kontrolka z samochodem i kluczem
Moderator: Sebu$
- chabretti
- Zafiromaniak
- Posty: 2248
- Rejestracja: 30 sie 2011, 20:51
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Żyrzyn [LPU]
- Auto: Volvo
- Model: V70
- Oznaczenie silnika: D5244T5
- Kontakt:
Sprawdź świece żarowe. Pewnie się jedna spaliła. Prawie na 99%tomi18 pisze:siemka u mnie zapala sie kontrolka z kluczykiem i samochodzikiem po odpaleniu po 2 minutach gaśnie!!! co to jest ???
- Greg.A
- Świeżak
- Posty: 23
- Rejestracja: 20 lis 2012, 13:57
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
- Auto: Zafira A OPC Line
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Y22DTR
Kolego pablo2374 a Ty ile u nich zapłaciłeś? może masz na myśli zawór egr podciśnieniowy starszego typu, te są 4 razy tańsze od elektrozaworu który padł u mnie.pablo2374 pisze:Greg.A trochę drogo tam masz, ja swój (co prawda nie "nominał" ) kupiłem u tych ludzików (masz tu numer gg) 1537673 --> gigantmaximus - zawory opelGreg.A pisze:Zlałem ten zawór i sam tłoczek konkretnie i dalej nic się nie dzieje, zero reakcji, także podejrzewam że to elektryka...
Już dzwoniłem do Brzegu dowiedzieć sie ile regeneracja - 388 zł
znalazłem też nowy zawór w mojeje okolicy za niecałe 900 zł razem z wyjęciem starego i montażem nowego.
przynajmniej tanio no i szybko wysyłają
- Greg.A
- Świeżak
- Posty: 23
- Rejestracja: 20 lis 2012, 13:57
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
- Auto: Zafira A OPC Line
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Y22DTR
Sprawdzałem oczywiście na odpalonym silniku, wtyczka też sprawdzona i daje napięcie także na 90% padła elektryka w zaworku. Próbowałem go zdemontować ale jest mocno zapieczony z kolektorem, jutro zdejmuje go z kolektorem i wtedy może uda się rozłączyć sam zawór.
Wysyłam go na regenerację do Brzegu, dam znać jak już założe zregenerowany.
PS. przy okazji witam kolegę z Białej Podl. widzę że masz bliźniaczą Zośke
Wysyłam go na regenerację do Brzegu, dam znać jak już założe zregenerowany.
PS. przy okazji witam kolegę z Białej Podl. widzę że masz bliźniaczą Zośke
Pojawił mi się podobny objaw tyle tylko, że kontrolka "samochodzik z kluczykiem" zapala się po odpaleniu a gaśnie po przejechaniu ok. 500 - 1000 m.tomi18 pisze:siemka u mnie zapala sie kontrolka z kluczykiem i samochodzikiem po odpaleniu po 2 minutach gaśnie!!! co to jest ???
Czy to może być problem ze świecą?
- chabretti
- Zafiromaniak
- Posty: 2248
- Rejestracja: 30 sie 2011, 20:51
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Żyrzyn [LPU]
- Auto: Volvo
- Model: V70
- Oznaczenie silnika: D5244T5
- Kontakt:
A jak odpalasz to nie trzepie Ci silnikiem tak jak by chciał bokiem wyjść Ja miałem podobnie z tą kątrolką tylko że w lecie, a jak przyszły większe mrozy to trzepało silnikiem ale tak jak piszesz gasła po przejechaniu około 1km czyli coś około 1-2min. Po wymianie świec trzepanie usťąpiło i magiczna kątrolka już się niezapalałaekmir pisze: Pojawił mi się podobny objaw tyle tylko, że kontrolka "samochodzik z kluczykiem" zapala się po odpaleniu a gaśnie po przejechaniu ok. 500 - 1000 m.
Czy to może być problem ze świecą?
Jakie są teraz to się okaże po wykręceniu
Czy takie były by dobre:
http://allegro.pl/ngk-swieca-zarowa-ope ... 7908.htmly
http://allegro.pl/swiece-zarowe-bosch-o ... 35339.html
a tu w dobrej cenie:
http://allegro.pl/swieca-zarowa-ngk-y-5 ... 77047.html
Czy takie były by dobre:
http://allegro.pl/ngk-swieca-zarowa-ope ... 7908.htmly
http://allegro.pl/swiece-zarowe-bosch-o ... 35339.html
a tu w dobrej cenie:
http://allegro.pl/swieca-zarowa-ngk-y-5 ... 77047.html
- chabretti
- Zafiromaniak
- Posty: 2248
- Rejestracja: 30 sie 2011, 20:51
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Żyrzyn [LPU]
- Auto: Volvo
- Model: V70
- Oznaczenie silnika: D5244T5
- Kontakt:
Powinny być dobre. Ja bym brał NGKekmir pisze:Jakie są teraz to się okaże po wykręceniu
Czy takie były by dobre:
http://allegro.pl/ngk-swieca-zarowa-ope ... 7908.htmly
http://allegro.pl/swiece-zarowe-bosch-o ... 35339.html
a tu w dobrej cenie:
http://allegro.pl/swieca-zarowa-ngk-y-5 ... 77047.html
- Greg.A
- Świeżak
- Posty: 23
- Rejestracja: 20 lis 2012, 13:57
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
- Auto: Zafira A OPC Line
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Y22DTR
grzegorzwww, moja Zośka to czarnula, tylko na zdjęciu może wydawać się że kolor wpada w ciemny granat.
Wracając do tematu to dalej walczę z podciśnieniem i błędem P0400, elektrozaworek EGR zregenerowany i dalej mam to samo, podejrzewam teraz że to jakaś błaha sprawa i w którymś miejscu nie trzyma ciśnienia, lub jeden z pozostałych zaworków nadaje się do wymiany.
Dodam że cięgno przy zaworku sterującym klapkami w kolektorze w ogóle się nie porusza, nawet przy dodawaniu gazu, ale czasami gdy ręcznie nim poruszam to błąd potrafi zgasnąć i cały układ zaczyna pracować prawidłowo przez 20-30 sek.
Co konkretnie może być przyczyną? zaworek nie dostaje ciśnienia i przestaje działać?
Czy klapki w kolektorze na odpalonym silniku na biegu jałowym powinny być zamknięte czy otwarte ? jak one reagują na gaz ?
Wracając do tematu to dalej walczę z podciśnieniem i błędem P0400, elektrozaworek EGR zregenerowany i dalej mam to samo, podejrzewam teraz że to jakaś błaha sprawa i w którymś miejscu nie trzyma ciśnienia, lub jeden z pozostałych zaworków nadaje się do wymiany.
Dodam że cięgno przy zaworku sterującym klapkami w kolektorze w ogóle się nie porusza, nawet przy dodawaniu gazu, ale czasami gdy ręcznie nim poruszam to błąd potrafi zgasnąć i cały układ zaczyna pracować prawidłowo przez 20-30 sek.
Co konkretnie może być przyczyną? zaworek nie dostaje ciśnienia i przestaje działać?
Czy klapki w kolektorze na odpalonym silniku na biegu jałowym powinny być zamknięte czy otwarte ? jak one reagują na gaz ?