Mam. pytanie. Koledzy jaka jest średnica, długość tego wężyka gdybym chciał kupić i jakie średnice opasek zaciskowych. Podejrzewam że to nie kosztuje majatku , a jak juz bede pod samochodem i okaże się że jest walniety , to chciałbym go miec pod ręka, a nie bawic się w szukanie po sklepach.tico0 pisze:Przed tym proponuję sprawdzić stan wężyka który łączy czujnik ciśnienia z metalowym przewodem ciśnieniowym
Błąd 2452 58
Koledzy założyłem nowego EGR. Silnik pracuje, wkręca się na obroty, lecz nadal nie ma mocy. włączyłem OC i wywala mi jeden błąd P2452-0F Ciśn. zmierzone przez czujnik ciśn. filtra cząsteczek niezgodne z ciśnieniem barometrycznym.
Przewody w komorze silnika sprawdziłem, jeszcze nie patrzyłem pod samochód. Próbowałem włączyć wypalanie DPF (mam w tej chwili 80 %), wystartowało , ale za moment przerwało.Proszę jeszcze o podpowiedź który to parametr w OC mówi o ciśnieniu (jaka powinna być jego wartość). Biorę się za sprawdzenie tych węży przy DPF.
Przewody w komorze silnika sprawdziłem, jeszcze nie patrzyłem pod samochód. Próbowałem włączyć wypalanie DPF (mam w tej chwili 80 %), wystartowało , ale za moment przerwało.Proszę jeszcze o podpowiedź który to parametr w OC mówi o ciśnieniu (jaka powinna być jego wartość). Biorę się za sprawdzenie tych węży przy DPF.
j
miałem to samo... błąd 245258 i okaząło sie ze uszkodzony był przewód elastyczny (raczej kruchy jak diabli) DPF przy grodzi silnika. Po naprawie problem znikł sam. - tyle ze moja Zosia na mocy wogole nie straciła w trakcie występowania usterkiTOMASZ_2010 pisze:Próbowałem włączyć wypalanie DPF (mam w tej chwili 80 %), wystartowało , ale za moment przerwało.
tylko czy on się właśnie nie zapchał w wyniku awarii czujników, o których mowa wyżej? Jęśli tak, to spiesz się z wycinką.... bo znów będziesz miał niespodziankę....ale generalnie słuszna decyzjaTOMASZ_2010 pisze:Usterka usunięta.
Winny: DPF - totalnie zapchany!!!!
Mechanik wyczyścił go preparatami TUNAP, potem wypalanie i wszystko wróciło do normy. . W środę jade wyrwać " chwasta"
Czujnik różnicy ciśnień był OK. Błąd złapał poprostu poprzez zapchany DPF. Już jak go zawiozłem lawetą do mechanika to mówił:" Teraz mu damy trochę tlenu"- i ściągnął wężyk z czujnika przez który poszły spaliny i samochód zaczął inaczej pracować. Biedna Zosia dusiła się własnymi spalinami!!!.
Ktoś się może orientuje ile kosztują te magiczne wynalazki TUNAP?, bo wydaje mi się że mechanik trochę mnie za dużo przykasował jak za tę usługę.
Ktoś się może orientuje ile kosztują te magiczne wynalazki TUNAP?, bo wydaje mi się że mechanik trochę mnie za dużo przykasował jak za tę usługę.
Witam Panowie, przybywam z forum Astra Klub Polska i odrazu z prośba. Dzis rano wyskoczył mi ten bład od DPF 24520F. Z tego co piszecie to może być ten elastyczny przewód od DPF. Panowie gdzie go znajdę --- tak łopatologicznie ?
No i jakiej średnicy, i długosci ma byc ten wężyk --- chcę się przygotować przed wjazdem na kanał Dziękuje i pozdrawiam.
No i jakiej średnicy, i długosci ma byc ten wężyk --- chcę się przygotować przed wjazdem na kanał Dziękuje i pozdrawiam.
Podziekował, a moze wiecie o jakie weze się pytać ? Dzwoniłem przed chwilą do motoryzacyjnego i są ale tylko olejodporne, czy takie mogą być ?? Nie mieli nic na wysoką temperature.
---edit---
Dzowniłem na gryfińska i nie mają czegoś takiego, max do 120C
---edit---
Dzowniłem na gryfińska i nie mają czegoś takiego, max do 120C
Ostatnio zmieniony 15 lip 2011, 10:18 przez adnim, łącznie zmieniany 1 raz.