Strona 1 z 43

[B]Czyszczenie zaworu EGR 1.9 CDTi - komentarze

: 14 sty 2010, 07:51
autor: gosia
Marki....szkoda,że wcześniej nie wiedziałam,że ty taki specjalista jesteś, bo bym Ci swój wysłała i myślę,że nie musiałabym go wtedy wymieniać na nowy......bo wątpię,że ten mój pseudo mechanik go wyczyścił chociaż w połowie tak jak Ty swój....

Życzę .....żeby Ci służył jak najdłużej.... ;) Pozdrawiam

: 14 sty 2010, 09:01
autor: Lorry
Well done ;) ,świetna robota :!:


Propozycja dla moderatorów: podczepcie ten temat, żeby nie zaginął ;)

: 14 sty 2010, 09:43
autor: Anony Mous
Będę co jakiś czas pisał o moich spostrzeżeniach i sprawowaniu EGR-a.W całym uszkodzeniu tych zaworów najgorsze jest to,że jak są zabrudzone i nie domykają się to przyspieszają zapychanie DPF-a.Specjalistą w tej dziedzinie nie jestem,bo wydaje mi się,że są rzeczy,które robię lepiej ;)
Dziękuję za dobre słowo :).

: 14 sty 2010, 09:59
autor: maglo18
Może dobrym pomysłem byłoby dodać zdjęcie gdzie ten zawór znajduje się przy silniku.
Kawał dobrej roboty.

: 14 sty 2010, 14:02
autor: fysio1978
No Stary naprawdę pełen podziw dla Ciebie

: 14 sty 2010, 14:57
autor: rysiaczek!vippp
SZACUN :shock: Marki

Re: Czyszczenie zaworu EGR 1.9 CDTi

: 14 sty 2010, 18:01
autor: Anony Mous
Ma ktoś może taki stary EGR i leży niepotrzebny w garażu?

: 14 sty 2010, 18:26
autor: gosia
No ja mój stary chciałam wyrzucić w kosz, ale dostał się koledze Scaniairizar...jak również przepustnica ...tak więc...gdybym wiedziała,że to się jeszcze może na coś przydać.......niestety... ;) Marki....następnym razem jak mi nie daj Boże coś padnie..to będę wiedzieć,że to jeszcze może posłużyć do "czegoś".Także wołaj!!! ;)

: 14 sty 2010, 18:45
autor: fysio1978
Marki teraz będzie zbierał stare egr-y a potem na allegro mały biznesik kolega założy Hahahahahaha

: 14 sty 2010, 22:59
autor: rzadki
no Marki, dobre photostory :) oby więcej takich, to nie będzie trzeba w ogóle jeździć do mechaników :P

: 15 sty 2010, 15:04
autor: Janusz Nowak
EGR jeśli elektrycznie jest sprawny można idealnie wyczyścić i będzie działał jak nowy. Ja po odłączeniu siłownika elektrycznego moczę go e płynie do mycia silników a potem szprycuję karcherem. Czynność tę należy wykonać nieraz 3x. Jak idzee ciężki można same krawędzie poprawić małym pędzelkiem szkolnym, oczywiście po ręcznym otwarciu zaworów. Trzeba trochę cierpliwości ale zawór zamyka lepiej niz nowy. Życzę powodzenia

: 15 sty 2010, 16:16
autor: kubik_CDTi
Swego czasu to rozprowadzałem nawet te blaszki do DT i DTL ,ale już skończył mi się.
A tu gość poszedł w moje ślady.
Pozdr.

: 09 lut 2010, 10:43
autor: kelian
Marki, dobre i bardzo pomocne fotki , wczoraj trzy godzinki zabawy ale zamierzony efekt osiągnięty . Nie wiem na jak długo ale spróbować warto . U mnie iglica po rozkręceniu egr-a nawet nie drgnęła, ale po czyszczeniu chodziła wzorowo . Jeszcze raz dzięki za instrukcje

: 09 lut 2010, 12:53
autor: franki
To wyskakiwał Ci błąd EGRa, czy tak profilaktycznie wyczyściłeś?

Co do blaszek, to zastanawiam się czy nie lepiej byłoby całkowicie go zaslepić (blaszka bez dziurek), wtedy nie byłoby już wiecej z nim problemów...

: 09 lut 2010, 13:27
autor: cbm80
Szacunek za tak swietny opis.
Czy w starszych silnikach DTI ten sam patent z czyszczeniem zadziala?
W 2.2DTI o ile dobrze kojarze EGR jest chyba przed silnikiem, z przodu?