1.9 cdti błędy 1120,1122,1700,0700,nie reaguje na pedał gazu
Nie masz problemu z CIM-em tylko wyświetlacz ci padł i stąd te problemy z komunikacją z wyświetlaczem i modułem klimatronika.
Jeżeli radio działa a wyświetlacz nie świeci to na 100% problem jest z wyświetlaczem.
Jak coś to się odezwij mam dobrą elektronikę do takiego wyświetlacza.
Jeżeli radio działa a wyświetlacz nie świeci to na 100% problem jest z wyświetlaczem.
Jak coś to się odezwij mam dobrą elektronikę do takiego wyświetlacza.
Diagnostyka komputerowa.Odzyskiwanie kodu security (Opel carpass). Rozszerzanie funkcji komputera pokładowego - wszystkie modele Opla.Dokładanie tempomatu i inne mody.Wymiana modułu CIM.
Objawy jeśli chodzi o wyświetlacz są takie, jak napisałeś, tylko dlaczego też wspomaganie wysiadło, a stało się to w tym samym czasie i sam wtedy jechałem tym autem.
Wygląda to tak jakby cała magistrala CAN średniej prędkości padła, nie wiem tylko czy EHPS też z niej korzysta.
Jeżeli masz wyświetlacz CID na zbyciu, za normalne pieniądze, to mimo wszystko chętnie skorzystam.
Wygląda to tak jakby cała magistrala CAN średniej prędkości padła, nie wiem tylko czy EHPS też z niej korzysta.
Jeżeli masz wyświetlacz CID na zbyciu, za normalne pieniądze, to mimo wszystko chętnie skorzystam.
EHPS chodzi na szybkim CAN-ie.Wygląda na to że sterownik pompy jest uszkodzony.To że stało się to w tym samym czasie może świadczyć o jakimś przepięciu w instalacji elektrycznej.
CID-a niestety nie mam na sprzedaż.
CID-a niestety nie mam na sprzedaż.
Diagnostyka komputerowa.Odzyskiwanie kodu security (Opel carpass). Rozszerzanie funkcji komputera pokładowego - wszystkie modele Opla.Dokładanie tempomatu i inne mody.Wymiana modułu CIM.
Dla potomnych
@drahe- miałeś rację przyczyną braku komunikacji okazał się uszkodzony wyświetlacz. po wymianie wszystko działa.
Błędy : Elaktrohydrauliczne wspomaganie kierownicy
C1550 - Wymienić Electronic Control Unit (ECU)
U2139 - Magistrala CAN, komunikat modułu ECM poza wymaganym zakresem
Uszkodzona pompa wspomagania, wymiana i wszystko wraca do normy.
@drahe- miałeś rację przyczyną braku komunikacji okazał się uszkodzony wyświetlacz. po wymianie wszystko działa.
Błędy : Elaktrohydrauliczne wspomaganie kierownicy
C1550 - Wymienić Electronic Control Unit (ECU)
U2139 - Magistrala CAN, komunikat modułu ECM poza wymaganym zakresem
Uszkodzona pompa wspomagania, wymiana i wszystko wraca do normy.
- paucio
- Świeżak
- Posty: 23
- Rejestracja: 11 mar 2015, 12:15
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Lublin
- Auto: Opel Zafira 1.6
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z16XE
- Gender:
Odgrzeje kotleta,
czy ktoś może ma namiar na elektryka z Lublina (lub korzystał z usług) którego polecał forumowicz billi w związku z pojawiającymi się od czasu do czasu błędami P 1120 1122 (brak reakcji na pedał gazu)
czy ktoś może ma namiar na elektryka z Lublina (lub korzystał z usług) którego polecał forumowicz billi w związku z pojawiającymi się od czasu do czasu błędami P 1120 1122 (brak reakcji na pedał gazu)
billi_ pisze:...właśnie przechodziłem błędy "czujnik położenia pedału gazu"... oczywiście nie jest to bezpośrednio związane jak koledzy opisywali z samym czujnikiem ani ze sterownikiem silnika (zresztą bardzo drogim), ale najszybciej i najtaniej należy zacząć sprawdzanie przewodów i złączek od czyjnika przy pedale do samego sterownika... Na tym problem się nie kończy, ponieważ uszkodzony przewód może spowodować rozlegulowanie pracy potencjometru przy pedale gazu który podający napięcie od 0 do 5 V (np u mnie pkt zerowy potencjometru powinien wskazywać 0V, a pokazywał 140mV co powodowało problemy). Naprawę może dokonać tylko dobry elektryk samochodowy - mogę polecić takiego w Lublinie jak ktoś jest zainteresowany - piszcie na PW
Witam panowie po bardzo długich poszukiwaniach i sprawdzaniu wszystkiego co tylko możliwe postanowiłem że napisze posta.
Otóż pojawia mi się błąd p1120 i tylko ten zrobiłem wszystko wg zaleceń czyszczenie kostek ecu bezpieczników uec . dodatkowo czyszczenie egr przepustnica map sensor przepływka.
Błędu nie da się wykasować a gdy odepnę pedał gazu z wtyczki to dodatkowo pojawia sie błąd p1122.
Auto normalnie zapala obroty 1000 lecz świeci tryb awaryjny i nie da się więcej przegazowac niż 3 tys obrotów.
Bardzo prosze o pomoc bo już nie mam siły z tego co ktoś pisał to zostaje wymiana lub naprawa ecu ale nie wydaje mi się to . Co o tym sądzicie. Egr i przepustnica nie były aż tak bardzo zawalone.
Mój silnik to 1.7 dtr
Pisal ktoś jeszcze o napięciu 5v i że kable gniją tylko nie wiem jak to sprawdzić możek toś doradzić?
Otóż pojawia mi się błąd p1120 i tylko ten zrobiłem wszystko wg zaleceń czyszczenie kostek ecu bezpieczników uec . dodatkowo czyszczenie egr przepustnica map sensor przepływka.
Błędu nie da się wykasować a gdy odepnę pedał gazu z wtyczki to dodatkowo pojawia sie błąd p1122.
Auto normalnie zapala obroty 1000 lecz świeci tryb awaryjny i nie da się więcej przegazowac niż 3 tys obrotów.
Bardzo prosze o pomoc bo już nie mam siły z tego co ktoś pisał to zostaje wymiana lub naprawa ecu ale nie wydaje mi się to . Co o tym sądzicie. Egr i przepustnica nie były aż tak bardzo zawalone.
Mój silnik to 1.7 dtr
Pisal ktoś jeszcze o napięciu 5v i że kable gniją tylko nie wiem jak to sprawdzić możek toś doradzić?
-
- Przeglądacz
- Posty: 81
- Rejestracja: 28 sie 2012, 15:04
- Imię: łukasz
- Lokalizacja: polkowice
- Auto: Opel Zafira 1.9 cdti Sport automat
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: z19dt
- Gender:
https://www.youtube.com/watch?v=DT1LOVapG2E wszystko w temacie
Jeśli wyświetlają się błędy związane z pedałem gazu, zalecam podnieść maskę, i 3 razy z piąchy w puszkę bezpieczników przywalić i sprawdzić. Problem ten występuje po obfitych opadach deszczu. Oczywiście należy zdjąć skrzynkę i przeczyścić wszystkie styki.
Ostatnio zmieniony 31 lip 2016, 19:11 przez Snowmenn, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Świeżak
- Posty: 9
- Rejestracja: 22 sie 2017, 18:22
- Imię: krystian
- Lokalizacja: Leszno
- Auto: Opel Zafira b 1,9cdti
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
- czarekcw
- Zafiromaniak
- Posty: 738
- Rejestracja: 05 wrz 2016, 11:09
- Imię: Cezary
- Lokalizacja: Mrągowo
- Auto: Opel Zafira B 1.9 CDTI Cosmo Panorama
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
Wczoraj i mnie dotknęło a mianowicie p1120 i p1125... Nie wiedziałem na początku o co chodzi: obroty na ok 1500-1600, brak reakcji na gaz. Szybko zgasiłem, wypedałowałem błędy, sprawdziłem czy mogę jechać na tym, odpaliłem ponownie i dalej to samo. Na szczęście mam w schowku iCar to skasowałem błędy i po problemie. W weekend zamierzam poczyścić skrzynkę bezpieczników.
Pytanie mam takie- czy interfejsem (np OP-COM) można sprawdzić, czy czujniki pedału gazu prawidłowo pracują? Czy trzeba odkręcać i miernik w dłoń?
Pytanie mam takie- czy interfejsem (np OP-COM) można sprawdzić, czy czujniki pedału gazu prawidłowo pracują? Czy trzeba odkręcać i miernik w dłoń?