Strona 1 z 2
Ile do 100km/h
: 26 lut 2011, 10:00
autor: grze123
Jakie przyśpieszenie podaje producent od 0-100km/h w 1.9 cdti 150KM?
[ Dodano: Sob Lut 26, 2011 10:28 ]
już wiem: 10.4 sek.
: 26 lut 2011, 10:33
autor: kubik_CDTi
Zmierz sobie
U mnie było lepiej a po podkręceniu jest jeszcze lepiej
: 26 lut 2011, 11:37
autor: Piotrek413
kubik_CDTi pisze:Zmierz sobie
U mnie było lepiej a po podkręceniu jest jeszcze lepiej
Czy to nie jest przypadkiem Twoja zafira
http://www.youtube.com/watch?v=E6mFzapK ... er&list=UL
: 26 lut 2011, 12:14
autor: kubik_CDTi
Duża zbieżność nicków nie pozwala tego ukryć
Pełny ogień dopiero od 2ki
: 26 lut 2011, 15:24
autor: DaRek7
grze123 pisze:Jakie przyśpieszenie podaje producent od 0-100km/h w 1.9 cdti 150KM?
Zajrzyj sobie tutaj :
http://opel.dixi-car.pl/cenniki/cennik-zafira-2011.pdf
[ Dodano: Sob Lut 26, 2011 15:32 ]
Ile do setki nie sprawdzałem ale zrobiłem ostatnio inną próbe:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc4 ... 28379.html
I to jeszcze nie był max
: 26 lut 2011, 15:45
autor: kubik_CDTi
Już bez przechwałek tam
tyle to idzie z marszu
: 26 lut 2011, 15:51
autor: DaRek7
kubik_CDTi pisze:tyle to idzie z marszu
No, tak tylko ja mam słabszy silnik
: 26 lut 2011, 16:07
autor: kubik_CDTi
Ale skrzynie wszystkie wersje mają takie same,no i widzę,że Twoja też podkręcona
: 26 lut 2011, 16:16
autor: DaRek7
kubik_CDTi pisze:no i widzę,że Twoja też podkręcona
Skrzynie tak ale moc ma chyba też znaczenie bo po podkręceniu jest znacznie lepiej. Przedtem nie było opcji żeby się zbliżyc to takiej watrości.
: 26 lut 2011, 16:34
autor: kubik_CDTi
No to rzeczywiście,mój błąd.
: 27 lut 2011, 09:17
autor: Szymon78
w instrukcji obsługi jest zapisane - dane techniczne
a w automacie chyba 10,8s..
: 02 mar 2011, 08:52
autor: rhaaziel
DaRek7, a tak z ciekawości to pamiętasz ile miałeś obrotów przy tych licznikowych 200 km/h?
ps. a do setki też będę musiał kiedyś zbadać moją Zochę bo coś mi się wydaje, że 10 musi pęknąć
W przypadku Zochy problemem jest masa, bryła i dość krótka '1' dlatego raczej słabo zbiera się z miejsca (sporo czasu się na tym traci) i dopiero od 30-40 km/h po wrzuceniu '2' czuć potężnego 'buta'
: 02 mar 2011, 09:07
autor: Szymon78
ja dokładnie nie pamietam ale leciałem licznokowe 180km/h ze sporym zapasem pod pedałem i miałem 2300-2400 obr ale to w automacie wiec moze byc inaczej niż w manulau.
rhaaziel pisze:licznikowych 200 km/h?
a w rzeczywistosci było 180km/h ze wzgledu na bład licznika
: 02 mar 2011, 10:45
autor: kubik_CDTi
rhaaziel pisze:DaRek7, a tak z ciekawości to pamiętasz ile miałeś obrotów przy tych licznikowych 200 km/h?
ps. a do setki też będę musiał kiedyś zbadać moją Zochę bo coś mi się wydaje, że 10 musi pęknąć
W przypadku Zochy problemem jest masa, bryła i dość krótka '1' dlatego raczej słabo zbiera się z miejsca (sporo czasu się na tym traci) i dopiero od 30-40 km/h po wrzuceniu '2' czuć potężnego 'buta'
ja pamiętam okolice 3500-3600rpm.
Odnośnie jedynki to prawda,nawet na moim filmie widać,że nie daję na 1ce na fulla,bo było sucho,ale jednak temperatura sporo poniżej 0C i bym całą przebuksował.
W mieście przeskakiwanie z pasa na pas na 2ce to po prostu przyjemność
Odnośnie czasu,to jak dobrze ogarniesz,to obstawiam nawet do licznikowej paczki 8s lub nawet ciutke mniej,u mnie jest ok 8,5s,a Ty mocniejsze maszinu masz
Opony mam nowe,więc przekłamania do 100km/h praktycznie brak.
Błąd licznika przy 200km/h to jakieś 8km/h
: 02 mar 2011, 14:43
autor: DaRek7
rhaaziel pisze:a tak z ciekawości to pamiętasz ile miałeś obrotów przy tych licznikowych 200 km/h?
Przy tych 210km/h (licznikowych) miałem 3800 obr.