[B] Problem z odpaleniem Zafira B
no właśnie cały czas mnie to nurtuje jak to cholerstwo sprawdzić wyczytałem że to urządzenie znajduje sie gdzieś koło akumulatora i dziwna sprawa z bezpiecznikami wyglada na to że nie ma tylko są jakieś od podgrzewacza filtra paliwa chyba 25A sprawdzałem wyglądało wszustko ok czytałem teraz jeszcze o tym TEST MODE wynika z tego że jest podawana informacja jaką temperature ma podczas jazdy nasz silnik w którym to jest dokładnie oknie i która to wartość przepraszam że mieszam a powiem jeszcze tyle że serwis opla stwierdził że gdyby nie było zasilania to pokazałoby im to na ich magicznym kąpie i nawet tego nie sprawdzali jak zrobić to samemu wszyscy polegają na kąpie tyle czujników a dobrze że przed wyjazdem do Niemiec zaglądnołem do klocków hamulcowych zostały max3-4mm a nic nie informowało o ich śmierci może to samo z tym zasilaniempanowie w kupie siła jak ruszyć najłatwiej ten temat
- MieHor
- Zafiromaniak
- Posty: 2915
- Rejestracja: 26 kwie 2009, 16:07
- Imię: Mieczysław
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
dany w tym temacie masz wszystkie ekrany z wyświetlacza http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php? ... c&start=15
w Test Mode temperatura płynu chłodzącego "Coolant" - czwarty ekran
w Test Mode temperatura płynu chłodzącego "Coolant" - czwarty ekran
Jesteś w błędzie . :> Jeśli powiedział to mechanik to go zmień.Lepiej napisz czy sprawdziłeś tak jak napisałem. Powietrze dostaje się też innymi drogami baaaardzo powoli. Nie jestem lekarzem ostatniego kontaktu i nie potrafię wróżyć z fusów .Jeśli masz lepszy sposób to go zastosuj.Znajdź post o wymianie filtra paliwa tam masz wszystko wyjaśnione dlaczego takie pierwsze podejrzenie .dany pisze: tak myśle że gdyby dostawało sie lewe powietrze to podczas jazdy tez byłyby problemy i np po 40 minutowym postoju też ciężko by zapalał
Co prawda teraz nie mam diesla ale takie coś przerabiałem w F. Mondeo 1.8 TD - też rano lub po dłuższym postoju ok. 10 godz. zapalał za 3 - 4 razem. Sprytny mechanik pominął wszystkie cuda typu podgrzewanie paliwa pominął tez orginalny filtr paliwa i założył swój na przeżroczystych przewodach paliwowych. Po paru godzinach było widać że paliwo się cofa. W moim przypadku winna była pompa paliwa. Ale życzę Ci żeby to było coś innego bo wtedy zaplaciłem jakieś 450 zł i ponoć to była jakaś reperaturka którą szło wymienićSzymon78 pisze:hej
wg mnie zapowietrza ci sie układ paliwowy.. a dokłądnie cofa sie paliwo... sprawdź dokładnie połacznia od filtra paliwa do pompy no i sama pompe wysokiego ciśnienia (wtryskową) czy nie masz gdzies lekko mopkrej.
nic innego nie przychodzi mi do głowy
Dodam że podczas jazdy nic się nie działo
ok panowie będe to diagnozował jak tylko auto wróci z zagranicy jak byłem na swerwisie to wpuszczono mnie do mechaników pytałem czy nie ma na układzie jakiegoś zaworu zwrotnego odpowiedział że paliwo jest dobijane po każdym przekręceniu kluczyka i udowadniał to ściągając wężyk dolotowy do filtra paliwa i tak jak mówicie jest teraz z4-5 na plusie nawet gdyby nie grzały świece powinien palić z kompresji a on jest głuchy jakby nie było paliwa dzwoniłem do dobrego magika od wtrysków i powiedział że badanie na przelewach nie jest wiarygodne a trzeba je sprawdzić na maszynie regeneracja ok1000zł a powiedział że odbywa sie to tak że pompa daje stałe ciśnienie na listwe i że jak na listwie osiągnie znów jakieś tam ciśnienie to dopiero komp otwiera wtryski bede to sprawdzał po kolei najgorsze w tym wszystkim że jak sie gdzieś podjedzie to auto gada i zapala jak nowe nie wykazując żadnych błędów a magicy patrzą na mnie jak na nienormalnego poszukam kogoś dobrego od układów paliwowych i najwyżej zostawie tą wredną zośke na noc :jeb:
panowie ile amperogodzin powinien miec orginalny akumulator bo wszystko jest ok to znaczy zasilanie i auto sie nie zapowietrza a gosc mi podpowiedzial ze moze byc to wina rozrusznika i zeby sprobowac podpiac do aku drugi poprzez dobre kable nawet jezeli ten w aucie kreci bez problemu i jezeli po nocy auto zapali normalnie to wina moze lezec w rozruszniku i bedzie do regeneracji co o tym myslicie pozdr
Po co podłączyć drugi aku przez kable jak ten w aucie kręci jak należy?Przez takie podłączenie można narobić sobie tylko dodatkowych kłopotów.Sprawdzić aku w aucie w razie potrzeby doładować ....i zmienić mechanikadany pisze:panowie ile amperogodzin powinien miec orginalny akumulator bo wszystko jest ok to znaczy zasilanie i auto sie nie zapowietrza a gosc mi podpowiedzial ze moze byc to wina rozrusznika i zeby sprobowac podpiac do aku drugi poprzez dobre kable nawet jezeli ten w aucie kreci bez problemu i jezeli po nocy auto zapali normalnie to wina moze lezec w rozruszniku i bedzie do regeneracji co o tym myslicie pozdr
panowie zafira padla nie migala zadna kontrolka a zapchal sie tak dpf ze auto zgaslo na swiatlach i wrocilo na krawacie dzis mechanik rozciol calla puszke z tym badziewiem i wyjal wszystko po czym ja zaspawl auto wrocilo do normy tylko jak sie przyspiesza to widac jak przykapca ciekawe czy poprawi sie to zapalanie poczytalem o programopwaniu gdzie najlepiej to zrobic w przystepnej cenie i czy wywalenike tego w ten sposob bylo rozsadne