KOMPUTER POKŁADOWY
Moderator: Sebu$
- Mattai
- Zafiromaniak
- Posty: 786
- Rejestracja: 15 lis 2009, 15:23
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Poznań
- Auto: Zafira
- Model: C
- Oznaczenie silnika: A20DT
- Gender:
Autko było kompletne, wydaje mi się ze fotele też były, bo tylne drzwi maja slady użytkowania tylko do miejsca gdzie sie kończą fotele po przesunięciu na max do przodu. no i mam troszkę zfatygowaną tapicerkę na fotelach z ostatniego rzędu.
No wyposażenie, jest jakie jest, szkoda ze kabelkologii do MID nie ma, musiałbym przekopać się przez resztę i sprawdzić czy punkty pomiarowe są, na pewno czujników klocków nie ma.
Jak nie będzie to sobie dam spokój. Szkoda bo chciałem mieć wyliczenia silnika co do dystansu i spalania....przydaje sie w trasie, reszta jest dla mnie mało ważna.
No wyposażenie, jest jakie jest, szkoda ze kabelkologii do MID nie ma, musiałbym przekopać się przez resztę i sprawdzić czy punkty pomiarowe są, na pewno czujników klocków nie ma.
Jak nie będzie to sobie dam spokój. Szkoda bo chciałem mieć wyliczenia silnika co do dystansu i spalania....przydaje sie w trasie, reszta jest dla mnie mało ważna.
Scorpio I Lift-back 2.0(OHC)>VW Golf III Variant 1.9TDI(ALE)> ZA 2.0(Y20DTH)>ZC 2.0 (A20DT)
- MieHor
- Zafiromaniak
- Posty: 2915
- Rejestracja: 26 kwie 2009, 16:07
- Imię: Mieczysław
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
mattai, ja zakładając MID'a w miejsce TID'a do swojej poprzedniej ZA właśnie ze względu na brak sygnałów z różnych czujników zrezygnowałem z części komunikatów informujących o usterkach, brakach płynów itp. ale wszystkie informacje które Ciebie interesują miałem, potrzebny jest tak naprawdę tylko jeden sygnał w ECU, resztę można pobrać z zestawu wskaźników (całość robił mi syn łącznie z programowaniem eprom w MID, który pochodził z innego modelu Zafiry), jeśli sam nie czujesz się na siłach, to kolega marwisn lub Mihó na pewno zrobią to Tobie, dogadaj się
Cóż obsługa Google się kłania lub poprostu trochę chęci.mattai pisze:tylko sygnał z ECU czy trzeba coś jeszcze? Bo ostatnio przypadkiem trafiłem na jakiś opis od vectry, ale nie mogę się doszukać
Pierwszy link po wpisaniu "astra instalacja MID":
http://astra.autokacik.pl/technika/napr ... strag.html
- guma75
- Bywalec
- Posty: 146
- Rejestracja: 08 cze 2010, 13:49
- Imię: Waldek
- Lokalizacja: Hannover
- Auto: Opel Zafira B 1,9CDTI
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
Witam. Chciałem zapytać o następującą sytuację. Dzisiaj wsiadłem do zosi po ruszeniu chciałem zmienić przyciskiem dane w komputerze pokładowym , przyciskając ... wyświetlacz komputera sie nie zmienia i został w pozycji (Geschw) czyli średniej prędkości .Ostatnio kasowałem INSP przyciskiem zerowania licznika .Czy jest możliwe że guzikim kasowania licznika przestawiłem coś w komuterze pokładowym? Spróbowałem odłączyć kleme na chwilkę i zauważyłem że wyświetlacz przeskakuje migając wszystko po kolei więc odłączyłem na 5 minut ,po załączeniu wyświetlacz dalej pokazuje Geschw-kilometry. Macie jakiś pomysł lub wiecie co jest grane? Niechciałbym radia wyciągać niepotrzebnie Może manewke zablokowałem jakoś. z góry dzięki za pomoc
GUMA75
Kasowanie INSP nie ma raczej nic z tym wspólnego. Może manetka szwankuje. Trzeba by ją wyjąć i się dokładniej przyjrzeć
mattai, może zainwestuj w nawigację garmina z modułem ecoroute. Moduł ten pozwala na odczyt parametrów pracy silnika i kasowanie błędów.
Po odpowiednim skonfigurowaniu podaje spalanie auta i oblicza koszty paliwa .
Korzystam z tego na co dzień i sobie chwalę. Tutaj możesz poczytać o tym wynalazku.
Po odpowiednim skonfigurowaniu podaje spalanie auta i oblicza koszty paliwa .
Korzystam z tego na co dzień i sobie chwalę. Tutaj możesz poczytać o tym wynalazku.
- guma75
- Bywalec
- Posty: 146
- Rejestracja: 08 cze 2010, 13:49
- Imię: Waldek
- Lokalizacja: Hannover
- Auto: Opel Zafira B 1,9CDTI
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
Witam kolegów ponownie. Co do manetki to przycusk (R)działa stoper załancza sie i kasuje natomiast drugi przycisk zmiany komputera nie działa .Dzisiaj na trasie zauważyłem że komputer sam przeskakuje od czasu do czasu lub zmienia się po każdym odpaleniu silnika .Kilometry normalnie dabija -zgłupiałem , sprawdzałem manetke i jest ok nioewiem co dalej mam robić Znajomy elektrykpowiedział mi że musiałem coś poprzestawiać gdy kasowałem ta inspekcje (przyciskiem i pedałem chamulca) podobno idzie to sprawdzić techem .
celius kable sprawdzić czyli radio wyciągać i troszke porozbierać?
celius kable sprawdzić czyli radio wyciągać i troszke porozbierać?
Ostatnio zmieniony 25 lip 2011, 15:21 przez guma75, łącznie zmieniany 2 razy.
GUMA75