Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
MieHor pisze:Jeśli wcześniej mimo braku iluś tam pikseli wskazania MID'a były poprawne, a teraz po przelutowaniu Twojego epromu do innego MID'a efekty są inne niż oczekiwałeś, to myślę, że Twoja diagnoza jest prawidłowa.
Też tak myślę. Poprzednio przy chwilowym spalaniu było widać dziesiętne wskazania spalania i czasami pojawiała się tam 1. Teraz ciągle 1,2,3 więc wtedy chyba było ok.
Cóż, znów będę musiał rozbebeszyć deskę i go wyjąć, i przejechać się do gościa. Całe szczęście że nie robiłem tego wysyłkowo bo gość mieszka niecałe 10km odemnie
W naszej Zuzi taka sytuacja. Na komputerze 100 km do przejechania, kontrolka tyle co się zapaliła (przejechaliśmy dokładnie 3 km), zaparkowaliśmy i potem du***a blada, bo nie chciala odpalić. Z pikniku z kanisterkiem spacerkiem na stację paliw.
Wniosek jaki nam się nasunął: jak komp pokazuje 100 km to już opary i fru na stację Dobrze myślę??
Jeżeli ktoś z WLKP szuka gościa co naprawia wyświetlacze, to mam jeden sprawdzony namiar. Blisko będą miały osoby z okolic Konin - Września. Gość naprawia je na miejscu.
jacek2308, raz zdarzyła mi się podobna sytuacja - radio grało, a na wyświetlaczu tylko data - temperatura i godzina. Radio nie reagowało na żadne przyciski z wyjątkiem wyłącznika (wciskanie pokrętła). Gdzieś wyczytałem, że kombinacja przycisków 1-3 coś przestawia. Na wyłączonym radiu przycisnąłem jednocześnie przyciski 1-3 i przytrzymałem, po jakiejś chwili włączyło się radio i wróciło działanie wyświetlacza, nie wiem czy to przypadek czy rzeczywiście to było to. Spróbuj.
jacek2308 pisze:dzarko i jak zrobiłeś coś ?
bo umnie wczoraj znikły całkowicie linie na wyświetlaczu po włączeniu radia ogólnie radio działa normalnie jak i CD a na wyświetlaczu nic
Jak wyłącze radio to data normalnie się wyświetla i nic tam na niej nie zanika ? jak myslicie to jest podobna sytuacja jw. ? czy jakiś problem z radiem ?
Powiem szczerze, że u mnie brak 1 linii i to nie zawsze, czasem jest. Na razie więc nie będę wydawał kasy i walczył z deską. Mam od Miehora instrukcję demontażu, firmy co naprawiają na forum były podawane, jak zniknie więcej, to wtedy zdemontuję i spróbuję naprawić i przy okazji założę obręcze na zegary. Na razie zamierzam spróbować wsadzić rękę przez radio i sprawdzić połączenia, bo skoro czasem jest a czasem nie ma, to może coś nie kontaktuje po prostu (mam nadzieję).
jacek2308 pisze:dzieki dzarko
ale widzę, że jakoś nie do precyzowałem i może być nie dokońca wszystko zrozumiałe tj. jak mam wyłączone radio to:
- nagórze wyświetlanie kompa działa
- poniżej data się wyświetla
- jak i na dole godzina też się wyświetla (ale tu ostatnio zaobserwowałem spóźnianie się zegara tak na ostatnie 2 tyg. z 10 min)
Jak włączę radio to
- nagórze wyświetlanie kompa działa
- drugiej lini nie ma całkiem
- zegar wyświetla się normalnie
Czyli albo masz chyba soft w MID-zie bez obsługi radia, lub coś z kabelkami. Aha jakie radio ??
Ale spalanie tego silniczka w mieście (odcinki po 3-5 km) i tak będą duże. Ciężko będzie zejść poniżej 10l/100km. Więc spalanie będę miał podobne jak w asi F 1.6 16V
A jaką techniką? Ja wczoraj wyjąłem radio i próbowałem wyjąć kieszeń, ale nie mogłem. Odkręciłem wkręt na końcu ale wyjąć się i tak nie dała. Podociskałem taśmę od wyświetlacza jakoś przez otwory w kieszeni, ale lepiej byłoby ją wyjąć. Wie ktoś może, jak to się robi?
Aha. To pewnie wyłączony kod. Ja swój po przeprawie z radiem po prostu wyłączyłem. Po jaką cholerę kod, jeśli radio za 30 zeta można u czpenia od audio rozkodować.
Jeśli jak powiedziałeś tankujesz 18 l a wskazanie połowa, to ewidentnie pływak (może być w nim paliwo), albo rezystor z którego zbierany jest sygnał jest nie halo