[B]Czyszczenie zaworu EGR 1.9 CDTi - komentarze
-
- Mieszkaniec
- Posty: 349
- Rejestracja: 21 maja 2011, 09:40
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Zegrze
- Auto: ASTRA-G + ZAFIRA-A
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z22SE
- Gender:
Dałeś nową podkładkę ?kierekw pisze:Witam !
Może ktoś będzie wstanie powiedzie co może dolegać mojej Zafirze?
Wymieniłem EGR 2 tygodnie temu na nowy,dziś podłączyłem go do Op-coma i wyskakuje ciągle taki błąd:
Łączna ilość kodów: 1
P0400 - Otwarty obwód recyrkulacji gazu wydechowego
(04) - Obecny
Typ silnika: Z19DT 2007
Może zrobiłem coś źle przy wymianie?
Posługiwałem się tuto-rialem dostępnym na forum.
Pozdr.
ja już 3 razy odkrecałem egr...i dawałem stare podkładki. Jednak trzeba mieć pewność, że wszystko solidnie skręcone.norbert_p pisze:Czy w dobrą stronę pozakładałeś NOWE podkładki?
ale może to:
skoro jest błąd od cewkipiorun pisze:kierekw, kolego sprawdź połączenia elekrtyczne
w pospiechu swój składałem że nie podłączyłem kostki
Witam
U mnie również pojawił się nieszczęsny błąd 0400 informujący o słabym przepływie przez egr - nowy już zamówiony. Na op-comie widać że zaworek reaguje na wciskanie pedału gazu ale widać niewystarczająco. Mam pytanko czy można z tym błędem chwile pojeździć nie narażając Zosi na zasyfienie - nie mam póki co możliwości zabrania się za wymianę egr nie mówiąc już o zabawie z odkręcaniem przepustnicy.
U mnie również pojawił się nieszczęsny błąd 0400 informujący o słabym przepływie przez egr - nowy już zamówiony. Na op-comie widać że zaworek reaguje na wciskanie pedału gazu ale widać niewystarczająco. Mam pytanko czy można z tym błędem chwile pojeździć nie narażając Zosi na zasyfienie - nie mam póki co możliwości zabrania się za wymianę egr nie mówiąc już o zabawie z odkręcaniem przepustnicy.
Ja z tym błędem przejeździłem swoją ZB prawie 800km zanim zawór do mnie doszedł i wogóle go wymieniłem.Borel pisze:Mam pytanko czy można z tym błędem chwile pojeździć nie narażając Zosi na zasyfienie - nie mam póki co możliwości zabrania się za wymianę egr nie mówiąc już o zabawie z odkręcaniem przepustnicy.
Dzięki za szybko odpowiedź. Nowy egr dojdzie od mnie jeszcze przed świętami ale z wymianą muszę poczekać do nowego roku, zresztą muszę jeszcze załatwić sobie zaślepkę o której sporo się tutaj naczytałem. Cieszy mnie to że póki co oprócz wyświetlania błędu nie mam problemu z mocą ani szarpaniem - prawdopodobnie część mechaniczna egr zacina się w głupich pozycjach od czasu do czasu. Jak będę już po wymianie ro podzielę się wrażeniami.
[ Dodano: Wto Gru 20, 2011 09:45 ]
[ Dodano: Wto Gru 20, 2011 09:45 ]
Jeżeli chodzi o DPF racja, normalnie wypalał się średnio co 800 km, a teraz już po niecałych 300.tEREk pisze:Jeżeli masz DPF'a to powinien się częściej wypalać.