Z1.9DT problem z wtryskami po regeneracji
Z1.9DT problem z wtryskami po regeneracji
Sytuacja wygląda następująco:
- zregenerowałem wtryski.
Po regeneracji wtryski przetestowane na urządzeniu mierniczym wartości książkowe.
Po montażu do auta wtryski 1 i 3 cylindra - wartości dawki przekraczają normę, wtryski 2 i 4 wartości książkowe.
Po zamianie miejscami tzn 1 poszło na 2 a 3 poszło na 4 sytuacja jak wyżej.
Zmierzona kompresja wszystkich cylindrów - wszystkie w normie.
Gdzie szukać przyczyny takiego stanu rzeczy?
- zregenerowałem wtryski.
Po regeneracji wtryski przetestowane na urządzeniu mierniczym wartości książkowe.
Po montażu do auta wtryski 1 i 3 cylindra - wartości dawki przekraczają normę, wtryski 2 i 4 wartości książkowe.
Po zamianie miejscami tzn 1 poszło na 2 a 3 poszło na 4 sytuacja jak wyżej.
Zmierzona kompresja wszystkich cylindrów - wszystkie w normie.
Gdzie szukać przyczyny takiego stanu rzeczy?
Ostatnio zmieniony 12 lut 2020, 18:10 przez Deleted User 21664, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tazz
- Zafiromaniak
- Posty: 3066
- Rejestracja: 25 cze 2017, 11:23
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: SOsnowiec
- Auto: Mercedes Benz E klasa
- Model: S211
- Oznaczenie silnika: M112
- Gender:
Listwa wtryskowa? Tam jest jakiś zawór lub czujnik?
Byly:
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX
- Pszczyna
- Zafiromaniak
- Posty: 2290
- Rejestracja: 22 maja 2010, 17:57
- Imię: Dariusz
- Lokalizacja: Oberschlesien
- Auto: Zafira B 1,9
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
A przy montażu przypisane były kody wtrysków
Mój garaż ----- viewtopic.php?f=87&t=32387&p=477253#p477253
- Pszczyna
- Zafiromaniak
- Posty: 2290
- Rejestracja: 22 maja 2010, 17:57
- Imię: Dariusz
- Lokalizacja: Oberschlesien
- Auto: Zafira B 1,9
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
Nie trzeba przypisywać gdy są te same lecz po regeneracji zmieniają się parametry i wówczas szanujący się mechanik ma obowiązek określić kody dla każdego wtryskiwacza ,chyba ż regenerację robiła firma ,,kogucik" niezależnie jakiej by nie były firmy wtryski W INNYM PRZYPADKU MECHANIK KŁAMIE ! !
Ostatnio zmieniony 13 lut 2020, 13:39 przez Pszczyna, łącznie zmieniany 1 raz.
Mój garaż ----- viewtopic.php?f=87&t=32387&p=477253#p477253
Już się wyjaśniło - mechanik twierdził że Boscha nie trzeba logować, ale po mojej "sugestii" podłączył i zalogował. Teraz wszystko jest ok.
- Pszczyna
- Zafiromaniak
- Posty: 2290
- Rejestracja: 22 maja 2010, 17:57
- Imię: Dariusz
- Lokalizacja: Oberschlesien
- Auto: Zafira B 1,9
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
Żeby mechanika pouczać to już szczyty ignorancji klienta ,przypomina mnie się sytuacja ja wymieniał mech giętki przewód hamulcowy i teorie odpowietrzania (wydał golfa IV ) z flakowatym pedałem ,po 40 minutowej przepychance zrobili według mojej sugestii i CO !Pedał twardy jak kamień
Mój garaż ----- viewtopic.php?f=87&t=32387&p=477253#p477253
Na szczęście mechanik to mój kolega więc nie ma problemu ani spiny a w piątek pewnie jakiegoś burbona zrobimy i będziepszczyna pisze: ↑18 lut 2020, 18:33 Żeby mechanika pouczać to już szczyty ignorancji klienta ,przypomina mnie się sytuacja ja wymieniał mech giętki przewód hamulcowy i teorie odpowietrzania (wydał golfa IV ) z flakowatym pedałem ,po 40 minutowej przepychance zrobili według mojej sugestii i CO !Pedał twardy jak kamień