Witam szanowne grono w mojej Zafirze po wymianie pompy wspomagania układu kierowniczego jak chodzi na wolnych obrotach kręcąc kierownicą ładowanie spada do 12,5 po przygozówce tok 1200 obrotów i.
kręcę kierownica ładowanie 14,2 co może być przyczyną tego stanu
Ładowanie
-
- Mieszkaniec
- Posty: 216
- Rejestracja: 22 cze 2015, 21:32
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Auto: Opel Zafira B Cosmo 1.9 CDTI
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
Przyczyn może być kilka.
Sprawdź na początek ładowanie ale w taki sposób żeby mierzyć wyjście z alternatora a potem na klemie - czasem padają kable (zrób to na + i - ).
Powinno rozwiać twoje wątpliwości co do stanu alternatora.
Warto też pamiętać że wspomaganie potrzebuje dużo prądu zwłaszcza jak stoisz i kręcisz kierą.
Sprawdź na początek ładowanie ale w taki sposób żeby mierzyć wyjście z alternatora a potem na klemie - czasem padają kable (zrób to na + i - ).
Powinno rozwiać twoje wątpliwości co do stanu alternatora.
Warto też pamiętać że wspomaganie potrzebuje dużo prądu zwłaszcza jak stoisz i kręcisz kierą.
-
- Bywalec
- Posty: 101
- Rejestracja: 06 mar 2020, 08:22
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: GLC
- Auto: Zafira
- Model: ZC
- Oznaczenie silnika: A20DTH
Polecam jeszcze poczytać o układzie ładowania w Astrach/Zafirach. Być może ma tak być, gdyż masz spełnione określone warunki.
https://astraklub.pl/viewtopic.php?f=165&t=833849
https://astraklub.pl/viewtopic.php?f=165&t=833849
Zafira C A20DTH + Corsa D A14XER