Problem z centralką zamka centralnego
Moderator: Sebu$
-
- Świeżak
- Posty: 24
- Rejestracja: 06 maja 2020, 15:47
- Imię: Bartosz
- Lokalizacja: Hajnówka
- Auto: Opel Zafira A 2.0 DTI
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20DTI
Problem z centralką zamka centralnego
Witam, jestem posiadaczem Zafiryndy 2.0 DTi z 2002 i mam problem z zamkiem centralnym. Otóż gdy chcę zamknąć samochód z pilota to dioda LED zaczyna migać, ale reakcji brak. Gdy wsadzę kluczyk do zamka wszystkie drzwi się zamykają. Dodam, że miałem wymieniany wkład w stacyjce i nie jestem pewny czy to może być przyczyną braku zakodowania pilota. Sprawdziłem wiązki w drzwiach i tam jest wszystko ok.
- huubii
- Zafiromaniak
- Posty: 701
- Rejestracja: 02 sty 2020, 19:31
- Imię: Hubert
- Lokalizacja: Paczkowo/Poznań
- Auto: Opel Zafira B 1.9cdti 180KM/380Nm
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
A baterie w pilocie sprawdzałeś?
Zafira B by huubii&nusia: https://zafiraklub.org/viewtopic.php?f=87&t=30928
- Dziadek13
- Zafiromaniak
- Posty: 2004
- Rejestracja: 26 wrz 2010, 21:28
- Imię: Jorg
- Lokalizacja: Mysłowice
- Auto: VW Turan była zafira DTL
- Model: Turan
- Oznaczenie silnika: AVQ
- Gender:
Sterowanie zamkiem z pilota przejmuje moduł komfortu jest po stronie pasażera koło prawej nogi za plastykiem.
Spróbuj zakodować kluczyk przez stacyjke.
Po przekręceniu stacyjki w pozycję zapłon nacisnąć jeden z przycisków na pilocie trzymać do momentu zamknięcia i otwarcia centralnego zamka co oznacza że zamek z pilotem jest zsynchronizowany.
Wkład stacyjki nie ma tu nic do rzeczy.
Spróbuj zakodować kluczyk przez stacyjke.
Po przekręceniu stacyjki w pozycję zapłon nacisnąć jeden z przycisków na pilocie trzymać do momentu zamknięcia i otwarcia centralnego zamka co oznacza że zamek z pilotem jest zsynchronizowany.
Wkład stacyjki nie ma tu nic do rzeczy.
Ostatnio zmieniony 02 lis 2020, 16:57 przez Dziadek13, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Świeżak
- Posty: 24
- Rejestracja: 06 maja 2020, 15:47
- Imię: Bartosz
- Lokalizacja: Hajnówka
- Auto: Opel Zafira A 2.0 DTI
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20DTI
Został przeniesiony do kluczyka z nowym wkładem.
Stary wisi jako brylok
Stary wisi jako brylok
Ostatnio zmieniony 02 lis 2020, 20:17 przez Forest12, łącznie zmieniany 1 raz.
- Dziadek13
- Zafiromaniak
- Posty: 2004
- Rejestracja: 26 wrz 2010, 21:28
- Imię: Jorg
- Lokalizacja: Mysłowice
- Auto: VW Turan była zafira DTL
- Model: Turan
- Oznaczenie silnika: AVQ
- Gender:
Jak pali samochód to nie ma znaczenia gdzie to przeniósł, pilot ma dwie sekcje jedna to pestka imobilajzera w przedniej części kluczyka służy tylko do odpalenia silnika i druga część elektronika i działa tylko z modułem komfortu do centralnego zamka.
Piszesz jakoś tajemniczo nie byłeś czasem w grupie która tworzyła enigme.
Przenosząc pestke do imo należy też przenieść elektronike ona jest sparowana razem z modułem komfortu.
Druga część imo jest nałożona na stacyjke z którą komunikuje się ta pestka w kluczyku.
A to jest imo.
Piszesz jakoś tajemniczo nie byłeś czasem w grupie która tworzyła enigme.
Przenosząc pestke do imo należy też przenieść elektronike ona jest sparowana razem z modułem komfortu.
Druga część imo jest nałożona na stacyjke z którą komunikuje się ta pestka w kluczyku.
A to jest imo.
Ostatnio zmieniony 02 lis 2020, 20:33 przez Dziadek13, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Świeżak
- Posty: 24
- Rejestracja: 06 maja 2020, 15:47
- Imię: Bartosz
- Lokalizacja: Hajnówka
- Auto: Opel Zafira A 2.0 DTI
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20DTI
Pestkę od immo mam w kluczyku, który dostałem razem z wkładem. Ten klucz nie ma w sobie guzików więc elektroniki nie przeniosę. Próbowałem przełożyć pestkę do starego klucza z elektroniką, ale też bez rezultatów.
- Dziadek13
- Zafiromaniak
- Posty: 2004
- Rejestracja: 26 wrz 2010, 21:28
- Imię: Jorg
- Lokalizacja: Mysłowice
- Auto: VW Turan była zafira DTL
- Model: Turan
- Oznaczenie silnika: AVQ
- Gender:
Nie musisz dla próby przenosić pestki ona obsługuje tylko imo.
Jak masz stary kluczyk bez pestki to on będzie działał tylko do centralnego.To że miga ci dioda na kluczyku kiedy naciśniesz nie znaczy że wysyła sygnał bo jak zobaczysz jak lutowane jest gniazdo baterii to zauważysz że jest na trzech nóżkach i wszystkie muszą być polutowane.Nie piszesz czy ten problem występował zawsze czy od jakiegoś czasu przestał działać.Taka metoda do sprawdzenia pilota to radio na UKF i naciskając przycisk to w radiu słychać szumy nadawania najlepiej ustawić między stacjami jeżeli jest to orginalny kluczyk sparowany z modułem komfortu.
viewtopic.php?f=31&t=3935&start=105
Jak masz stary kluczyk bez pestki to on będzie działał tylko do centralnego.To że miga ci dioda na kluczyku kiedy naciśniesz nie znaczy że wysyła sygnał bo jak zobaczysz jak lutowane jest gniazdo baterii to zauważysz że jest na trzech nóżkach i wszystkie muszą być polutowane.Nie piszesz czy ten problem występował zawsze czy od jakiegoś czasu przestał działać.Taka metoda do sprawdzenia pilota to radio na UKF i naciskając przycisk to w radiu słychać szumy nadawania najlepiej ustawić między stacjami jeżeli jest to orginalny kluczyk sparowany z modułem komfortu.
viewtopic.php?f=31&t=3935&start=105
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 29 kwie 2019, 15:18
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: Zafira A 1.8 16v
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z18XE
Ja mam inny problem nie działa zamykanie drzwi z żadnego pilota, po wsadzeniu do drzwi wszystko zamyka. Nie działają również migacze podczas zamykania. Kluczyk nie reaguje na zakodowanie, luty w pilocie ok, ktoś miał taki problem?
Ostatnio zmieniony 06 gru 2020, 12:00 przez skoti182, łącznie zmieniany 1 raz.