właśnie o tym pisałem wcześniej, w mojej Astrze tak samo klekocze i to praktycznie na drugi dzień po zmianie zaczęło się klekotanie ... ,Ojciec mówił że w Vectrze silnik dziwnie pracuje ... bardzo twardo i iże podskoczyło spalanie , no ale to możemy zrzucić na zimę coś wam powiem ... gdy zlewałem olej z Vectry ten Olej był prawie jak woda takiego rzadkiego oleju jeszcze nigdy nie widziałem , a przeważnie sam wymieniam olej i w ojca i w swoim samochodzie , co prawda ostatnia zmiana w moim była akurat serwisowa ( gwarancja ) no ale to nie jest pierwszy mój samochód , ........Jacek_Do pisze:Ja zalałem Dexosem2 i przejechałem niecałe 3000km i silnik klekoce jak Jelcz, Jutro zmieniam olej na Castrola 5W40 zobaczymy co będzie.Przemcio pisze:Orbit ja mam silnik zalany przeciętnym Dexosem i nie mam klekotania jak 1.9cdti o Jelczu nie wspominając Wymieniam co 10tyś. to chyba nawet taki wystarczy :>Orbit pisze: Na Dexosie klepał silnik jak Jelcz dopiero po rozgrzaniu uspokajał sie ... na L.Moly zupełnie inaczej silnik pracuje , bardzo miekko i sporo ciszej i niema klepania na zimnym silniku ...
Ale myślę że nie warto kupować Dexosa2, strata pieniędzy, czasu i szkoda silnika.
Teraz do Vectry zalałem LIQUI MOLY TOP TEC 4600 , po przejechaniu 20 km wszystko chodzi cacy . dodatkowo ojciec dodał Militec-1 ,
castrol miałem także , więcej nie leje,widziałem co spływało przy spuszczaniu ...
Dodam tyle .. Ja Dexosa więcej nie leje ... według mnie to tani gniot... w wawie kosztuje 87 zl ... taniej niz mineralny Olej w Realu ... GM to przewalace, od 2005 roku zalewali Auta z DPF olejami z wysoka zawartością popiołów , gdy sie pieprzył DPF jak u mnie, pier---lą ze to z winy kierowcy .. ....
zeby było śmiesznie GM nie ujawniło karty Olejowej DEXOS2 nigdzie ! nikt nie wie co to za olej i co tam tak naprawdę jest ..... i na ten fakt zwracał mi uwagę ktoś w serwisie ..