Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
wino9 pisze:mechanik stwierdził, że problem tkwi w panelu z gniazdami na bezpieczniki (dokladnie caly ten w ktorym umiejscowiony jest przekaznik). Doradzil abym kupil uzywke i wymienil na probe. Myslicie ze to moze rozwiazac problem?
Może nie tyle co skrzynka bezpieczników a sam multitimer, ponieważ to on steruje tym przekaźnikiem.
Oczywiście zamykasz samochód z pilota (kluczyka)?
P.S. Miernik należy podłączyć przed zamknięciem auta.
Nie wiem czy dobrze kombinuję, ale tak jak ktoś wcześniej napisał - po około 30 minutach po wyłączeniu auta słychać cyknięcie przekaźnika, to na moje oko jest przekaźnik, który steruje m.in. gniazdem zapalniczki w bagażniku-tam napięcie właśnie trzyma się mniej więcej tyle czasu. Kolego sprawdź to gniazdo czy jest tam napięcie na zwarciu przekaźnika i jeżeli wybije to czy nadal jest, może być zwarcie na samym gniazdku lub na kablach gdzieś po drodze... tylko to mi przychodzi do głowy
Ma ktoś pomysł jak można ominąć te przekaźniki? Samochodu raczej nie zamykam w garażu. Mam teraz wyjęty przekaźnik, a okres jesienny wręczy wymusza, aby było oświetlenie wnętrza.
Witam serdecznie. Miałem identyczny problem z rozładowywaniem się akumulatora. Przyczyna leżała po stronie wyłącznika czasowego przy lusterku. Warto też sprawdzić diodę w obwodzie sterowania wyłączaniem świateł wnętrza pin 33 multitajmera.