Pilot nie działa
-
- Mieszkaniec
- Posty: 239
- Rejestracja: 23 lut 2015, 09:33
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Opel
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender:
Panowie odgrzewam temat. Otóż mam problem kupiłem ZB 2005 rok i nie działa centralny ani z pilotów dwóch ani z zamka elektryk u którego byłem powiedział że nie może się podjąć bo jego komputer nie komunikuje się ze sterownikiem ale piloty sprawdził na jakimś tam urządzeniu i działają i bezpieczniki też. Dodam, że nie dało nic opisane wyżej programowanie kluczyków robiłem to przed chwilą i nie działa ten przycisk zamykania drzwi od środka i nie pali sie lampka ta u góry która powinna się palić przy otwartych drzwiach elektryk mówił że to może mieć związek. Z góry dziękuję za pomoc.
No i dałem auto do elektryka i zadzwonił żebym zobaczył co tam się dzieje sam na własne oczy i nogi sie podemną ugieły, cała wiązka boczna lewa jest popalona aż elementy plastikowe są okopcone i to poszło też w bok w strone fotela pasażera z przodu pod tapicerką i nie wiadomo jak daleko poszło zwarcie i ile przewodów bedzie do wymiany możliwe że cała instalacja a to już idzie w tysiące załamałem się zna ktoś podobny przypadek? Kumpel mówił że wyglądało jakby piorunem dostał
Ostatnio zmieniony 30 cze 2016, 12:17 przez szaryszynszyl, łącznie zmieniany 1 raz.
- cns80
- Zafiromaniak
- Posty: 1226
- Rejestracja: 02 lis 2011, 11:15
- Imię: Patryk
- Lokalizacja: Warszawa [WT]
- Auto: Renault
- Model: Espace4
- Oznaczenie silnika: J4BR
Jakie tysiące ?
Kilka kabli do polutowania i włożenia w gumowe osłony. Żadna filozofia. Lepiej się ciesz że się samochód nie zapalił.
Popalone kable prawdopodobnie kończą się w okolicach przedniego słupka i tu już zaczną się zdrowe kable, do których możesz się lutować (być może nawet wcześniej). Kilka godzin roboty i po krzyku.
Kilka kabli do polutowania i włożenia w gumowe osłony. Żadna filozofia. Lepiej się ciesz że się samochód nie zapalił.
Popalone kable prawdopodobnie kończą się w okolicach przedniego słupka i tu już zaczną się zdrowe kable, do których możesz się lutować (być może nawet wcześniej). Kilka godzin roboty i po krzyku.
-
- Zafiromaniak
- Posty: 1813
- Rejestracja: 25 maja 2016, 08:00
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Rzeszów
- Auto: Insignia
- Model: A
- Oznaczenie silnika: A16LET
- Gender:
Nie martw się kolego, w ZA mi się zaczęło dymic prawy tył szybko odlaczylem aku, wstawiłem i polutowalem nową wiazke w 2h.
Diagnostyka komputerowa, programowanie, dorabianie kluczy OPEL wszystkie modele do 2020r.Odczyt kodu PIN/Car-Pass, rozszerzenie komputera Zafira C i inne
Pomoc przy zakupie pojazdu. Zapraszam
Pomoc przy zakupie pojazdu. Zapraszam
- SD72
- Zafiromaniak
- Posty: 5940
- Rejestracja: 18 lip 2017, 18:21
- Imię: Sylwek
- Lokalizacja: Drawsko Pomorskie
- Auto: Zafira A 1.8 Elegance automatic
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z18XE
- Gender:
- Kontakt:
Ale to w ZA a temat dotyczy ZBCrazy pisze:Nie martw się kolego, w ZA mi się zaczęło dymic prawy tył szybko odlaczylem aku, wstawiłem i polutowalem nową wiazke w 2h.
Ostatnio zmieniony 30 cze 2016, 19:47 przez SD72, łącznie zmieniany 1 raz.
bazyliszek72
Ok elektryk wymienił wszystkie wiązki w podłodze w tylnych drzwiach i klapie bagażnika i skasował 820 zł to chyba nie dużo co? Okazało się że auto miało z tyłu szyby nie na korbę tylko elektryczne więc były przekładane drzwi czyli jak zwykle bezwypadkowe jeżdżone przez kobietę taa ale dobra i zamiast bezpiecznika jakiś magik włożył kawał druta i popaliło przewody także dzięki za pomoc i miejmy nadzieję żeby się odtąd zośka sprawowała.