Strona 1 z 17
Dodatki czyszczące układ paliwowy a normy wtryskiwaczy CDTI
: 18 sty 2011, 22:42
autor: Przemcio
TuneFORCE pisze:lepiej wydaj tą kasę na jakiś dodatek oczyszczający układ paliwowy....efekt będzie lepszy...
Czy możesz rozwinąć temat , proszę . Dotyczący tych dodatków oczywiście.
: 19 sty 2011, 13:22
autor: Mihó
Pewnie ma na myśli to:
http://moto.allegro.pl/millers-oils-die ... 44420.html
Testowaliśmy, ponad 10000km, dobre efekty to dawało
: 19 sty 2011, 14:41
autor: Przemcio
Nie posiadam. Po diagnostyce techem powiedziano mi ze wszystko OK
natomiast ciekawym czy te preparaty pomagają (czy ma ktoś z tym doświadczenie), czy można stosować z DPFem i takie tam
Septyczny jestem od czasu jak jakieś 10 lat temu dałem się namówić na kupno magnetyzera do silnika benzynowego wielopunktowego.Do dziś się z siebie śmieję
: 19 sty 2011, 22:15
autor: Mihó
U nas spalanie spadało o ok. 0,3...0,5l
: 19 sty 2011, 22:42
autor: tico0
Śmiało polecam preparaty firmy
STP dużo tańsze niż te które zaprezentowali koledzy i co najważniejsze skuteczne
(sprawdzone).
Tylko nie łudź się że jednorazowe użycie sprawi cuda trzeba co najmniej 3-4 razy by zauważyć pierwsze efekty.
: 20 sty 2011, 15:54
autor: Przemcio
Zachęcam do wypowiedzi jak najwięcej userów w tym temacie. Jak wszyscy wiemy ilość wtryskiwanego paliwa ma istotny wpływ na szybkość zapełniania się DPFu .
: 20 sty 2011, 16:15
autor: Bodek
Używał ktoś tego
STP - diesel z antyżelem
STP - wtryskiwacze diesla
Czy jest to bezpieczne i skuteczne dla klekota z DPF-em.
: 21 sty 2011, 09:39
autor: tico0
Stp wtryskiwacze możesz śmiało używać - sprawdzony środek
A zamiast stp diesel z antyżelem ja całą zimę stosuję to:
I napiszę co zaobserwowałem po przejechaniu około 3.5 tyś. znacznie ułatwiony rozruch, mniejsze zużycie paliwa no i bezcenny spokuj z paliwem i cena jest dobra
.
Norma wtryskiwaczy CDTI
: 21 sty 2011, 16:00
autor: stapaw
kaliope napisał:
ZB - diagnostyka wtryskiwaczy w cdti
1. Wchodzimy w silnik i wybieramy odpowiedni silnik
2. Wchodzimy w 'funkcje specjalne' i mamy parametry poszczególnych wtrysków, oczywiście na zapalonym silniku. Parametry cały czas oscylują w okolicy 0.0, który to wynik jest idealny, czytaj: nieosiągalny. Generalnie norma jest do +/- 2.0. Wynik powyżej +/-2.0 sygnalizuję powolne siadanie poszczególnego wtryskiwacza.
Marki napisał:
Dawek korekcyjnych wtryskiwanego ON nie sprawdza się podczas jazdy tylko na postoju i powinny oscylować w granicach od -0,6 do 0,6.Proponuje odczytać błędy za pomocą pedału gazu i hamulca, i raz jeszcze sprawdzić dawki ON na postoju.Następnie proponuję ściągnąć wszystkie wtyczki z wtryskiwaczy,przeczyścić i popsikać jakimś środkiem do złączy elektrycznych.To zawsze tańszy sposób niż zaraz pakować się w wymianę kolektora.
U mnie listwa leży na silniku klapy nie są zatarte a auto zapitala jak trzeba.
Witam.To jak w końcu jest z tymi normami?Pozdrawiam
: 21 sty 2011, 20:15
autor: stapaw
Ja mam tak: 1+/-1.0 , 2+/-0.5 , 3+/-0.5 , 4+/-1.8
Czy powinienem coś działać w tym kierunku,czy dopiero po przekroczeniu +/-2.0 ?
I co można zrobić,by poprawić te wartości,poza dolewkami paliwowymi do czyszczenia?
: 22 sty 2011, 00:52
autor: lapm
kaliope pisze:
sprawdzałeś jakie Ty masz?
U mnie tylko na 4 jest 1-1,6 (pozostale <1) ale nie ruszam, bo mam jeszcze zolte kostki (w DTH byly awaryjne i wymieniane byly na niebieskie), a po ruszeniu moge przyspieszyc wypalenie jej. Tak to bym otworzyl i prysnal jakims preparatem do czyszczenia stykow i poprawy rezystencji np. contact-spray (castorama), kontakt 60 ( gdzies czytalem, ze lepszy kontakt61).
: 22 sty 2011, 09:30
autor: zbigor
Marki pisze:.Nie wiem jakie dawki powinny być dla DT.
0d -0.7 do +0,8 mg/suw Ale nie ma czym sie przejmować jeśli są troche poza normą bo dla Z19DT ale dla astry H norma jest +- 1,3 mg/suw a to przecież ten sam silnik. Można zmniejszyć dawki korekcyjne używajac dodatków paliwowych do czyszczenia wtrysków W moim przypadku wartość na najgorszym spadła z okolicy 2 do ok 1,5 Używałem 3 razy STP i raz Xeramic Dalsze uzywanie nie przyniosło poprawy. Wartości dawek mierzymy na rozgrzanym silniku i koniecznie po wyłączeniu wszystkich elementów obciążających silnik jak radio, światła, klima itp
: 22 sty 2011, 15:59
autor: imalas
Zastosuj środek do smarowania dieslowego systemu wtrysku. Chroni rozdzielcze pompy paliwowej przed zużyciem.
Dodatek ten wydłuża żywotność delikatnych części układu wtryskowego.
LIQUI MOLY DIESEL-SCHMIER ADDITIV OCHRONA WTRYSKU nr 5122
Napisałem do producenta w tej sprawie, poradzili po trzykrotnym czyszczeniu detergentami i suchym paliwie (V-Power Diesel) dać dodatek smarujący środek układ wtrysku i o dziwo ...DZIAŁA!, odblokował wtryski i nadal powoli spadają dawki korekcyjne. Było już 3.7, a teraz jest 2.3 na czwartym cylindrze (najgorszy), a zostało jeszcze 30% baku.
NP tu
: 22 sty 2011, 18:01
autor: kicaj
rozumiem ze sa one bezpieczne rowniez dla DPF'a?
: 22 sty 2011, 18:13
autor: imalas
Oba są bezpieczne dla DPF wg. producenta.
Pierwszy to płukanka odblokowująca wtryski oparta na detergentach i inhibitorach korozji,( w tragicznej sytuacji podłącza się go rurkami do zasilania i powrotu paliwa i wypala się go na włączonym silniku, zapobiegawczo to dodatek do paliwa) a ten drugi to dodatek smarująco-czyszczący wtryski i pompę, zabezpiecza przed zatorami
film poglądowy