jak i powietrza.Przepustnica wyczyszczona,przewody podcisnienia sprawdzone,a po wymianie boost sesora i wykasowaniu bledu niby ok moc powrucila banan na twarzy do wczoraj po przejechani okolo 200km autostrada kontrolka swieci moc spadla.Koledzy co moge jeszcze sprawdzic prosze o pomoc jakies podpowiedzi.
z gory dziekuje.
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2015, 23:45 przez Jamison, łącznie zmieniany 1 raz.
Miałem to samo, brak mocy do 2tys obr, egr czyszczony benzynką nic nie pomogło, mechanik go zaślepił blaszką - wtedy moc wróciła, ale to nie rozwiązanie. Rozebrał jeszcze raz i czyścił jakimś specyfikiem do czyszczenia silników, po zmontowaniu działa ładnie jak na razie.
Sprawdzałeś kolektor - wejście z egr do kolektora? miałem wszystko zawalone, bał się w tym dłubać bo mówi ze ta sadza na zawory poleci, ale podpowiedziałem żeby od strony przepustnicy włożyć rurę od odkurzacza i wyciągać to co się wydłubie. zastosowaliśmy jeszcze preparat do czyszczenia kolektorów, ale nie wiem co ostatecznie pomogło i na jak długo. zamówiłem te blaszki do częściowego zaślepienia - zobaczę jaki będzie efekt.
Niech moc będzie z wami.
egr zamontowany nowy kolektor wyczyszczony to znaczy kanaly od egr i przepustnicy bo nic wiecej raczej nie mozna z kolektorem zrobic? Chyba ze,jest jakis preparat ktory dodaje sie do paliwa ale nie slyszalem nie mam pomyslow