kontrolka z samochodem i kluczem
Moderator: Sebu$
karolex, tez mam valeo.
Gdzieś na innym forum doczytałem ze mógł ulec awarii katalizator ze go tak dusi.
Inna osoba napisała, ze to może przepływomierz powietrza, jeszcze inna osoba że stara cewka uszkodziła świece.
Co wy na to?????? czy jest taka możliwość z tych opcji, które wypisałem??
//scalone//
Dołączam rozwiązanie mojego problemu.
Mam nadzieje, ze nie chwilowe.
Dolałem do paliwa preparat czyszczący nagary i układ paliwowy.
http://moto.allegro.pl/item1071383667_l ... i_lpg.html
Po przejechaniu 800km, na week kontrolka sama zgasła, błąd się sam skasował i zafi znowu śmiga
Jeszcze wyczyszczę EGR tak dla Świętego spokoju.
Gdzieś na innym forum doczytałem ze mógł ulec awarii katalizator ze go tak dusi.
Inna osoba napisała, ze to może przepływomierz powietrza, jeszcze inna osoba że stara cewka uszkodziła świece.
Co wy na to?????? czy jest taka możliwość z tych opcji, które wypisałem??
//scalone//
Dołączam rozwiązanie mojego problemu.
Mam nadzieje, ze nie chwilowe.
Dolałem do paliwa preparat czyszczący nagary i układ paliwowy.
http://moto.allegro.pl/item1071383667_l ... i_lpg.html
Po przejechaniu 800km, na week kontrolka sama zgasła, błąd się sam skasował i zafi znowu śmiga
Jeszcze wyczyszczę EGR tak dla Świętego spokoju.
Ostatnio zmieniony 22 cze 2010, 08:47 przez bondzo001, łącznie zmieniany 2 razy.
Witam. Problem z Zafirą Z18xe jest następujący. Jest uszkodzony sterownik silnika od roku i cały czas się świeciła kontrolka check engine ( P0170 i P0130). Auto w sumie normalnie jezdziło tylko czasem szarpało na zimnym silniku. Teraz się dzieje tak, że check engine nie świeci (sam zgasł) a przy odpalaniu miga kontrolka auta z kluczykiem i wtedy nie da się odpalić samochodu. Normalnie odpala się tak za 5 lub 6 razem, ale dziś ok. 30 minut pod sklepem odpalałem. Próbowałem tez drugim kluczem ale działo się to samo. Jest jeszcze problem przy podłączaniu do interfejsu żeby błędy zczytać bo nie da się samochodu z urządzeniem podłączyć, a jak się podłączy to po kilku minutach lub po przygazowaniu do 5000 obrotów traci połączenie z interfejsem. Czy to oznacza całkowite padnięcie sterownika silnika?
Z góry dziękuje za odpowiedzi
Z góry dziękuje za odpowiedzi
Hmm wiem, że z tym za długo czekałem, ale niestety jest to droga sprawa. Serwis odpada bo nie mam tyle pieniędzy. W mojej okolicy ciężko z dobrymi warsztatami. Na razie mam namiar do katowic (daleko ale mam tam rodzine więc nocować bym miał gdzie) gdzie tam mógłbym kupić i założyliby mi go. A tak to przeważnie mówią, że mogą tylko założyć a sprowadzić sterownik muszę sam. A zna ktoś dobry warsztat gdzieś na terenie małopolski, gdzie mi bezproblemowo zrobili by ze sterownikiem? Najlepiej to gdyby był Nowy Sącz, ewentualnie może być Kraków. Szukam i szukam ale bez rezultatów.
Ech i kolejny. Problem. Nie dawno został wymieniony w aucie sterownik silnika na nowy. Świecił się check engine i były błędy P0170 i P0130.
Po wymianie było chwile ok.
Teraz jak włączam zapłon to nie gaśnie mi kontrolka samochodu z kluczykiem. Gaśnie ona dopiero jak zapale silnik. Sprawdziłem błąd metodą gaz i hamulec i wyszło znów P0170. Jakiś czas temu zmienił przpływke na zamiennik. Oryginał jeszcze mam. Prawdopodobnie on jest dobry. Czy to może być właśnie przepływka?
Sonda jedna działa dobrze. Druga za katalizatorem już gorzej. Przed wymianą sterownika obie prawie w ogóle nie pracowały.
Z góry dzięki za pomoc.
Po wymianie było chwile ok.
Teraz jak włączam zapłon to nie gaśnie mi kontrolka samochodu z kluczykiem. Gaśnie ona dopiero jak zapale silnik. Sprawdziłem błąd metodą gaz i hamulec i wyszło znów P0170. Jakiś czas temu zmienił przpływke na zamiennik. Oryginał jeszcze mam. Prawdopodobnie on jest dobry. Czy to może być właśnie przepływka?
Sonda jedna działa dobrze. Druga za katalizatorem już gorzej. Przed wymianą sterownika obie prawie w ogóle nie pracowały.
Z góry dzięki za pomoc.
Witam od niedawna jestem właścicielem Zafiry silnik 1.8, po przejechaniu kilku kilometrów około 5 zapala się kontrolka samochód z kluczykiem, auto nie wykazuje żadnych usterek, normalnie jeżdzi .Z czytałem błędy przez naciśnięcie hamulca i gazu wykazało 0170 i 1550, co oznaczają błędy zdążyłem wyczytać, co może być przyczyną błędów.Po zgaszeniu auta błąd znika i zapala się znowu po kilku kilometrach.
ja bym to tlumaczyl jako cisnienie ladowania, odchylki od normy, a poniewaz to benzyna bez turbo to bym zaczal od pierwszego bledu (ten drugi moze byc zalezny od niego) ew potem na przeplywke popatrzyl... albo jakis czujnik cisnienia powietrza...MieHor pisze:P1550 Charge Pressure: Control Deviation
ale to tylko moje gdybanie...