Cześć,
Konkrety
Zafira Z19DT (słupek od Z19DTL) auto kupiłem niedawno z padniętym silnikiem więc nie wiem jak było wcześniej
Wywalony EGR całkowicie z chłodniczką
Wywalony DPF
Komputerowo usunięta przepustnica (wywalało błąd a bez EGR pracuje tylko jako gasząca)
Delikatny Chip lecz na Oryginalnym sofcie zachowuje się tak samo
Problem jest z Doładowaniem przy robieniu logów 3 bieg i do końca i kolejne biegi
Przy bucie w podłogę chwile przeładowuje o około 0,4-0,5 bara po czym schodzi i nie doładowuje o 0,10 -0,15 bara
i schemat powtarza się po zmianie biegu z resztą wszystko ładnie na wykresie niżej
Przy dodawaniu gazu słychać delikatnie Turbinę a przy odpuszczenu gazu coś w stylu blow offa ("psst")
Wymieniony zawór sterujący podciśnieniem
sprawdzony czujnik doładowania
wstępnie sprawdzone podciśnienia od Vacum pompy do zaworka lecz zamierzam wymienić na nowe aby na 100 % je wyeliminować
Może ktoś z was miał podobny problem albo wie gdzie szukać bo mi się kończą pomysły a nie za bardzo chcę wyjmować Turbinę aczkolwiek jeżeli to konieczne to trudno
Ps. Turbina brak luzu osiowego jedynie dopuszczalny lekki góra dół
Problem z Sterowaniem Turbo
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 04 mar 2019, 21:29
- Imię: Filip
- Lokalizacja: Koszalin
- Auto: Zafira B 1.9 CDTI
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
Problem z Sterowaniem Turbo
Ostatnio zmieniony 04 mar 2019, 22:15 przez Fisiel, łącznie zmieniany 1 raz.