Kontrolka samochód z kluczykiem

Czyli problemy z prądem w Opel Zafira (osprzęt elektryczny, włączniki, przekaźniki, szyby elektryczne, oświetlenie itp.)

Moderatorzy: Mariusz, Tazz

Wiadomość
Autor
wazkamax
Świeżak
Posty: 16
Rejestracja: 19 sty 2016, 19:27
Lokalizacja: Bochnia
Model:

#46 Post autor: wazkamax »

Flora pisze:Jeżeli gaśnie po odpaleniu silnika oznacza to, że masz zapamiętany jakiś błąd. Aby zlikwidować pojawianie się kontrolki musisz wykasować błędy. Jeżeli kontrolka nie gaśnie to błędy cały czas występują i są na tyle poważne, że sterownik pracuje w trybie ograniczającym moc.
no wlasnie nie gasnie, a tryb awaryjny sie nie wlacza. Nie ma ograniczenia mocy, ani zadnych innych objawow. Zapalila sie podczas ciezkiego startu silnika i tak sie juz swieci.

Awatar użytkownika
Flora
Zafiromaniak
Posty: 3178
Rejestracja: 14 paź 2013, 11:46
Imię: Marcin
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: Z19DTH
Gender:

#47 Post autor: Flora »

Podłącz się interfejsem lub chociaż wypedałuj błędy. Świecąca kontrolka oznacza, że błąd jest cały czas aktywny. Trzeba sprawdzić co to jest i wyeliminować przyczynę.

wazkamax
Świeżak
Posty: 16
Rejestracja: 19 sty 2016, 19:27
Lokalizacja: Bochnia
Model:

#48 Post autor: wazkamax »

wypedalowalem blad ECN 19010F. Co to moze byc?

Awatar użytkownika
Flora
Zafiromaniak
Posty: 3178
Rejestracja: 14 paź 2013, 11:46
Imię: Marcin
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: Z19DTH
Gender:

#49 Post autor: Flora »

P1901 - za duża różnica ciśnień DPF

http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php?t=6219

wazkamax
Świeżak
Posty: 16
Rejestracja: 19 sty 2016, 19:27
Lokalizacja: Bochnia
Model:

#50 Post autor: wazkamax »

czyli czujnik walniety? ile jest tych czujnikow w zafirze z 2005r 1.9 CDTI 120km? czy moze to tez byc gdzies przetarty przewod?

maxseba
Świeżak
Posty: 5
Rejestracja: 27 paź 2017, 10:25
Lokalizacja: Leżajsk
Model:

#51 Post autor: maxseba »

Witam jestem nowy na forum mam zafirę 1.7 cdti 125km pali się samochód z kluczykiem i takie oto kody błędów 68302 i 43507. Mam jescze pytanie o kasowanie tych błędów czy można to zrobić odłączając akumulator, jeśli tak to na jak długo

Awatar użytkownika
Mawerix
Zafiromaniak
Posty: 542
Rejestracja: 15 sie 2016, 13:39
Imię: Szczepan
Lokalizacja: [KRA]
Auto: ZB 1.9
Model: ZB
Oznaczenie silnika: CDTI

#52 Post autor: Mawerix »

maxseba pisze: Mam jescze pytanie o kasowanie tych błędów czy można to zrobić odłączając akumulator
Nie.

Morfi_pl
Bywalec
Posty: 109
Rejestracja: 02 lis 2017, 17:47
Imię: Marcin
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Zafira B
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z18XER
Gender:

#53 Post autor: Morfi_pl »

maxseba pisze:Witam jestem nowy na forum mam zafirę 1.7 cdti 125km pali się samochód z kluczykiem i takie oto kody błędów 68302 i 43507. Mam jescze pytanie o kasowanie tych błędów czy można to zrobić odłączając akumulator, jeśli tak to na jak długo
DTC P0683 00: Usterka działania obwodu komunikacji modułu sterującego świec żarowych

DTC P0683 3A: Zainstalowany nieprawidłowy element składowy obwodu komunikacji modułu sterującego świec żarowych

DTC P0683 71: Nieważne dane obwodu komunikacji modułu sterującego świec żarowych


co do drugiego kodu będzie ciężej ale przeczytaj to i może coś się uda zdiagnozować
https://www.yourmechanic.com/article/p0435-obd-ii-trouble-code-catalyst-temperature-sensor-bank-2-by-valerie-johnston

odczytanie zamrożonych ramek powiedziałoby coś więcej ale do tego potrzebny jest op-com lub tech2

do kasowania błędów, które podświetlają cały czas kontrolkę Check engine można użyć prostego elma do reszty tylko interfejs
Ostatnio zmieniony 12 lis 2017, 11:40 przez Morfi_pl, łącznie zmieniany 2 razy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka i elektronika”