Strona 1 z 1
Z1.9DT problem z wtryskami po regeneracji
: 12 lut 2020, 18:09
autor: Deleted User 21664
Sytuacja wygląda następująco:
- zregenerowałem wtryski.
Po regeneracji wtryski przetestowane na urządzeniu mierniczym wartości książkowe.
Po montażu do auta wtryski 1 i 3 cylindra - wartości dawki przekraczają normę, wtryski 2 i 4 wartości książkowe.
Po zamianie miejscami tzn 1 poszło na 2 a 3 poszło na 4 sytuacja jak wyżej.
Zmierzona kompresja wszystkich cylindrów - wszystkie w normie.
Gdzie szukać przyczyny takiego stanu rzeczy?
Z1.9DT problem z wtryskami po regeneracji
: 12 lut 2020, 20:36
autor: Tazz
Listwa wtryskowa? Tam jest jakiś zawór lub czujnik?
Z1.9DT problem z wtryskami po regeneracji
: 12 lut 2020, 21:16
autor: Pszczyna
A przy montażu przypisane były kody wtrysków
Z1.9DT problem z wtryskami po regeneracji
: 12 lut 2020, 21:58
autor: Deleted User 21664
pszczyna pisze: ↑12 lut 2020, 21:16
A przy montażu przypisane były kody wtrysków
chyba nie było to potrzebne skoro wtryski regenerowane były i wróciły na swoje miejsce.
A jeśli trzeba tą procedurę przeprowadzić to ktoś podpowie jak
Z1.9DT problem z wtryskami po regeneracji
: 13 lut 2020, 11:40
autor: barek16
Po regeneracji nie dali Ci nowych kodów?
Z1.9DT problem z wtryskami po regeneracji
: 13 lut 2020, 12:10
autor: Deleted User 21664
barek16 pisze: ↑13 lut 2020, 11:40
Po regeneracji nie dali Ci nowych kodów?
Ni robiłem tego sam. Mechanik ogrania. Podobno wtrysków BOSCHa nie trzeba przypisywać
Z1.9DT problem z wtryskami po regeneracji
: 13 lut 2020, 13:36
autor: Pszczyna
Nie trzeba przypisywać gdy są te same lecz po regeneracji zmieniają się parametry i wówczas szanujący się mechanik ma obowiązek określić kody dla każdego wtryskiwacza ,chyba ż regenerację robiła firma ,,kogucik" niezależnie jakiej by nie były firmy wtryski W INNYM PRZYPADKU MECHANIK KŁAMIE ! !
Z1.9DT problem z wtryskami po regeneracji
: 18 lut 2020, 16:07
autor: Deleted User 21664
Już się wyjaśniło - mechanik twierdził że Boscha nie trzeba logować, ale po mojej "sugestii" podłączył i zalogował. Teraz wszystko jest ok.
Z1.9DT problem z wtryskami po regeneracji
: 18 lut 2020, 18:33
autor: Pszczyna
Żeby mechanika pouczać to już szczyty ignorancji klienta ,przypomina mnie się sytuacja ja wymieniał mech giętki przewód hamulcowy i teorie odpowietrzania (wydał golfa IV ) z flakowatym pedałem ,po 40 minutowej przepychance zrobili według mojej sugestii i CO !Pedał twardy jak kamień
Z1.9DT problem z wtryskami po regeneracji
: 18 lut 2020, 18:54
autor: Deleted User 21664
pszczyna pisze: ↑18 lut 2020, 18:33
Żeby mechanika pouczać to już szczyty ignorancji klienta ,przypomina mnie się sytuacja ja wymieniał mech giętki przewód hamulcowy i teorie odpowietrzania (wydał golfa IV ) z flakowatym pedałem ,po 40 minutowej przepychance zrobili według mojej sugestii i CO !Pedał twardy jak kamień
Na szczęście mechanik to mój kolega więc nie ma problemu ani spiny
a w piątek pewnie jakiegoś burbona zrobimy i będzie