Jakie napięcie ładowania pokazuje Wam w Test Mode ?
Witam Kolegów ostatnie mrozy -14 pokazaly ze moj akumulator daje za mały prad rozruchowy wszystko gasło po 3 próbach dopiero odpalalem samochód a więc miałem troche zaskurniaków kupiłem nowy akumulator poprzedni miał 52 badz 56 ah a mam silnik 1,8 wiec też uważam ze zamało ale pojechałem do sklepu gdzie zawsze kupuje czesci i akumulatory no i pan podłaczył maszynke zobaczył stary akumulator i wyszło ze akku super jescze jest ale za słąbe ciezko miał zakrecic i sprawdził ładownie wyszło 13,2 no to za mało a wiec wziełem ten nowy akumulator teraz siedzi bosch 72 ah i uciełem stare klemy kupiłem nowe zarobiłem mase od samochodu wszystko papierem przeczyszczone złozone brum samochod chodzi podłączam swój miernik a ładowanie 14,7 pod właczeniu swiateł 14,6 wydało mi sie to za duzo zadzowniłem do niego mówi ze mam podjechać zbadał i mowi ze to jest bardzo dobre ładowanie i ze on ma volvo z 2014 roku i ma to samo ładowanie a co wy o tym myslicie ?.
Przepraszam ale juz kilku krotnie pisałem jestem dyslektykiem.
Przepraszam ale juz kilku krotnie pisałem jestem dyslektykiem.
- Flora
- Zafiromaniak
- Posty: 3178
- Rejestracja: 14 paź 2013, 11:46
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
A nie było przypadkiem tak, że włożyłeś do samochodu nowy, naładowany akumulator, na którym napięcie bez ładowania wynosiło ponad 14V? Miałem taką sytuację kiedy zmieniłem akumulator, ale po kilku odpaleniach wszystko wróciło "do normy".
Napięcie przy w pełni naładowanym akumulatorze będzie oscylowało w okolicy 14,4V. Zimą regulator napięcia delikatnie je podnosi do poziomu 14,7V. Przy czym są to wartości czysto teoretyczne, zależne od konkretnej instalacji i zużycia poszczególnych elementów.
Sprawdź czy nadal masz taki poziom napięcia ładowania.
Napięcie przy w pełni naładowanym akumulatorze będzie oscylowało w okolicy 14,4V. Zimą regulator napięcia delikatnie je podnosi do poziomu 14,7V. Przy czym są to wartości czysto teoretyczne, zależne od konkretnej instalacji i zużycia poszczególnych elementów.
Sprawdź czy nadal masz taki poziom napięcia ładowania.
- Kocur
- Zafiromaniak
- Posty: 1666
- Rejestracja: 24 maja 2017, 19:04
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Opel Zafira B OPC
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
Prawdopodobnie spadek napięcia na kolejnych gałęziach obwodów (rezystancja odbiorników - czyli wyposażenia elektronicznego i elektrycznego samochodupeaja pisze:Witam, a u mnie jest taki problem,ładowanie w test mode pokazuje 13,6-13,8v ,NONE, a bezpośrednio na klemach akumulatora 14,1 do 14,4v ,to samo na akum i silnk i z akum na karoserie ,skąd ta różnica we wskazaniach , może ktoś miał podobny problem ?
kolejno: Opel Corsa 1.2i, Opel Astra 1.6i, Opel Calibra 2.0i, Opel Zafira A 2.0 DTL 16V., Corsa B 1.2 16V, Astra Bertone Cabrio 1.6. Obecnie:
Opel Zafira B Cosmo Panorama DTH
Opel Zafira B OPC
Audi A4 B6 S4 Cabrio 3.0 V6
Opel Zafira B Cosmo Panorama DTH
Opel Zafira B OPC
Audi A4 B6 S4 Cabrio 3.0 V6