Teraz rozumiem, co jest u mnie za problem.Marki pisze:I ta iglica po czyszczeniu powinna wystawać ok 5-6mm z cewki.Jeśli samoczynnie nie wystaje tzn,ze się zacina.
Po rozłączeniu cewki od zaworu moja iglica z cewki wystaje na jakieś 2-3 mm. Nie zacina się, chodzi lekko, gdyż można ją palcem wyjąć na 5-6 mm. A z ww. uwagi Marki wynika, że po wyczyszczeniu ona powinna wystawać na te 5-6 mm, co powoduje sprężyna w środku cewki. Można ją ewentualnie wcisnąć palcem, by potem znów wróciła do ww. pozycji, co powoduje wspomniana sprężyna. Czyli u mnie w cewce pękła sprężyna lub pękła iglica.
Ktoś ma wolną cewkę
Z autem nic się nie dzieje, za wyjątkiem oczywiście palącej się kontrolki i błędu P0400. Sprężyna w cewce nie wypycha iglicy, zawór jest wciąż zamknięty-nie ma przepływu spalin do kolektora.