Problemy z działaniem ESP - ABS - TC
Moderator: Sebu$
Jeśli chodzi o akumulator to właśnie wymieniłem na nowy dokładnie tydzień temu ale powiem szczerze napięcia ładowania nie sprawdzałem.
Być może z tym ładowaniem coś u mnie nie tak w końcu moja benzynka ma stuknięte 243 300 km a to przebieg za który nie daję głowy ale sam zrobiłem moją Zosią ponad 120 000 km ale przy alternatorze nic nie robiłem.
Być może z tym ładowaniem coś u mnie nie tak w końcu moja benzynka ma stuknięte 243 300 km a to przebieg za który nie daję głowy ale sam zrobiłem moją Zosią ponad 120 000 km ale przy alternatorze nic nie robiłem.
Napięć nie sprawdzałem ale sprawdzę i sprawdzę te styki przy pompie.
[ Dodano: Nie Paź 02, 2011 00:31 ]
H,Łajszczak Błędy sprawdzałem programem AutoScanner OPEL Lite. Bo tylko ten program udało mi się skonfigurować z moim przewodem OBD2 i laptopem. Bo mam jeszcze OPEL TECH 2 ale z chiny ludowe nie mogę się połączyć z samochodem.[/b]
[ Dodano: Nie Paź 02, 2011 00:31 ]
H,Łajszczak Błędy sprawdzałem programem AutoScanner OPEL Lite. Bo tylko ten program udało mi się skonfigurować z moim przewodem OBD2 i laptopem. Bo mam jeszcze OPEL TECH 2 ale z chiny ludowe nie mogę się połączyć z samochodem.[/b]
Powiem że akurat w tej wersji co ja mam ma dostęp do wszystkiego łącznie z radiem, klimatyzacją i innymi parametrami.
Ale byłem też w warsztacie - niby znajomy - i tam też nie wyszedł żaden błąd jeśli chodzi o ABS.
No ale dlaczego zawsze się zapala podczas naciśnięcia klaksonu czyżby rzeczywiście chodzi tu o spadek napięcia i wtedy się zapala ta kontrolka - muszę to sprawdzić to napiszę jakie mam te napięcia.
Ale byłem też w warsztacie - niby znajomy - i tam też nie wyszedł żaden błąd jeśli chodzi o ABS.
No ale dlaczego zawsze się zapala podczas naciśnięcia klaksonu czyżby rzeczywiście chodzi tu o spadek napięcia i wtedy się zapala ta kontrolka - muszę to sprawdzić to napiszę jakie mam te napięcia.
Po rozruchu też się świeci nieraz a jeśli zgaśnie po rozruchu to na postoju przy pracyjącym silniku po naciśnięciu klaksonu się zapala.
Ale mam też tak że np. po rozruchu zgaśnie i jest ok ujadę kawałek zapali się i świeci się tak do zgaszenia silnika.
Zauważyłem również taki przypadek że nie gaśnie po uruchomieniu silnika ale po przejechaniu pewnego dystansu gaśnie i jest wszystko ok.
Powiem jeszcze tak że nasila mi się ta huśtawka z tą kontrolką ABS w czasie wiosny zimy i jesieni czyli jak jest wilgotne powietrze, natomiast w lato mam w zasadzie spokój.
Niezła jazda z tym moim ABSem
[ Dodano: Nie Paź 02, 2011 18:38 ]
A tego napięcia jeszcze nie sprawdzałem bo nie mam miernika. A z kompem w niedzielę nie będę się świecił pod blokiem
Ale mam też tak że np. po rozruchu zgaśnie i jest ok ujadę kawałek zapali się i świeci się tak do zgaszenia silnika.
Zauważyłem również taki przypadek że nie gaśnie po uruchomieniu silnika ale po przejechaniu pewnego dystansu gaśnie i jest wszystko ok.
Powiem jeszcze tak że nasila mi się ta huśtawka z tą kontrolką ABS w czasie wiosny zimy i jesieni czyli jak jest wilgotne powietrze, natomiast w lato mam w zasadzie spokój.
Niezła jazda z tym moim ABSem
[ Dodano: Nie Paź 02, 2011 18:38 ]
A tego napięcia jeszcze nie sprawdzałem bo nie mam miernika. A z kompem w niedzielę nie będę się świecił pod blokiem
Więc sprawdziłem napięcia:
12,1 V - na akumulatorze przy zgaszonym silniku
8,3 V - do tylu spada podczas uruchamiania
14,1 - 14,2 V - przy uruchomionym silniku bez obciążenia
13,8 V - włączone światła, radio, halogeny
13,6 V - włączone światła, radio, halogeny i światła drogowe (długie)
Więc chyba napięcia są ok. Przynajmniej tak mi się wydaje bo elektronikiem ani elektrykiem nie jestem.
Natomiast udało mi się wygenerować błąd i wyskoczyło coś takiego:
C0040 - Front Right Wheel Sensor Open Circuit
Co o tym sądzicie.
[ Dodano: Sro Paź 05, 2011 11:12 ]
Pewnie czujnik ABS w piaście w prawym kole . Coś takiego wyczytałem na forum z jednym z postów.
12,1 V - na akumulatorze przy zgaszonym silniku
8,3 V - do tylu spada podczas uruchamiania
14,1 - 14,2 V - przy uruchomionym silniku bez obciążenia
13,8 V - włączone światła, radio, halogeny
13,6 V - włączone światła, radio, halogeny i światła drogowe (długie)
Więc chyba napięcia są ok. Przynajmniej tak mi się wydaje bo elektronikiem ani elektrykiem nie jestem.
Natomiast udało mi się wygenerować błąd i wyskoczyło coś takiego:
C0040 - Front Right Wheel Sensor Open Circuit
Co o tym sądzicie.
[ Dodano: Sro Paź 05, 2011 11:12 ]
Pewnie czujnik ABS w piaście w prawym kole . Coś takiego wyczytałem na forum z jednym z postów.