[B]Uszkodzony alternator
lustereczko poszło w ruch, niestety mam DENSO
Czy ten bedzie dobry dla ZB cdti? w vin'ie mam 100A
http://www.allegro.pl/item1050494243_al ... _100a.html
Tak się zastanwaiam czy nie kupić takiego bosha i mieć w zanadrzu
Czy ten bedzie dobry dla ZB cdti? w vin'ie mam 100A
http://www.allegro.pl/item1050494243_al ... _100a.html
Tak się zastanwaiam czy nie kupić takiego bosha i mieć w zanadrzu
Ostatnio zmieniony 31 maja 2010, 19:21 przez Anony Mous, łącznie zmieniany 2 razy.
Witam
Ja ciut z innej beczki...
Wyjmował ktoś sam altka z CDTI 150KM... mam obawy ze pada mi regulator napięcia (ładuje mi 13,1V-13,3V -a to o 1 V za mało) i chciałbym oddac do dobrego speca co je regeneruje jednak on nie ma warsztatu by wyjąc go u siebie.
musiałbym to zrobic we własnym zakresie ale zastaanwiam sie czy dam radę sam... troche sie na mechanice znam wiec technicznie nie bedzie problemu.. kwestai jak z dojsciem - wydaje mi sie ze tylko od spodu d aie coś zrobic (po zdjęciu osłony silnika).. ale moze sie myle.
Czekam na uwagi
Ja ciut z innej beczki...
Wyjmował ktoś sam altka z CDTI 150KM... mam obawy ze pada mi regulator napięcia (ładuje mi 13,1V-13,3V -a to o 1 V za mało) i chciałbym oddac do dobrego speca co je regeneruje jednak on nie ma warsztatu by wyjąc go u siebie.
musiałbym to zrobic we własnym zakresie ale zastaanwiam sie czy dam radę sam... troche sie na mechanice znam wiec technicznie nie bedzie problemu.. kwestai jak z dojsciem - wydaje mi sie ze tylko od spodu d aie coś zrobic (po zdjęciu osłony silnika).. ale moze sie myle.
Czekam na uwagi
zrobiłem mały wywiad co do alternatorów denso vs bosch. Zadzwoniłem do serwisu gdzie regenerują alterantory oraz porównałem denso oraz boscha wyciągnięte z vectry 1.9 cdti. Otóż alternatory bosha maja inne koło pasowe, z taką poszerzającą tuleją widoczną na fotce oraz mają inne podłaczenie, na wtyczkę, natomiast do denso przykręca się oddzielnie kable do śrub wystających z obudowy.
tak więc niestety...muszę szukać denso...
Uploaded with ImageShack.us
tak więc niestety...muszę szukać denso...
Uploaded with ImageShack.us
Dzisiejszy wieczorny wyjazd samochodem zakończył się zapaloną lampką akumulatora.
Poza błędem za niskiego napięcia nie ma żadych innych błędów.
napięcie faktycznie za małe.
Podładuje akumulator przez noc i może doajdę do jakiegoś elektryka no i właśnie tu pytanie...
Zafirowcy z Wawy szukam jakiegoś zakładu (nie serwisu opla oczywiście)
znacie jakiś ??
bardzo proszę o pomoc !
Poza błędem za niskiego napięcia nie ma żadych innych błędów.
napięcie faktycznie za małe.
Podładuje akumulator przez noc i może doajdę do jakiegoś elektryka no i właśnie tu pytanie...
Zafirowcy z Wawy szukam jakiegoś zakładu (nie serwisu opla oczywiście)
znacie jakiś ??
bardzo proszę o pomoc !
nomad na Prymasa (zdaje się nr 38) jadąc od zachodniego zaraz za tunelem jest świetny i niedrogi elektromechanik, polecam, od siebie z Olbrachta masz rzut (zepsutym) alternatorem
P.S.
http://www.pkt.pl/elektromechanika_poja ... d1489.html
P.S.
http://www.pkt.pl/elektromechanika_poja ... d1489.html
Ostatnio zmieniony 15 cze 2010, 07:58 przez Woytas, łącznie zmieniany 4 razy.
No to panowie i panie sobie wykrakałem. choć czekałem na ten moment. Dziś nagle kontorlka akumulatora. Wszedłem od razu w tesmode i zero łądowania....a prąd maleje. Wyłaczyłem światła i wszystki możliwe odbiorniki prądu...i wio do zakładu, który miałem już upatrzony, bo dzwoniłem kiedyś tam w sprawie altenatorów. Wstępna diagnoza, reguator napięcia. Auto zostawiłem, jutro do odbioru.
Cóz...te alternatory to naprawde zmora cdti. Bogu dzięki, że teraz...przed wjazdem na wczasy....i do tego 4 km od tego zakładu. Powiem szczerze, że szybkie rozpoznanie problemu i działanie to zasługa tylko i wyłacznie tego forum....dziękuje.
Cóz...te alternatory to naprawde zmora cdti. Bogu dzięki, że teraz...przed wjazdem na wczasy....i do tego 4 km od tego zakładu. Powiem szczerze, że szybkie rozpoznanie problemu i działanie to zasługa tylko i wyłacznie tego forum....dziękuje.