Powinna działać. Są jakieś szanse że z uwagi na różne wersje sterowników mogły być piloty z innymi kodami. Pestka immo i pilot zamka to są dwie różne rzeczy. Pestka w obudowie na grocie jest transponderem dla immo i jest z nim sparowana na stałe. Pilot to tylko nadajnik który paruje się ze sterownikiem zamka przy włączonym zapłonie przez dłuższe przytrzymanie przycisku czy obu na pilocie...skibimac pisze: immo jest ok, tylko myslalem o przeozeniu elektroniki z innej ZA a reszta od mojej i zastanawialem sie czy bedzie dzialac, a np. od astry II ?
[A] Problemy z kluczykami - programowanie, kodowanie, dorabianie
Moderator: Sebu$
-
- Zafiromaniak
- Posty: 1162
- Rejestracja: 31 gru 2014, 21:17
- Imię: Janusz
- Lokalizacja: Pruszków
- Auto: Zafira
- Model: A
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender:
Ostatnio zmieniony 05 lut 2017, 11:56 przez Janus, łącznie zmieniany 1 raz.
Janusz
-
- Zafiromaniak
- Posty: 1162
- Rejestracja: 31 gru 2014, 21:17
- Imię: Janusz
- Lokalizacja: Pruszków
- Auto: Zafira
- Model: A
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender:
To co siedzi w plastiku na grocie kluczyka. Nie mylić z plastikową wkładką pilota. Kolega ma Zafirę A. A co się robi w B to ja się nie wypowiadam. Ale nie zakładam że w B można sobie zalogować nowy kluczyk bez programowania - tylko przez naciśnięcie przycisku na pilocieFlora pisze:Nic z tych rzeczy. Wrzuć tu zdjęcie samej "pastylki" to rozwiniemy temat jej "programowania".
Janusz
-
- Zafiromaniak
- Posty: 1813
- Rejestracja: 25 maja 2016, 08:00
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Rzeszów
- Auto: Insignia
- Model: A
- Oznaczenie silnika: A16LET
- Gender:
Zafire A / Astra G programowalem w ten sposób:
Kluczyk:
-Nowa pestka immo, programowanie itp
Pilot :
-centralny zamek programowanie pilota itp.
Czyli w dwóch modułach
A Zafira B nowy kluczyk po zaprogramowaniu immo, automatycznie pilot dziala sam po programowaniu.
Bo zdaję mi się ze mowa o zafirze A i B i stąd to nieporozumienie
Kluczyk:
-Nowa pestka immo, programowanie itp
Pilot :
-centralny zamek programowanie pilota itp.
Czyli w dwóch modułach
A Zafira B nowy kluczyk po zaprogramowaniu immo, automatycznie pilot dziala sam po programowaniu.
Bo zdaję mi się ze mowa o zafirze A i B i stąd to nieporozumienie
Ostatnio zmieniony 05 lut 2017, 12:33 przez Crazy, łącznie zmieniany 1 raz.
Diagnostyka komputerowa, programowanie, dorabianie kluczy OPEL wszystkie modele do 2020r.Odczyt kodu PIN/Car-Pass, rozszerzenie komputera Zafira C i inne
Pomoc przy zakupie pojazdu. Zapraszam
Pomoc przy zakupie pojazdu. Zapraszam
-
- Zafiromaniak
- Posty: 1162
- Rejestracja: 31 gru 2014, 21:17
- Imię: Janusz
- Lokalizacja: Pruszków
- Auto: Zafira
- Model: A
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender:
Auto ma CAN więc tak to działa. ZA nie ma CAN i immo i sterownik centralnego "nie gadają ze sobą". Jeżeli jest fabryczny alarm to pewna komunikacja jest, ale to też nie ma nic wspólnego z programowaniem pilota do zamka.Crazy pisze:(...)
A Zafira B nowy kluczyk po zaprogramowaniu immo, automatycznie pilot dziala sam po programowaniu.
(...)
Janusz
- aroniusz
- Mieszkaniec
- Posty: 233
- Rejestracja: 24 lut 2015, 19:09
- Imię: Arek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
Pilota programuje się poprzez włożenie do stacyjki przekręcenie na pozycję zapłonu przyciśnięcie i przytrzymanie przycisku otwierania tak długo aż zadziała centralny (chyba z 3-5 sek) on pstryknie zamknie się i otworzy i wówczas jest zaprogramowany. Nie sprawdzałem tylko czy działa to bez zaprogramowanej pastylki immo
-
- Świeżak
- Posty: 8
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 14:34
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Wielkopolskie
- Auto: Opel Zafira
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z18XE
- Gender:
Witam podepnę się pod temat ze swoim problemem. Od zakupu auta działał tylko jeden pilot. Z czasem ten działający zaczął szwankować, sprawdzając czy to czasem nie bateria dopatrzyłem się zimnych lutów w "koszyczku" baterii. Dziś dałem gościowi od kluczyków aby przelutował. Zrobił to i sprawdził jeszcze na odchodne skanerem czy pilot wysyła sygnał i było ok. W końcu uchachany wrociłem do domu proboje zsynchronizować pilot a tu lipa. Żadnej reakcji. Dioda w pilocie świeci, włączam zapłon wciskam guzik i nie ma reakcji. Nurtuje mnie czy pilot mógł się jakoś rozkodować i teraz nie ma reakcji auto - kluczyk? Sprawdził bym drugi pilot ale jegomość od kluczyków nie miał tych kilku sekund na przelutowanie drugiego kluczyka i zostałem odprawiony. Dzięki za sugestie
-
- Świeżak
- Posty: 8
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 14:34
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Wielkopolskie
- Auto: Opel Zafira
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z18XE
- Gender:
Udało mi się napchać papierków tak, że pożądnie docisnęło koszyczek baterii i udało się zsynchronizować ten drugi pilot. W tym pierwszym (przelutowanym) nadal nie daje się zsynchronizować. Gdzieś przewinęło mi się, jak szukałem w necie, że mógł "wypaść" z pamięci dlatego nie da się zsynchronizować. Jeszcze przypuszczam, że coś jest nie dolutowane lub jakiś opornik może się spalił. Nie mam bladego pojęcia o elektronice ani w okolicy nikogo kto by to ogarniał - szlag mnie juz trafia
- Chrees
- Mieszkaniec
- Posty: 340
- Rejestracja: 31 paź 2015, 10:09
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Zafira
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: A18XE
- Gender:
Heh, trochę to znajomo brzmi.
Jak kupowałem moją Zośkę, to sprzedający mówił, że jemu pilot działał, tylko prawdopodobnie bateria się wyczerpała. Włożyłem nową baterię, pilot sprawdzony. Samochód dalej zamknięty, programowanie nie działa. Pojechałem do speca z OpCOMem - okazało się, że w oprogramowaniu pilot nie był nawet wprowadzony, a otwieranie kluczykiem nie było aktywowane. Po programowaniu, dalej się nie da otwierać.
Diagnoza u mnie jest taka: przed sprzedażą moduł został podmieniony na niesprawny.Mam się do tego zabrać, ale Zośka ciągle domaga się napraw i na razie brak jest funduszy...
W Twoim przypadku, ja bym się dowiedział o jakiegoś dobrego speca od kluczyków z Twojej okolicy i do niego podjechał. Bo może isę okazać, że elektronika się spaliła.
W ostateczności trzeba będzie zainwestować w nowego pilota.
Jak kupowałem moją Zośkę, to sprzedający mówił, że jemu pilot działał, tylko prawdopodobnie bateria się wyczerpała. Włożyłem nową baterię, pilot sprawdzony. Samochód dalej zamknięty, programowanie nie działa. Pojechałem do speca z OpCOMem - okazało się, że w oprogramowaniu pilot nie był nawet wprowadzony, a otwieranie kluczykiem nie było aktywowane. Po programowaniu, dalej się nie da otwierać.
Diagnoza u mnie jest taka: przed sprzedażą moduł został podmieniony na niesprawny.Mam się do tego zabrać, ale Zośka ciągle domaga się napraw i na razie brak jest funduszy...
W Twoim przypadku, ja bym się dowiedział o jakiegoś dobrego speca od kluczyków z Twojej okolicy i do niego podjechał. Bo może isę okazać, że elektronika się spaliła.
W ostateczności trzeba będzie zainwestować w nowego pilota.