Popraw opis w profilu ,raz jest silnik 2,0 a drugi Z19dt
Jakiego silnika dotyczy pytanie
Bezpiecznik Nr.18 ------25A kwadratowy drogi (Bosch 1 987 529 057)
O ile bezpiecznik dobry to jak słaby aku to nawet nie jęknie lub tylko przekaźnik będzie cykać.
Jak zwykle uczulam na instalację zwłaszcza dodatkową masę (silnik- karoseria ).
1. Akumulator naładowany ? Klemy czyste ? Dochodzi 12V do rozrusznika ?
2. Podłącz diagnoskop Tech 2 lub chociaż interfejs OP-COM i wykonaj diagnostykę modułu CIM
3. Jeżeli nie będzie żadnych błędów komunikacji, wejdź pod samochód i podaj (skrzynia biegów na luzie !) +12V bezpośrednio na elektromagnes rozrusznika. Sprawdzisz w ten sposób czy rozrusznik jest sprawny.
Jeżeli masz szczęście i CIM jest sprawny a sterowanie do rozrusznika dochodzi, to przed demontażem , "stuknij" delikatnie młotkiem w obudowę-korpus rozrusznika
(możesz mieć, zużyte, zawieszone, przymarznięte szczotki)