Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Według mnie GM to słaby olej pisałem już o tym w innym temacie. Jak się trochę poczyta w necie tematów olejowych to wiele osób stanowczo odradza stosowanie tego oleju więc coś jest na rzeczy. Jego zaletą jest niewątpliwie cena, ale za podobną (albo niższą) cenę można mieć zdecydowanie lepszy olej Specola z normą Dexos 2 lub jeśli nie jest potrzebna olej w pełni syntetyczny (przewaga bazy PAO). Jakościowo są to bardzo dobre oleje a cenowo oleju na prawdziwej bazie syntetycznej się na rynku raczej nie znajdzie. Teraz syntetyka to w ogóle ciężko kupić bo większość producentów robi oleje na bazie HC i nie robi praktycznie w ogóle olejów na bazie PAO (nawet Mobil 5w50 jest HC) bo tak jest taniej a, że wszyscy (prawie wszyscy) tak robią to o sprzedaży decyduje marketing.
Jak silnik ma ponad 100 000km polecam Valvoline Max Life. W swoim aucie mam zalany taki 5W40.
Reset inspekcji wyświetlił następną wymianę za 35 000km, ale ja wymianę będę robił po 15 000km.
Ostatnio zmieniony 03 gru 2015, 21:37 przez paweldm, łącznie zmieniany 1 raz.
Jest Peugeot 308SW 2.0Bluehdi i Meriva B 1.7cdti
Była Zafira A 1.8 16v lpg i B 2.0 Turbo +lpg oraz zastawa, polonez, tempra, espace II i IV omega B, tigra, C3, C4 Grand Picasso, Outlander II, Berlingo III, Astra J 2.0cdti, Peugeot 308
Olej 5w50 to moim zdaniem lekka przesada. Silnik 1.6 v8 to nie jest napęd do celów sportowych.
Ostatnio zmieniony 07 gru 2015, 15:17 przez paweldm, łącznie zmieniany 1 raz.
Jest Peugeot 308SW 2.0Bluehdi i Meriva B 1.7cdti
Była Zafira A 1.8 16v lpg i B 2.0 Turbo +lpg oraz zastawa, polonez, tempra, espace II i IV omega B, tigra, C3, C4 Grand Picasso, Outlander II, Berlingo III, Astra J 2.0cdti, Peugeot 308