ZOśka odpala i po chwili sama sie dusi
ZOśka odpala i po chwili sama sie dusi
Dzien dobry
Mam problem z moja zośka. Wracając 2 tyg temu z Opola auto nie reagowało na pedał gazu po prostu sama się zdusiła odpalając ja wogole nie wskakiwała na obroty max 2 tys i nic (jak juz odpaliła)więcej wogole nie dało się autem ruszyć. Mechanik 1 powiedział ze czujniki wszystkie są ok i rozłożył ręce. Mechanik 2 w którym właśnie zośka się znajduje powiedział mi że prawdopodobnie czujnik położenia walu gdyż się zapala oraz pdf lecz auto dalej samo się dusi wiec pdf nie potrafi mi sprawdzić. Autko kupione pół roku temu rocznik 2007 1.9 cdti 150 kucy przejechane 120 tysięcy (udokumentowane i sprawdzone na komputerze). nie jestem mechanikiem wiec szukam i szukam przyczyny na forum. Proszę o jakaś podpowiedz. Dziękuje
Mam problem z moja zośka. Wracając 2 tyg temu z Opola auto nie reagowało na pedał gazu po prostu sama się zdusiła odpalając ja wogole nie wskakiwała na obroty max 2 tys i nic (jak juz odpaliła)więcej wogole nie dało się autem ruszyć. Mechanik 1 powiedział ze czujniki wszystkie są ok i rozłożył ręce. Mechanik 2 w którym właśnie zośka się znajduje powiedział mi że prawdopodobnie czujnik położenia walu gdyż się zapala oraz pdf lecz auto dalej samo się dusi wiec pdf nie potrafi mi sprawdzić. Autko kupione pół roku temu rocznik 2007 1.9 cdti 150 kucy przejechane 120 tysięcy (udokumentowane i sprawdzone na komputerze). nie jestem mechanikiem wiec szukam i szukam przyczyny na forum. Proszę o jakaś podpowiedz. Dziękuje
- Bodek
- Zafiromaniak
- Imię: Bodek
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.
- prymus2103
- Bywalec
- Imię: Robert
- Auto: Opel Astra
- Model: J
- Oznaczenie silnika: A14NEL
- Kontakt: