Strona 1 z 2
Brak reakcji
: 03 cze 2010, 09:26
autor: Hajduk
Nie wiem co może być przyczyną takiego zachowania, jest tak jakby nie było turbiny, zawsze w momencie przekraczania 2000 obr. dostawał kopa a teraz przekroczy ten próg i nic bez mniejszego szarpnięcia, dpf wypala regularnie co 600 km. Może już ktoś to doświdczył
: 05 cze 2010, 22:50
autor: ocean
Mam podobny problem. Sprawdź metodą "dwóch pedałów" czy masz błędy. U mnie zapaliła się kontrolka silnika i wyskoczył błąd 207561. Wyczytałem na forum, że przyczyna może tkwić w listwie sterującej klapami wirowymi (jeśli takowe Twój silnik posiada). Jeśli listwa wypadła i leży na silniku, najlepiej ją wyjmij. Może blokować silniczek sterujacy listwą.
: 05 cze 2010, 23:09
autor: BajBus
widze nie tylko moja podupadła na zdrowiu w ten sposób
tylko u mnie niestety jest inny błąd
hajduk24, a co u ciebie komputer mówi?
: 08 cze 2010, 15:59
autor: Hajduk
Próbowałem hamulec i gaz na wyłączonej i załączonej stacyjce i nic się nie wyświetla , może źle coś robię
: 08 cze 2010, 16:03
autor: Anony Mous
masz trzymać gaz i hamulec w podłodze i wtedy przekręcić zapłon.
Ja jednak proponuje zakup op coma za 200 zl ...i naprawdę nie pożałujesz. Pedałowanie nie zawsze się sprawdza. Coraz więcej ludzi na forum je ma i sobie chwalą.
: 09 cze 2010, 15:09
autor: Hajduk
Wczoraj na spocie było sprawdzane jakimś przyrządem i nic nie ma żadnego błędu .
: 09 cze 2010, 15:13
autor: Woytas
a jakby pojeżdzić z interfejsem-może wtedy coś wyjdzie
: 09 cze 2010, 17:29
autor: Lorry
Ale po przekroczeniu tych 2tysi turbo się nadal nie załącza
Jak tak to bym posprawdzał wszelkie przewody gumowe idące do turbo i intercoolera oraz czujnik ciśnienia ładowania.
A nie byłeś ostatnio w ASO i nie zmienili przypadkiem softu, na jakiś inaczej załączający turbo
: 09 cze 2010, 19:35
autor: kubik_CDTi
EGR lub problem z wężykami od turbiny jak dla mnie.
U mnie z EGRem było tak wciskasz gaz z 10s nic i potem jak łapał to jak głupi zapinał.
: 09 cze 2010, 20:03
autor: Hajduk
nie byłem w ASO ale jest coś tak jak pisze kubik_CDTi , mija czasami nawet 3000 i wtedy dostaje kopa .
: 09 cze 2010, 21:58
autor: kubik_CDTi
Właśnie tak miałem,weź na tapetę temat EGRu.
W drugiej kolejności wężyki.
: 12 cze 2010, 09:46
autor: Hajduk
EGR wyczyściłem , przyspieszenie jakby lepsze i da się wyczuć moment włączenia turbiny , ale jeszcze jedno - da się samemu zajrzeć do turbiny , bym zapomniał czy po wypięciu EGR-a wyskakują jakieś błędy czy nie bo u mnie nic się nie pokazało .
: 12 cze 2010, 10:27
autor: Kocur_001
błąd wyskoczy jak włączysz zapłon z odpiętym egr, a jak wszystko poskładasz na wyłączonym zapłonie to błędów nie będzie.
: 12 cze 2010, 11:32
autor: Hajduk
dzięki
: 12 cze 2010, 12:09
autor: kubik_CDTi
Ale EGR rozebrałeś i wyczyściłeś fest?
U mnie to w sumie świecił się silniczek jak miałem to co opisywałem