[B]Opinie, problemy dotyczące silników 1,7 CDTI
-
- Zafiromaniak
- Posty: 2531
- Rejestracja: 15 sty 2009, 19:27
- Imię: Henryk
- Lokalizacja: Raszyn
- Auto: Zafira
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Y22DTR
- Gender:
Nie zasysa tylko wydmuchuje bo to jest raczej nieszczelnośc na części sprężającej,w warsztacie używamy do tego płynu w sprayu takiego jak do wykrywania nieszczelności w instalacjach gazowych,ale jeżeli jest to nieszczelność że słyszysz w czasie jazdy to powinno być łatwo sprawdzić,otwórz maskę i niech ktoś doda gazu..
nie próbowałem mocno pedałować Auta , ale dodawałem gazu na światłach i nie było słychać Syczenia , dopiero przy obciążeniu , na każdym biegu ...
delikatne syczenie słyszałem kilka dni temu , ale dzisiaj zrobiłem 200 Km Autostradą ... i gdy wróciłem do miasta Syczenie było już bardzo wyraźne Słyszalne . ..
delikatne syczenie słyszałem kilka dni temu , ale dzisiaj zrobiłem 200 Km Autostradą ... i gdy wróciłem do miasta Syczenie było już bardzo wyraźne Słyszalne . ..
witam kolegów mam problem wyciek na łączeniu rury ssącej z turbiną zafira 1,7 125 km.2008 .przebieg 104.000 prosze o pomoc
Nowy filtr kosztuje 5 tys. zł – w takiej sytuacji użytkownicy często decydują się na jego nielegalne usunięcie.Przemcio pisze:Artykuł z AŚ o silniku 1.7 CDTI TU . Poczytajcie :>
dobre.....ciekawe gdzie usuwają.
A tak na poważenie, te usterki wymienione trochę zniechęcają. 1.9 nie ma takich problemów, choć 1.7 znów nie ma problemów z egr.
Doprawdy. :> Nie obraź się ale czytając twoje posty, opinie już dawno masz nie znając tego silnika. Jeśli by ktoś tak "profesjonalnie" napisał o 1.9 jak ten do którego dałem link to byś się przeraził. Załączyłem go jako ciekawostkę a o awaryjności poczytaj na forach niemieckich bo tam mają porównanie . Najśmieszniejsze ze autor tego artykułu ( Mam oryginał AŚ) na koniec nadmienia że właściwie do 200tyś jest praktycznie bezawaryjny. I ani słowem nie wspomniał o prawdziwej acz sporadycznej bolączce oploisuzu jakim jest zawór wysokiego ciśnienia szyny CR Natomiast podaje błędne interwały wymiany paska rozrządu , normalnie załamka.kaliope pisze:1.9 nie ma takich problemów
Jestem posiadaczem Auta z tym silnikiem i szczerze , nie chce mi się wierzyć iz Astra dożyje 200 Kkm bezawaryjnie czy nawet 150 kkm .. , Golfa 4 kupiłem od kolegi miał zrobione 130 oryginalnych Km, przejechałem 100. sprzedałem ,oprócz wymiany amortyzatorów i rozrządu nie naprawiałem nic . Auto nadal jeździ u innego znajomego praktycznie bez problemowo do teraz , Peugotem 307 jeździłem od nowości zaczął się psuć po 170Kkm , Opla mam od i 14 miesięcy , ( 3 naprawy gwarancyjne ) 1) pękła rura odprowadzająca olej z turbiny 2) odłączyło sie koło od napędu .. ... ale panowie z ręka na sercu nie wierze ze ten samochód przejeździ 150Kkm bezawaryjnie , ogólnie lubie moje Auto jest ładne , tylko twarrrrde jak diabli ... . ASTRA GTC .greco pisze:To tylko artykuł (zapełniacz) facet pisze co mu do głowy przyjdzie i na forach poczytał
A co do silnika isuzu, czy fiatowskiego 1,9 wszystkie są dobre do 200 tyś jak się o nie dba, a potem jak się ma szczęście.
Ostatnio zmieniony 13 lip 2011, 20:32 przez Orbit, łącznie zmieniany 1 raz.