1.9 cdti błędy 1120,1122,1700,0700,nie reaguje na pedał gazu
1.9 cdti błędy 1120,1122,1700,0700,nie reaguje na pedał gazu
Koledzy
objawy:
silnik nagle przestaje reagować na pedał gazu.obroty ustalają się na 1200.Swieci kontrolka silnika,kluczyk oraz
kontrolka "trójkąt z samochodzikem "
błędy 1120,1122,1700,0700,
Po wyłączeniu zapłonu sytuacja wraca do normy.
Powtarza sie to raczej przy nie nagrzanym silniku.
Pomózcie zdiagnozować
objawy:
silnik nagle przestaje reagować na pedał gazu.obroty ustalają się na 1200.Swieci kontrolka silnika,kluczyk oraz
kontrolka "trójkąt z samochodzikem "
błędy 1120,1122,1700,0700,
Po wyłączeniu zapłonu sytuacja wraca do normy.
Powtarza sie to raczej przy nie nagrzanym silniku.
Pomózcie zdiagnozować
1120
Accelerator Pedal Position Sensor 1 and 2 Signal Incorrect Ratio C-008 - czujnik położenia pedału gazu, nieprawidłowy stosunek miedzy syganałem 1 i 2
lub Accelerator Pedal Position Sensor 1 High Input C-008 - czujnik położenia pedału gazu 1, wysoki dopływ c-008
lub Accelerator Pedal Position Sensor 1 Low Input C-008 - czujnik położenia pedału gazu 1, niski dopływ c-008
lub Accelerator Pedal Position Sensor 1 Range/Performance C-008 - czujnik położenia pedału gazu 1, zasięg/działanie c-008
1122
Accelerator Pedal Position Sensor 1 and 2 Signal Incorrect Ratio C-008 - czujnik położenia pedału gazu, nieprawidłowy stosunek miedzy syganałem 1 i 2
lub Accelerator Pedal Position Sensor 2 High Input C-008 - czujnik położenia pedału gazu 2, wysoki dopływ c-008
lub Accelerator Pedal Position Sensor 2 Low Input C-008 - czujnik położenia pedału gazu 2, niski dopływ c-008
lub Accelerator Pedal Position Sensor 2 Range/Performance C-008 - czujnik położenia pedału gazu 2, zasięg/działanie c-008
1700
Service Vehicle Soon Request from Transmission Control Module AF 40-6 Electronic 6-Speed Automatic Transmission B-029 - w najbliżym czasie należy w sprawdzic moduł kontroli przekładni Af 40-6 w skrzyni automatycznej b-029
0700
Malfunction Indicator (MI) Request from Transmission Control Module (TCM) Range/Perform. AF 40-6 Electronic 6-Speed Automatic Transmission B-029 - moduł kontroli przekładni zgłasza bład, zasięg/działanie (osiągi)
Accelerator Pedal Position Sensor 1 and 2 Signal Incorrect Ratio C-008 - czujnik położenia pedału gazu, nieprawidłowy stosunek miedzy syganałem 1 i 2
lub Accelerator Pedal Position Sensor 1 High Input C-008 - czujnik położenia pedału gazu 1, wysoki dopływ c-008
lub Accelerator Pedal Position Sensor 1 Low Input C-008 - czujnik położenia pedału gazu 1, niski dopływ c-008
lub Accelerator Pedal Position Sensor 1 Range/Performance C-008 - czujnik położenia pedału gazu 1, zasięg/działanie c-008
1122
Accelerator Pedal Position Sensor 1 and 2 Signal Incorrect Ratio C-008 - czujnik położenia pedału gazu, nieprawidłowy stosunek miedzy syganałem 1 i 2
lub Accelerator Pedal Position Sensor 2 High Input C-008 - czujnik położenia pedału gazu 2, wysoki dopływ c-008
lub Accelerator Pedal Position Sensor 2 Low Input C-008 - czujnik położenia pedału gazu 2, niski dopływ c-008
lub Accelerator Pedal Position Sensor 2 Range/Performance C-008 - czujnik położenia pedału gazu 2, zasięg/działanie c-008
1700
Service Vehicle Soon Request from Transmission Control Module AF 40-6 Electronic 6-Speed Automatic Transmission B-029 - w najbliżym czasie należy w sprawdzic moduł kontroli przekładni Af 40-6 w skrzyni automatycznej b-029
0700
Malfunction Indicator (MI) Request from Transmission Control Module (TCM) Range/Perform. AF 40-6 Electronic 6-Speed Automatic Transmission B-029 - moduł kontroli przekładni zgłasza bład, zasięg/działanie (osiągi)
a czy przy próbie dodania gazu auto nie zmienia głosu silnika w takie tyrkotanie jeśli tak to podjedz gdzieś na techa i sprawdz działanie zaworu EGR
-----------------------------------scalanie-------------------------
ze zczytaniem błędów to nie zawsze pokrywają się z rzeczywistością
-----------------------------------scalanie-------------------------
ze zczytaniem błędów to nie zawsze pokrywają się z rzeczywistością
Ostatnio zmieniony 03 maja 2010, 22:00 przez jacekk44, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja stawiam jednak na EGR.Pewnie on robi takie jaja.co prawda czyściłem go i przepustnicę
2 mieś.temu,ale czytałem też na forum że nie zawsze po czyszczeniu działa dobrze.
Zaryzykowałem i kupiłem regenerowany w Regservice.280 pln z gwarancją.
Trudno.Wolę sam pomacać niż patrzeć jak w serwisie opla kasują za każdą godzinę spędzoną na szukaniu po omacku.
W czwartek zakładam i się okaże.
2 mieś.temu,ale czytałem też na forum że nie zawsze po czyszczeniu działa dobrze.
Zaryzykowałem i kupiłem regenerowany w Regservice.280 pln z gwarancją.
Trudno.Wolę sam pomacać niż patrzeć jak w serwisie opla kasują za każdą godzinę spędzoną na szukaniu po omacku.
W czwartek zakładam i się okaże.
czasami na wolnych obrotach słychać terkotanie EGRa.
Ale czy zacinanie się EGR może powodować brak reakcji na gaz?
ja u siebie robiłem test EGR-a OP-COMEM i przy próbie dodania gazu auto wogóle nie reagowało ale słychać było wyrażnie zmieniony głos silnika oczywiście po zdjęciu nogi z gazu auto wracało do normalnego głosu silnika
Ale czy zacinanie się EGR może powodować brak reakcji na gaz?
ja u siebie robiłem test EGR-a OP-COMEM i przy próbie dodania gazu auto wogóle nie reagowało ale słychać było wyrażnie zmieniony głos silnika oczywiście po zdjęciu nogi z gazu auto wracało do normalnego głosu silnika