Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
jarecki69 pisze: ↑08 sty 2019, 21:45
Masz jakies błędy? Może to być czujnik temperatury albo czujnik położenia wału... Zczytaj błędy to będzie cos wiecej do powiedzenia.
Dzięki za odp. Błędów kompletnie żadnych w op comie. Czujnik temperatury bym raczej wykluczył bo w październiku zmieniałem termostat (Behr) choć może przy jakichś naprawach ktoś uszkodził ten zielony cypelek..jak to sprawdzić w razie potrzeby? No i jak zdiagnozować ten czujnik położenia wału?
Ps. Op com pokazywał mi natomiast parametry, które zwróciły moją uwagę..chodzi o prędkośc obrotową wałka rozrządu. Rozgarzny silnik i wartość sobie skacze z 400 na 375 obr/min..bez gazowania.. https://youtu.be/hnFYnqKMImE
Ostatnio zmieniony 08 sty 2019, 22:27 przez mikolay, łącznie zmieniany 3 razy.
jarecki69 pisze: ↑08 sty 2019, 21:45
Masz jakies błędy? Może to być czujnik temperatury albo czujnik położenia wału... Zczytaj błędy to będzie cos wiecej do powiedzenia.
Dzisiaj jednak pojawił się bład ale chyba raczej nie ma to związku z ciężkim odpalaniem ciepłego silnika...choć już sam nie wiem co myśleć.. p2279(11) czyli nieszczelność dolotu..auto straciło parę kiepsko przyspiesza na dole i ciężko wchodzi na obroty..
Kolego mikolay, te 400obr jakie pokazuje Ci komp, zczytane są zapewne z czujnika położenia wałka rozrządu , który kręci się dwa razy szybciej niż wał i stąd ta dziwna prędkość obrotowa. Jak to przemnożysz razy 2 to wujdzie Ci prędkość wału. Dziwne jednak, że nie zczytuje Ci parametrów przekazywanych przez czujnik położenia wału. Może jednak tam warto by zajrzeć ? A czujnik temperatury łatwo sprawdzić czy zawodzi bo wystarczy go wypiąć i wtedy auto powinno odpalić na zimnym silniku bez żadnego problemu . Nie wiem jednak czy odpalisz auto jak jest zagrzane bo wtedy podejrzewam ,że komputer podaje zbyt dużą dawkę paliwa jak na rozgrzany silnik i wtedy będą problemy z odpaleniem,.
Witam
Ponownie chciałem się poradzić co może być przyczyną takiego zachowania.
Pisałem wcześniej i nadal mam problem który mnie irytuje. Problem z odpaleniem Zośki. Wygląda to tak auto trzymane w garażu i co jakiś czas ma problem z odpaleniem nie mogę zaobserwować jakieś cykliczności. Auto jak postoi dłużej ma problem z odpaleniem, chociaż nie zawsze.Czasami jak postoi jakieś 8 h i więcej to kręci dość długo później odpala i puszcza białego dymka. Na ciepłym pali ok. Zaznaczam że nie dzieje się tak zawsze bo jestem przygotowany na to że będzie kręci rozrusznikiem ze 3 razy a ona od strzała idzie ( normalnie jak z kobietą ) Żadnego błędu nie wyrzuca, auto później śmiga nie traci na mocy, podstawowe rzeczy sprawdziłem czyli aku. ok , oleju nie ubywa, płynu z chłodnicy również, świece żarowe sprawdzone i też ok. Najbardziej niepokoi minie ten biały dym przy odpaleniu.Byłem u magików, którzy zajmują się profesjonalnie diagnostyką komputerową nic mądrego nie stwierdzili jedyne do czego można było się przyczepić to trochę za wolne obroty rozrusznika w trakcie startu ( w dolnych granicach), więc go wymieniłem dalej to samo. Dałem do sprawdzenia wtryski jeden trochę lał na powrocie zregenerowane nowe podkładki miedziane wsadzone i dalej to sam.
Macie jakieś pomysły co jeszcze można sprawdzić lub wymienić oprócz całego silnika lub auta ?
witam klubowiczów mam problem z odpaleniem zafirki po przekręceniu kluczyka nie ma reakcji rozrusznika choć on jest dobry usłyszałem cykanie z pudelka gdzie są przekażniki cykal taki duży przekażnik jak odłączyłem aku na 10 sekund to odpalił ale robi to coraz częściej prosze o pomoc dzieki z góry
Witam, mam problem z odpaleniem... kręci rozrusznik Ale silnik ledwo odpala... z 10s kręcenia i przeskakuje . Odpala jak stara C330...
150KM DTH. Jakie świece żarowe?
Neomass pisze: ↑08 cze 2019, 14:10
Witam, mam problem z odpaleniem... kręci rozrusznik Ale silnik ledwo odpala... z 10s kręcenia i przeskakuje . Odpala jak stara C330...
150KM DTH. Jakie świece żarowe?
Świece żarowe przy obecnych temperaturach nie grzeją, bardziej bym obstawial wtryski albo czujnik położenia wału. Masz jakieś błędy?
Byly:
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX
Błędów brak. Chyba że komp nie widzi.... jakiego kompa szukać do zoski?? Miałem renault i 3 pompy bo zawsze jakieś Ale było.... tutaj może być to samo??
Witam mam pewien problem. Wywalało mi błąd ciśnienia paliwa i uszkodzony był zawór. Zawór wymieniłem i teraz samochód gaśnie i pojawia się błąd P0087 czujnik ciśnienia w rampie paliwowej, po niżej wartości minimalnej.
Mam pytanie co jest nie tak? Czy ten zawór się jeszcze programuje po wymianie?
specu_nsm pisze: ↑12 cze 2019, 17:20
Witam mam pewien problem. Wywalało mi błąd ciśnienia paliwa i uszkodzony był zawór. Zawór wymieniłem i teraz samochód gaśnie i pojawia się błąd P0087 czujnik ciśnienia w rampie paliwowej, po niżej wartości minimalnej.
Mam pytanie co jest nie tak? Czy ten zawór się jeszcze programuje po wymianie?