Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Witam wszystkich, od dwuch dni mam mały problem w swojej zzafirce 2.2 DTI po przekroczeniu 120 km/h zapala sie kontrolka samochodu z kluczem i auto przechodzi w tryb awaryjny czyli 3 tyś obr i koniec. Wspomne że na luzie moge spokojnie sobie dodawać obroty 4-5 tyś i nic się nie dziejeto samo podczas jazdy moge dosyć agresywnie jechać ale tylko do 120 km/h bo pojawia sięwyżej opisany problem. Może ktoś miał podobną sytuacją Proszę o ponoc.
kolego na pocieszenie powiem Ci że podobnych sytuacji (zapalająca się kontrolka "auto z kluczykiem" powyżej 100kph) to na forum jest wiele. bez podania błędów to jak wróżenie z fusów wiadomo, można założyć kilka rzeczy, ale trzeba konkretów.
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę, aż ciężko czasami ich wyprzedzić.
u mnie kontrolka zaczęła si,ę świecic i gasnąc jak wciskałem pedał gazu i następowała zmiana fazy rozzrządu to gasłą przczyną był za wysoko włożony karton zasłaniający chłodnicę który zasłaniał wlot zasysania powietrza do filtra karton dałem niżej błędy skasowałem i spoko
Witam, dzisiaj niestety również i mnie trafiła się ta kontrolka. Po przejechaniu ok 10km, auto stało pod sklepem ok 1h, po powrocie odpalił za 3 razem (wcześniej nie było problemów z odpalaniem) i zaświeciła się kontrolka check engine, kontroli trakcji i przeszedł w stan awaryjny (mulił) po zatrzymaniu i ponownym odpaleniu świecił się tylko check (dynamika auta normalna). Po przyjechaniu do domu ok 10 km autko stało 2h po tym czasie poszedłem sprawdzić co i jak - check zgasł a zaświeciła się kontrolka z kluczykiem. Próbowałem odczytać błędy metodą gaz/hamulec ( auto ma automatyczną skrzynię jakby co) ale nic nie mruga, czy pozostaje podpjęcie się pod intefejs? Jeżeli tak to, możecie polecić kogoś z Gdańska
jaca19665 pisze:... przczyną był za wysoko włożony karton zasłaniający chłodnicę który zasłaniał wlot zasysania powietrza do filtra karton dałem niżej błędy skasowałem i spoko
Kolego jaca19665 karton to prehistoria. W "nowych" silnikach tego zabiegu się nie stosuje bo może to wywołać negatywne skutki.
To nie STAR z lat 80-tych
Zbacz też na wężach czy Ci lewego powietrza nie bierze, ja tak miałem że przy szybkim wciśnięciu pedału gazu słyszałem w kabinie szum ( świst ) a po chwili załączała sie ta kotrolka. Po dociśnięciu rury i przykręcenia obrączki śmiga jak szalona
Miałem podobną sytuację w VC, okazało się że łapała lewe powietrze jak wspomniał kolega podokręcałem obejmy i posprawdzałem przewody wszystkie całe i jak ręką odjął.