[B]Czyszczenie zaworu EGR 1.9 CDTi - komentarze
sugerujesz zebym kupil kolejnego egr o ile ten pierwszy za ktory zapalacilem jest jeszcze raz oddany do reklamacji (przy pierwszej probie napisali ze jest sprawny)mam teraz nowykaliope pisze:może coś z kolektorem dolotowym? Tak czy siak blaszka nie ma nic wspólnego z tym co się dzieje. Ja bym ją wyjął i spróbował jeszcze jedną podmiankę egr'a. Jak już bedzie wszystko hulało to wtedy bym wsadził blaszkę....bo ona ma chronić kolektor i częsciowo egr'astefanis pisze: fabrycznie mam 150
za ktory nie musze placic ale podejrzewam ze za kolejny to juz owszem zaplace znowu 600zl i jak bedzie lipa to 1200zl w bloto a problem dalej pozostanie
mam wymienic kolektro dolotowy?
wiem, że to nie łatwe. Ja mam dwa egry, używany leży na półce i w każdej chwili moge sobie zrobić podmiankę. Może jakiś klubowicz z rejonu ma egr na półce do z19dth? Kolektor nie sądzę żeby dawał błąd od cewki egr....ale musisz mieć pewność, że z nim wszystko ok, bo to duża bolączka 150 konnych. A jak się pali check, auto jedzie normalnie czy muli?stefanis pisze:
sugerujesz zebym kupil kolejnego egr o ile ten pierwszy za ktory zapalacilem jest jeszcze raz oddany do reklamacji (przy pierwszej probie napisali ze jest sprawny)mam teraz nowy
za ktory nie musze placic ale podejrzewam ze za kolejny to juz owszem zaplace znowu 600zl i jak bedzie lipa to 1200zl w bloto a problem dalej pozostanie
mam wymienic kolektro dolotowy?
jedzie normalnie ale w moim przypadku to beda dwa egr na polce i jeden w samochodzie bo jak moi mechanicy uslysza moj pomysl o 3 to beda mi kazali zapalcic za jeszcze jeden a tak zaplacilem za 1 jak naraziekaliope pisze:wiem, że to nie łatwe. Ja mam dwa egry, używany leży na półce i w każdej chwili moge sobie zrobić podmiankę. Może jakiś klubowicz z rejonu ma egr na półce do z19dth? Kolektor nie sądzę żeby dawał błąd od cewki egr....ale musisz mieć pewność, że z nim wszystko ok, bo to duża bolączka 150 konnych. A jak się pali check, auto jedzie normalnie czy muli?stefanis pisze:
sugerujesz zebym kupil kolejnego egr o ile ten pierwszy za ktory zapalacilem jest jeszcze raz oddany do reklamacji (przy pierwszej probie napisali ze jest sprawny)mam teraz nowy
za ktory nie musze placic ale podejrzewam ze za kolejny to juz owszem zaplace znowu 600zl i jak bedzie lipa to 1200zl w bloto a problem dalej pozostanie
mam wymienic kolektro dolotowy?
rozumiem, pisałem tylko co ja bym zrobił dla testów. Jeśli nie jesteś w stanie sam robić pewnych rzeczy.....to niestety koszta wzrastają. Ja bym sobie sam robił eksperymenty z podmiana egrów, blaszek itd....do tego własny interfejs tez by się sprzydał. Sam monitorujesz błedy, kasujesz...itd. Ps. Używkę egr można kupić za 200złstefanis pisze:
jedzie normalnie ale w moim przypadku to beda dwa egr na polce i jeden w samochodzie bo jak moi mechanicy uslysza moj pomysl o 3 to beda mi kazali zapalcic za jeszcze jeden a tak zaplacilem za 1 jak narazie
akurat z kasowaniem bledow nie mam problemow!dziwi mnie tylka jedna rzecz wymienilem ze 3 miechy temu na nowy egr zapalila sie kontrolka zamowilem kolejny egr i po tygodniu znowu sie zapalila juz tak bylo ze jechalem na kasowanie a po wyjezdzie z warsztatu po chwili blad znowu sie pojawial po zamontowaniu blaszki dopiero po 3 dniachkaliope pisze:rozumiem, pisałem tylko co ja bym zrobił dla testów. Jeśli nie jesteś w stanie sam robić pewnych rzeczy.....to niestety koszta wzrastają. Ja bym sobie sam robił eksperymenty z podmiana egrów, blaszek itd....do tego własny interfejs tez by się sprzydał. Sam monitorujesz błedy, kasujesz...itd. Ps. Używkę egr można kupić za 200złstefanis pisze:
jedzie normalnie ale w moim przypadku to beda dwa egr na polce i jeden w samochodzie bo jak moi mechanicy uslysza moj pomysl o 3 to beda mi kazali zapalcic za jeszcze jeden a tak zaplacilem za 1 jak narazie
stefanis,
Czy sam sprawdzasz błędy czy ktoś Ci tylko mówi jakie wyskoczyły? Czy to wszystkie jakie Ci są znane?
Jaki EGR kupiłeś (jakiej firmy, gdzie)? Sam kupowałeś czy znajomi mechanicy?
U mnie po zakupie było podobnie, nie mogłem się pozbyć błędu EGRa ale po wymianie na nowy (kupiony na all... , Pierbourga) mam święty spokój (co prawda najechane dopiero 10kkm ale już 10 miesięcy latam "bezboleśnie").
EDIT
Aha, żadnych blaszek nie mam założonych (wiszą w garażu, zastanawiam się teraz po co je kupowałem ) a auto lata jak żyleta
Czy sam sprawdzasz błędy czy ktoś Ci tylko mówi jakie wyskoczyły? Czy to wszystkie jakie Ci są znane?
Jaki EGR kupiłeś (jakiej firmy, gdzie)? Sam kupowałeś czy znajomi mechanicy?
U mnie po zakupie było podobnie, nie mogłem się pozbyć błędu EGRa ale po wymianie na nowy (kupiony na all... , Pierbourga) mam święty spokój (co prawda najechane dopiero 10kkm ale już 10 miesięcy latam "bezboleśnie").
EDIT
Aha, żadnych blaszek nie mam założonych (wiszą w garażu, zastanawiam się teraz po co je kupowałem ) a auto lata jak żyleta
Kupiłem na tej aukcji:MieHor pisze:Jacek_Do, jesteś pewien, że to co zamówiłeś i otrzymałeś to jest EGR - pytam bo cena rewelacyjnie niska, najtańsze jakie były na aukcjach były chyba od 370 zł
http://allegro.pl/nowy-egr-fiat-alfa-op ... 59435.html
Gość miał jeszcze trzy ale już sprzedał w cenie około 280zł