[B]Opinie, problemy dotyczące silników 1,7 CDTI

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.

Moderatorzy: Mariusz, Tazz

Wiadomość
Autor
David

#76 Post autor: David »

sprawdź przewody dochodzące do turbiny, miałem tak w zeszłym tyg w IVECO przetarł się przewód dochodzący do turba i było słychać syczenie przy przyśpieszaniu i nieznaczny ubytek mocy

Harry200
Zafiromaniak
Posty: 2531
Rejestracja: 15 sty 2009, 19:27
Imię: Henryk
Lokalizacja: Raszyn
Auto: Zafira
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Y22DTR
Gender:

#77 Post autor: Harry200 »

Wygląda to tak jak napisał David na nieszczelność układu doładowania pomiędzy turbiną a kolektorem ssącym,jak się powiększy może skutkować także błędem EGR..

Orbit

#78 Post autor: Orbit »

dzięki za odpowiedz ...
na chłopski rozum ... Turbo zasysa powietrze bokiem ?
jak można sprawdzić w którym miejscy powstała nieszczelność ?

Harry200
Zafiromaniak
Posty: 2531
Rejestracja: 15 sty 2009, 19:27
Imię: Henryk
Lokalizacja: Raszyn
Auto: Zafira
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Y22DTR
Gender:

#79 Post autor: Harry200 »

Nie zasysa tylko wydmuchuje bo to jest raczej nieszczelnośc na części sprężającej,w warsztacie używamy do tego płynu w sprayu takiego jak do wykrywania nieszczelności w instalacjach gazowych,ale jeżeli jest to nieszczelność że słyszysz w czasie jazdy to powinno być łatwo sprawdzić,otwórz maskę i niech ktoś doda gazu..

Orbit

#80 Post autor: Orbit »

nie próbowałem mocno pedałować Auta , ale dodawałem gazu na światłach i nie było słychać Syczenia , dopiero przy obciążeniu , na każdym biegu ...
delikatne syczenie słyszałem kilka dni temu , ale dzisiaj zrobiłem 200 Km Autostradą ... i gdy wróciłem do miasta Syczenie było już bardzo wyraźne Słyszalne . ..

GREG 75

#81 Post autor: GREG 75 »

witam kolegów mam problem wyciek na łączeniu rury ssącej z turbiną zafira 1,7 125 km.2008 .przebieg 104.000 prosze o pomoc :piwo:

Przemcio

#82 Post autor: Przemcio »

Artykuł z AŚ o silniku 1.7 CDTI TU . Poczytajcie :>

Anony Mous

#83 Post autor: Anony Mous »

Przemcio pisze:Artykuł z AŚ o silniku 1.7 CDTI TU . Poczytajcie :>
Nowy filtr kosztuje 5 tys. zł – w takiej sytuacji użytkownicy często decydują się na jego nielegalne usunięcie.

dobre.....ciekawe gdzie usuwają.

A tak na poważenie, te usterki wymienione trochę zniechęcają. 1.9 nie ma takich problemów, choć 1.7 znów nie ma problemów z egr. :)

Przemcio

#84 Post autor: Przemcio »

kaliope pisze:1.9 nie ma takich problemów
Doprawdy. :> Nie obraź się ale czytając twoje posty, opinie już dawno masz nie znając tego silnika. Jeśli by ktoś tak "profesjonalnie" napisał o 1.9 jak ten do którego dałem link to byś się przeraził. Załączyłem go jako ciekawostkę a o awaryjności poczytaj na forach niemieckich bo tam mają porównanie . Najśmieszniejsze ze autor tego artykułu ( Mam oryginał AŚ) na koniec nadmienia że właściwie do 200tyś jest praktycznie bezawaryjny. I ani słowem nie wspomniał o prawdziwej acz sporadycznej bolączce oploisuzu jakim jest zawór wysokiego ciśnienia szyny CR :lol: Natomiast podaje błędne interwały wymiany paska rozrządu , normalnie załamka.

greco

#85 Post autor: greco »

To tylko artykuł (zapełniacz) facet pisze co mu do głowy przyjdzie i na forach poczytał :lol:
A co do silnika isuzu, czy fiatowskiego 1,9 wszystkie są dobre do 200 tyś jak się o nie dba, a potem jak się ma szczęście.
Ostatnio zmieniony 13 lip 2011, 20:31 przez greco, łącznie zmieniany 1 raz.

Orbit

#86 Post autor: Orbit »

greco pisze:To tylko artykuł (zapełniacz) facet pisze co mu do głowy przyjdzie i na forach poczytał :lol:
A co do silnika isuzu, czy fiatowskiego 1,9 wszystkie są dobre do 200 tyś jak się o nie dba, a potem jak się ma szczęście.
Jestem posiadaczem Auta z tym silnikiem i szczerze , nie chce mi się wierzyć iz Astra dożyje 200 Kkm bezawaryjnie czy nawet 150 kkm .. , Golfa 4 kupiłem od kolegi miał zrobione 130 oryginalnych Km, przejechałem 100. sprzedałem ,oprócz wymiany amortyzatorów i rozrządu nie naprawiałem nic . Auto nadal jeździ u innego znajomego praktycznie bez problemowo do teraz , Peugotem 307 jeździłem od nowości zaczął się psuć po 170Kkm , Opla mam od i 14 miesięcy , ( 3 naprawy gwarancyjne ) 1) pękła rura odprowadzająca olej z turbiny 2) odłączyło sie koło od napędu .. ... ale panowie z ręka na sercu nie wierze ze ten samochód przejeździ 150Kkm bezawaryjnie , ogólnie lubie moje Auto jest ładne , tylko twarrrrde jak diabli ... . ASTRA GTC .
Ostatnio zmieniony 13 lip 2011, 20:32 przez Orbit, łącznie zmieniany 1 raz.

Przemcio

#87 Post autor: Przemcio »

To jeszcze szybki teścik . . . :( niestety w języku Angeli Merkel i możliwości naszego silnika
;)

Anony Mous

#88 Post autor: Anony Mous »

Przemcio pisze:To jeszcze szybki teścik . . . :( niestety w języku Angeli Merkel i możliwości naszego silnika
;)
chyba było lekko z górki....

Anony Mous

#89 Post autor: Anony Mous »

kaliope pisze:w takiej sytuacji użytkownicy często decydują się na jego nielegalne usunięcie
:mysli: dlaczego napisali "nielegalne"? :> :P

Przemcio

#90 Post autor: Przemcio »

Tak wygląda silnik i jeszcze Tuning

[ Dodano: Pon Wrz 26, 2011 21:31 ]
A TU opinie o silniku w Forum Zafira .de

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”