Żle ustawione pokrętło nawiewu
Żle ustawione pokrętło nawiewu
witam. nie wiem czy dobrze umieściłem te pytanie,jestem tu nowy więc wybaczcie
pytanie ma się do Zafiry "B" z klimatyzacją bez klimatronika.wiec jak ustawie pokrętło nawiewu np. na szybę to dmucha na kabinę(nie na szybę)
pozycja "szyba-nogi" dmucha na "szybę"
pozycja "nogi" dmucha "szyba-nogi"
czyli tak jak by było coś przestawione o 1 pozycję.
tak jest z całą regulacją kierunku nawiewu.
wyciągłem te całe ustrojstwo,ale tam wychodzą tylko kable elek.
ma ktoś pomysła jak to rozwiązać
pytanie ma się do Zafiry "B" z klimatyzacją bez klimatronika.wiec jak ustawie pokrętło nawiewu np. na szybę to dmucha na kabinę(nie na szybę)
pozycja "szyba-nogi" dmucha na "szybę"
pozycja "nogi" dmucha "szyba-nogi"
czyli tak jak by było coś przestawione o 1 pozycję.
tak jest z całą regulacją kierunku nawiewu.
wyciągłem te całe ustrojstwo,ale tam wychodzą tylko kable elek.
ma ktoś pomysła jak to rozwiązać
Ostatnio zmieniony 28 sty 2010, 21:03 przez piorun, łącznie zmieniany 1 raz.
tak całe sterowanie działa tak jak by było przestawione o jedną pozycjęLorry pisze:Ale pytam jeszcze raz wszystkie mają przesunięcie o jeden, czy tylko te co opisałeś?
zaczynająć od lewej do prawej kręcąc pokrętłem
--scalone--
czyli co wyjąć cały panel,odpiąć kable i go rozebrać?
czy to jest gdzieś dalej,pod deską?
czy lepjej zostawić i się przyzwyczaić?
//edytujemy posty a nie piszemy jeden pod drugim //BajBus
Ostatnio zmieniony 13 sty 2010, 13:27 przez piorun, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Zafiromaniak
- Posty: 2370
- Rejestracja: 04 lut 2009, 11:41
- Imię: Grisza
- Lokalizacja: KR/WF
- Auto: Direct, OPC i BiałaStrzała
- Model: ZBZAAF
- Oznaczenie silnika: Z22yh20LET
Cały panel i sterowanie można wyciągnąć, jest o tym w "Sam naprawiam" link do zassania jest w Ogólnej Technice
Moja propozycja to rozebrać i zobaczyć czy idzie coś z tym zrobić . Jak nie to albo przyzwyczajasz się do tego, albo uzywka sprawna
A czy pokętło wychodzi poza skale, bo sądząc z opisu to powinno :>
Moja propozycja to rozebrać i zobaczyć czy idzie coś z tym zrobić . Jak nie to albo przyzwyczajasz się do tego, albo uzywka sprawna
A czy pokętło wychodzi poza skale, bo sądząc z opisu to powinno :>
nie ,pokrętło porusza się w swoim zakresie.Lorry pisze: A czy pokętło wychodzi poza skale, bo sądząc z opisu to powinno :>
zaczyna i kończy się na swoim miejscu.
--scalone--
wiec tak.
rozebrałem panel sterowania i okazało się że ten mały trybik który jest poruszany przez duże pokrętło było źle spasowane z potencjometrem na płytce elektronicznej.
chwila zabawy,palce zamarzły i wsio działa charaszo
scaliłem posty //BajBus
Ostatnio zmieniony 13 sty 2010, 13:28 przez piorun, łącznie zmieniany 1 raz.
Podepnę się pod temat.
Po wymianie alternatora z czym wiąże się odpięcie akumulatora mam problem z nawiewami klimatyzacji tzn:
Po wciśnięciu przycisku nawiewu na szybę, wieje z dużą mocą w twarz, natomiast bardzo słabo na szybę
Po wyborze nawiewu na górę powietrze powinno dmuchać na szybe przednią i boczne, natomiast dmucha na twarz
Po wyborze nawiewu na środek powinno dmuchać na twarz natomiast dmucha na szybę
Nawiew na nogi działa poprawnie.
Miał ktoś podobny problem?
Dodam że mam klimatronika
Po wymianie alternatora z czym wiąże się odpięcie akumulatora mam problem z nawiewami klimatyzacji tzn:
Po wciśnięciu przycisku nawiewu na szybę, wieje z dużą mocą w twarz, natomiast bardzo słabo na szybę
Po wyborze nawiewu na górę powietrze powinno dmuchać na szybe przednią i boczne, natomiast dmucha na twarz
Po wyborze nawiewu na środek powinno dmuchać na twarz natomiast dmucha na szybę
Nawiew na nogi działa poprawnie.
Miał ktoś podobny problem?
Dodam że mam klimatronika