rozładowuje akumulator
- fredas
- Zafiromaniak
- Posty: 5221
- Rejestracja: 30 lis 2014, 12:46
- Imię: Ryszard
- Lokalizacja: Sypniewo [cse]
- Auto: Opel Zafira B
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
Test mode wylaczy się samo po paru minutach
Ale jak chcesz ręcznie to przyciskamy aż ujawni się ostatnia karta i wtedy głównym przyciskopokrętłem przekręcić w lewo. Pokaże się w górnym lewym rogu wyjście, i przyciśnij gotowe
Ale jak chcesz ręcznie to przyciskamy aż ujawni się ostatnia karta i wtedy głównym przyciskopokrętłem przekręcić w lewo. Pokaże się w górnym lewym rogu wyjście, i przyciśnij gotowe
-
- Świeżak
- Posty: 5
- Rejestracja: 23 sty 2021, 22:06
- Imię: Pawel
- Lokalizacja: Norwegia
- Auto: Opel Zafira B 1.9CDTI 8V
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z19DT
U mnie nie działa takie wyłączanie test mode. Próbowałem i pokrętłem i wszystkimi klawiszami, nic nie działa. Sam też się nie wyłącza nawet po godzinie jeśli nie wyłączę zapłonu. Tylko wyłączenie zapłonu go wyłącza ale wtedy nadal pobiera prąd z akumulatora.
- fredas
- Zafiromaniak
- Posty: 5221
- Rejestracja: 30 lis 2014, 12:46
- Imię: Ryszard
- Lokalizacja: Sypniewo [cse]
- Auto: Opel Zafira B
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
No a na co trzymasz włączony zapłon przez godzinę? Chwilę po wyłączeniu zapłonu będzie sygnał dźwiękowy który oznajmi że test mode nieaktywny i tyle
Dla pewności masz obejrz
https://youtu.be/VbN4n5NWZE4
Dla pewności masz obejrz
https://youtu.be/VbN4n5NWZE4
Ostatnio zmieniony 29 sty 2021, 20:41 przez fredas, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Świeżak
- Posty: 5
- Rejestracja: 23 sty 2021, 22:06
- Imię: Pawel
- Lokalizacja: Norwegia
- Auto: Opel Zafira B 1.9CDTI 8V
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z19DT
Jak to po co trzymać włączony zapłon? Może po to żeby jechać samochodem? A co ma ten filmik wspólnego z moim pytaniem? Tam jest tylko powiedziane jak włączyć test mode a nie jak wyłączyć. Powtórzę: Pytam o to ponieważ sprawdziłem że po wyłączeniu test mode u mnie poprzez wyłączenie zapłonu zawsze zostaje pobór prądu 0,5A z bezpiecznika nr36. Mimo że test mode nie działa już. Może są różne oprogramowania bo u mnie nie da się go wyłączyć tak jak było napisane wcześniej. Nie ma też żadnego sygnału po wyłączeniu zapłonu. Muszę wyciągnąć bezpiecznik żeby się upewnić że nie pobiera już prądu bo czasem się zdarzało że nawet po ponownym uruchomieniu i wyłączeniu zapłonu nadal pobierał prąd.
- violator
- Zafiromaniak
- Posty: 929
- Rejestracja: 27 lis 2014, 21:53
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Koronowo
- Auto: Meriva 1.4 Turbo
- Model: B
- Oznaczenie silnika: A14NEL
- Gender:
- Kontakt:
Z takim podejściem chłopie nie szukaj pomocy na tym forum. Fredas dokładnie ci opisał co i jak ,jak nie potrafisz wyciągnąć wniosków to już twoja wina.83pawel pisze: ↑30 sty 2021, 15:53 Jak to po co trzymać włączony zapłon? Może po to żeby jechać samochodem? A co ma ten filmik wspólnego z moim pytaniem? Tam jest tylko powiedziane jak włączyć test mode a nie jak wyłączyć. Powtórzę: Pytam o to ponieważ sprawdziłem że po wyłączeniu test mode u mnie poprzez wyłączenie zapłonu zawsze zostaje pobór prądu 0,5A z bezpiecznika nr36. Mimo że test mode nie działa już. Może są różne oprogramowania bo u mnie nie da się go wyłączyć tak jak było napisane wcześniej. Nie ma też żadnego sygnału po wyłączeniu zapłonu. Muszę wyciągnąć bezpiecznik żeby się upewnić że nie pobiera już prądu bo czasem się zdarzało że nawet po ponownym uruchomieniu i wyłączeniu zapłonu nadal pobierał prąd.
Dodano po 6 minutach 47 sekundach:
Po wyjeciu kluczyka test mode sam się wyłącza. Żeby go ponownie włączyć trzeba użyć kombinacji klawiszy.upiorro pisze: ↑24 sty 2021, 12:53 A sorry, jasne, mój błąd. A próbowałeś przed wyłączeniem silnika wyłączyć "test mode" tą samą kombinacją której używa się do jego włączenia ?? Napewno da się to zrobić. Tylko pytanie czy nie skutkuje to tylko wyłączeniem dostępu do test mode z poziomu wyświetlacza a tryb testowy cały czas jest uruchomiony ? Warto byłoby sprawdzić i wtedy dokonać pomiarów.