Strona 1 z 3

1,9 CDTi elektroniki c.d.

: 05 maja 2010, 21:33
autor: gackowo
Uparcie świeci się kontrolka samochodu z kluczykiem. Jak myślę z opisów w postach to coś z EGR-em (moje fatum w kolejnym samochodzie). Ale usłyszałam stwierdzenie, że może najlepszą metodą na wykasowanie "dziada" będzie odpięcie na kilka sekund akumulatora. Czy ktoś to popiera?? lub ma mądrzejsze rady. Dzięki wielkie :cry:

: 05 maja 2010, 21:34
autor: Anony Mous
kontrolka świeci ci się cały cały czas podczas jazdy ??

: 05 maja 2010, 21:40
autor: Lorry
A spróbuj wypedałować błędy jak to jest opisane na forum. Potem wrzuć kody i popatrzymy co tam muli ;)

: 05 maja 2010, 21:41
autor: Anony Mous
"Dwa pedały" prawdę ci powiedzą :lol: :lol:

: 06 maja 2010, 08:35
autor: gackowo
świeci cały czas. Poszukam o tym pedałowaniu jak tak radzicie :D

: 06 maja 2010, 08:55
autor: kicaj

: 06 maja 2010, 09:00
autor: gackowo
bardzo dziękuję za pomoc w szybkim znalezieniu obsługi tych pedałów ;)


-----------------------------------Scalanie-----------------


aha, jeszcze jedno małe pytanko: czy robić to na jałowym biegu czy właściwie nie ma to znaczenia

: 06 maja 2010, 11:31
autor: kicaj
nie zapalasz silnika, tylko kluczyk w pozycji II

: 06 maja 2010, 13:01
autor: gackowo
no fajno, będę działała

: 06 maja 2010, 14:35
autor: Anony Mous
i jaki błąd wyskoczył?

: 06 maja 2010, 17:55
autor: gackowo
Ufffffff I po bólu. Generalnie dziecinnie proste.
A teraz do rzeczy: pokazały się błędy 207561, 227956 i 242F75

: 06 maja 2010, 18:06
autor: kicaj
P2075
P2279
P242F
teraz powiedz nam co te bledy znacza ;)

: 06 maja 2010, 18:12
autor: MieHor
Znalazłem znaczenie tylko dla:

P2279 Nie opomiarowane powietrze po stronie ssącej
lub
P2279 Nieszczelność w układzie wlotowym
lub
P2279 - Wykryto nieszczelność w układzie wlotu powietrza

ten błąd był już poruszany i omawiany na forum - poszukaj!!!

: 06 maja 2010, 18:14
autor: gackowo
O fajnie, dzięki

: 06 maja 2010, 18:19
autor: kicaj
Fehlercode 2075 Drallklappenregulierung.
nie masz moze silnika 150KM?
a 242F to cos z DPFem
ale najpierw warto zalatwic te nieszczelnosc, w dolocie, potem sprawdzac reszte...