Problemy z kluczykami - programowanie, kodowanie, dorabianie
Witam forumowicze! Podbijam temat
Mam do Was pytanie. Otóż dzisiaj moj kluczyk doslownie rozsypal mi sie w reku. Plastik rozlecial sie na pol i wyleciala z niego sprężyna, ta zielona plytka, ten guziczek (przycisk ktorym otwiera sie kluczyk jak w scyzoryku)i kluczyk. Poznajdywalem wszystkie czesci oprocz tego malego guziczka i zlozylem w calosc. Jednak okazalo sie ze to nie wystarcza aby odpalic auto. Po wlozeniu i przekreceniu na zaplon miga mi zolta kontrolka z kluczem i nie udaje sie odpalic auta, pomimo ze przekrecam drugi raz (wogole nie kreci).
Nie znam sie za bardzo na samochodach a na elektryce to juz wogole. Moglby mi ktos powiedzieć w czym moze byc problem?
Mam do Was pytanie. Otóż dzisiaj moj kluczyk doslownie rozsypal mi sie w reku. Plastik rozlecial sie na pol i wyleciala z niego sprężyna, ta zielona plytka, ten guziczek (przycisk ktorym otwiera sie kluczyk jak w scyzoryku)i kluczyk. Poznajdywalem wszystkie czesci oprocz tego malego guziczka i zlozylem w calosc. Jednak okazalo sie ze to nie wystarcza aby odpalic auto. Po wlozeniu i przekreceniu na zaplon miga mi zolta kontrolka z kluczem i nie udaje sie odpalic auta, pomimo ze przekrecam drugi raz (wogole nie kreci).
Nie znam sie za bardzo na samochodach a na elektryce to juz wogole. Moglby mi ktos powiedzieć w czym moze byc problem?
Sprawdź oporność cewki.To bardzo wrażliwy element wbrew pozorom i często po upadku jest uszkodzony.Sprawdź też wszystkie luty.
Diagnostyka komputerowa.Odzyskiwanie kodu security (Opel carpass). Rozszerzanie funkcji komputera pokładowego - wszystkie modele Opla.Dokładanie tempomatu i inne mody.Wymiana modułu CIM.
Jak przylozylem kluczyk zapasowy blisko samego grota z rozwalonego kompletu (w stacyjce) to zapalil normalnie. Moge tez tym pilotem co sie wczesniej rozlecial i sam go zlozylem zamknac i otworzyc samochod.
Jak odloze kluczyk zapasowy dalej i probuje odpalic samym grotem to nie udaje sie.miga zolta kontrolka z kluczem.czy to brak immobilaizera? W ktorym miejscu znajduje się ten immobilaizer w kluczyku? Nie mam tego typowo prostokatnego klucza jaknw astrze h , tylko z takim wydluzeniem jakby
Jak odloze kluczyk zapasowy dalej i probuje odpalic samym grotem to nie udaje sie.miga zolta kontrolka z kluczem.czy to brak immobilaizera? W ktorym miejscu znajduje się ten immobilaizer w kluczyku? Nie mam tego typowo prostokatnego klucza jaknw astrze h , tylko z takim wydluzeniem jakby
- rafant4011
- Zafiromaniak
- Posty: 6706
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 15:53
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Warszawa Włochy[ESK]
- Auto: Zafira B
- Model: Cosmo
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
drahe,
A to nie jest ta tzw pestka?
A to nie jest ta tzw pestka?
Ostatnio zmieniony 20 kwie 2017, 21:44 przez rafant4011, łącznie zmieniany 1 raz.
To jest wlasnie cewka
Aha-rafant4011
Aha-rafant4011
Ostatnio zmieniony 20 kwie 2017, 22:13 przez drahe, łącznie zmieniany 1 raz.
Diagnostyka komputerowa.Odzyskiwanie kodu security (Opel carpass). Rozszerzanie funkcji komputera pokładowego - wszystkie modele Opla.Dokładanie tempomatu i inne mody.Wymiana modułu CIM.
Witam Panowie! Posiadam Vauxhalla Zafire B 2013. Auto kupiłem z dwoma kluczykami. Jeden scyzoryk a drugi zwykły. Ten zwykły podział gdzieś mój synek. Pewnie wyrzucił do śmieci.... kupiłem na Ebay drugi scyzoryk od Vectry 2008 i dorobiłem grot. Kluczyk się przekręca wszystko pięknie lecz elektryk nie może zakodować. Po godzinie starania oznajmił że muszę kupić nówkę sztukę. Moje pytania to :
A czy można zakodować używany kluczyk
B jak tak to ile razy
C jak tak to czy opel a vauxhall będzie sprawiać utrudnienia w programowaniu
D czy różnica pomiędzy Vectra a Zafira utrudni programowanie
E czy prosty zwykły oryginalny kluczyk może zastąpić scyzoryk
F jakim komputerem lub oprogramowaniem najlepiej programować w moim przypadku
Sprzedawca z Ebay twierdzi że takich kluczy sprzedaje 3 tyg i że można zaprogramować do 3 razy taki klucz. Dzwoniłem do dwóch firm co się tym zajmują i powiedziano mi że po roku 2006 można tylko raz kodowac i mogę ten klucz wywalić do śmieci... Czyli tak samo jak zrobił to mój synek (zuch chłopak).
Lecz sprzedawca z Ebay odpowiada na to że duże firmy naciągają tak mówiąc by kupić od nich nowy klucz z programowaniem za 170£
Rodacy! Ratujcie ! Bo w tej Anglii na głowę dostanę...
Dziękuję!
A czy można zakodować używany kluczyk
B jak tak to ile razy
C jak tak to czy opel a vauxhall będzie sprawiać utrudnienia w programowaniu
D czy różnica pomiędzy Vectra a Zafira utrudni programowanie
E czy prosty zwykły oryginalny kluczyk może zastąpić scyzoryk
F jakim komputerem lub oprogramowaniem najlepiej programować w moim przypadku
Sprzedawca z Ebay twierdzi że takich kluczy sprzedaje 3 tyg i że można zaprogramować do 3 razy taki klucz. Dzwoniłem do dwóch firm co się tym zajmują i powiedziano mi że po roku 2006 można tylko raz kodowac i mogę ten klucz wywalić do śmieci... Czyli tak samo jak zrobił to mój synek (zuch chłopak).
Lecz sprzedawca z Ebay odpowiada na to że duże firmy naciągają tak mówiąc by kupić od nich nowy klucz z programowaniem za 170£
Rodacy! Ratujcie ! Bo w tej Anglii na głowę dostanę...
Dziękuję!
- danielp
- Bywalec
- Posty: 127
- Rejestracja: 25 maja 2017, 13:17
- Imię: Daniel
- Lokalizacja: RMI---->KTA
- Auto: Citroen
- Model: DS4
- Oznaczenie silnika: RHD
- Gender:
- Kontakt:
Temat jest prosty,jak ma ktoś czymś wyczyscic pcf-a to można używany klucz dopisać,jak nie to nie i kropka.
W realu to wygląda 1:10 czyli znikoma ilość ludków posiada taka możliwość,dlatego wszyscy dopisują nowe klucze.
Zajmuje się dopisywaniem(transponderów) kluczy do pliku i po obd i jakas tam wiedze posiadam,dlatego tez zamieszczam ta wypowiedz
Np. ZA.VC na kluczu zwykłym na 3 przyciski wielu twierdzi ze nie możliwe jest dopisać do pliku uzywke,ja twierdze na odwrót.
W realu to wygląda 1:10 czyli znikoma ilość ludków posiada taka możliwość,dlatego wszyscy dopisują nowe klucze.
Zajmuje się dopisywaniem(transponderów) kluczy do pliku i po obd i jakas tam wiedze posiadam,dlatego tez zamieszczam ta wypowiedz
Np. ZA.VC na kluczu zwykłym na 3 przyciski wielu twierdzi ze nie możliwe jest dopisać do pliku uzywke,ja twierdze na odwrót.
Programowanie i Diagnostyka elektroniki Samochodowej
Odczyt CARPASS po OBD oraz moduły wysyłkowo również z DDM i PDM
CIM-y programowanie,naprawa,sprzedaż
KOLEKTORY Z19DTH.Edycja plików on-line.
Specjalizacja OPEL
www.cartronic.biz
Odczyt CARPASS po OBD oraz moduły wysyłkowo również z DDM i PDM
CIM-y programowanie,naprawa,sprzedaż
KOLEKTORY Z19DTH.Edycja plików on-line.
Specjalizacja OPEL
www.cartronic.biz
Zauważyłem że są aukcje z kluczami do Meriva Corsa Astra Zafira.... czy taki klucz będzie można zaprogramować bez problemu? Nie ma na liście Vectra w ogłoszeniu...
Drugie pytanie..
Czy jak by mi sprzedawca go otworzył i zrobił zdjęcie transpondera czy numer na nim powinien być taki sam jak na moim od zafiry?
Dodam że ten klucz co kupiłem od Vectry, transppnder ma inny numer. Dzieki
Drugie pytanie..
Czy jak by mi sprzedawca go otworzył i zrobił zdjęcie transpondera czy numer na nim powinien być taki sam jak na moim od zafiry?
Dodam że ten klucz co kupiłem od Vectry, transppnder ma inny numer. Dzieki
Ostatnio zmieniony 12 cze 2017, 17:41 przez Knockaut85, łącznie zmieniany 1 raz.