Strona 1 z 4

open&start

: 30 cze 2017, 15:50
autor: Filip
Witam serdecznie czy jest ktoś na forum kto orientuje się w sprawie bez kluczykowego wejścia do auta
jestem w trakcie dokładania tej opcji i troszkę utknąłem
cantralny działa ale nie mogę włączyć zapłonu jak wciskam włącznik start stop to zapala się kłódka i nic więcej
czy ma ktoś jakiś pomysł co to może być

: 01 lip 2017, 09:40
autor: danielp
elektronika przekodowana?

: 02 lip 2017, 10:08
autor: Sumik
Jak jesteś w trakcie dokładania to zdradź tajemnicę co jest potrzebne i ile Cię to kosztowało?

: 02 lip 2017, 10:15
autor: rafant4011
Sumik pisze:Jak jesteś w trakcie dokładania to zdradź tajemnicę co jest potrzebne i ile Cię to kosztowało?
:ok: :D

: 02 lip 2017, 22:44
autor: Filip
danielp pisze:elektronika przekodowana?
Ale co dokładnie przekodowane
CIM kupiłem z carpass i to tylko tyle
A co do rzeczy które są potrzebne to:
cim razem ze stacyjką
Klamki zewnętrzne, mocowania klamek, zamki plus instalacja drzwi
Moduł open&start
Anteny wewnetrzne oraz antena pod tylnym zderzakiem
Włącznik start stóp
Kluczyk piolot
Ja osobiście kupiłem całe wiązki drzwi oraz kompletną instalację wewnętrzna
Wiązki drzwi podmienilem a resztę instalacji dokladalem z oryginalnej bo tak było wygodniej bo inaczej musiał bym wywalić wiązki aż z pod komory silnika a robiąc odrazu klimatronic to robiłem wszystko za jednym zamachem
Co do kosztów open&start kosztował mnie nie mało bo 1000 zł
Na obecną chwilę zamki i centralny wszytko działa jak należy tylko nie mogę uruchomić zapłonu

: 03 lip 2017, 09:28
autor: kysiu241
Na pewno całą elektronikę musisz przeprogramować, trzeba po dodawać we wszystkich modułach które komunikują się z O&S, no i oczywiście programowanie immo na pewno trzeba dodać tak jakby kluczyk, nie wiem jak to w zafirach działa czy też jest kluczyk czy jakaś karta kodowa lub coś innego, trzeba dopisać to, bo inaczej nie uruchomisz auta. A przy próbie uruchomienia nie mrygała ci czasem kontrolka serwisowa autko z kluczykiem?

: 03 lip 2017, 09:40
autor: danielp
Jak kupiles sam cim z kluczem to jeszcze daleka droga przed toba,synchro trzeba zrobić z cala reszta i reszta jw. kolega pisze,pododawac funkcje w modulach,moze ale to może dopiero wtedy zaświeci ci się zapłon.Finalnie może się okazac ze ktorys z modułów nie obsluguje tego systemu i będzie lipa,ale badzmy dobrej nadziei

: 03 lip 2017, 12:07
autor: Flora
Trzeba wymienić CIM i zegary, dołożyć moduł radiowy, antenę w drzwiach kierowcy i przycisk sterujący.
Wszystko to trzeba jeszcze oczywiście odpowiednio zaprogramować.

: 03 lip 2017, 13:57
autor: Filip
kysiu241 pisze:Na pewno całą elektronikę musisz przeprogramować, trzeba po dodawać we wszystkich modułach które komunikują się z O&S, no i oczywiście programowanie immo na pewno trzeba dodać tak jakby kluczyk, nie wiem jak to w zafirach działa czy też jest kluczyk czy jakaś karta kodowa lub coś innego, trzeba dopisać to, bo inaczej nie uruchomisz auta. A przy próbie uruchomienia nie mrygała ci czasem kontrolka serwisowa autko z kluczykiem?
już to wszystko zrobiłem TECH poustawiałem we wszystkich modułach że występuje o&s pożniej wszystkie moduły wylogowałem
REC na 100% obsługuje o&s bo jak kupiłem REC to miał tą funkcję ustawioną
nie mryga mi kontrolka auta z kluczykiem bo nie uruchamia mi się wcale zapłon
dziś podłączyłem TECHa i pokazał mi błąd w cim (nowym)
usterka w obwodzie elektro-hydraulicznej blokady kolumny kierowniczej i nie wiem czy tu jest pies nie pogrzebany bo generalnie po podpieciu aku powinna zacząć działać blokada kierownicy a nie działa
jeszcze dziś postaram sie sprawdzić kabel idący od PEPS do CIM jest tak przewód który nosi nazwe sygnał pętli blokady elektro-hydraulicznego wspomagania kierownicy
Flora ja to wszystko co opisałeś wymieniłem i to wszystko jest z jednego auta więc tu nie powinno być problemu
danielp gdybym tylko uruchomił zapłon to napewno bym wszystko synchronizował ale na obecną chwilę nie wiele mogę zrobić

: 03 lip 2017, 14:54
autor: Sumik
Ależ z tym jest dłubania :> Ale jak dołożysz to będzie inny komfort z użytkowania auta.
Jak idziesz jak ośmiornica z zakupami, a do tego musisz wyjąć kluczyki z kieszeni w jeansach to aż człowieka coś chce trafić...
A tu cyk i fura otwarta :ok:

: 03 lip 2017, 15:04
autor: kysiu241
Może to i fajna sprawa jak wszystko działa :P ale jak coś się rypnie jak to bywa z elektroniką to powodzonka życzę w poszukiwaniu usterki lub awaryjnym uruchomieniu auta. Jakoś nie przypada mi ten system do gustu czasem lepiej zrezygnować z komfortu na rzecz niezawodności choć patrząc na moją zafirę to mogę pozazdrościć tego ostatniego. :P

: 03 lip 2017, 21:15
autor: Filip
Wszystko było bomba gdyby udało się to uruchomić bo zaczynają mi się pomysły kończyć co może być przyczyną że nie mogę uruchomić na nowym Cimie zapłonu.
Jak wszystko podlacze i wyloguje wcześniej rec,przednią skrzynkę i moduł silnika to centralny działa a nic więcej. W momencie kiedy włączę przycisk start stop a kluczyk mam poza autem to nowy Cim daje sygnał dźwiękowy i zapala się kontrolka z kludka a kiedy kluczyk jest w aucie to zapala się tylko kontrolka. Ale kiedy podmienie na swojego CIMA to jak przekrece kluczyk na zapłon to kontrolki się zapalają i wtedy mogę kluczyk wyjąć a zapłon się nie wyłącza czyli wnioskuję że peps działa. Zastanawiam się jeszcze czy pompa ABS nie powinna też być inna bo do niej z kostki od CIM idzie także jeden kabel w miejsce w które przy starym Cim też idzie kabel. Zastanawiam się także dlaczego nie załącza mi się blokada kierownicy w nowym CIM. Szkoda że nie ma nikogo kto by taką modyfikacje u siebie robił. Jak narazie błądze po omacku. Koledzy pomyślcie może komuś przyjdzie do głowy jakiś pomysł
Zmiana klimy manualnej na klimatronic to była czysta przyjemność a tu ku.... ciągle coś nie tak.
Sporo forsy zainwestowalem żeby tak to zostawić

: 03 lip 2017, 21:53
autor: Flora
Jakiego klucza używasz?
Masz dedykowany do PEPSa, który komunikuje się z odbiornikiem?
Dokładałeś antenę w drzwiach kierowcy?

: 04 lip 2017, 07:37
autor: Filip
Klucz jest oryginalny od dawcy jest razem z grotem do awaryjnego wejścia tak samo klamki zewnętrzne oaz ich mocowania te co są w środku w drzwiach

: 04 lip 2017, 14:50
autor: jarnotp
Ja osobiscie bym sobie czegos takiego nie zamontowal. Mialem i uzywalem taki system w Mondeo mk4 i poza komfortem, ze kluczyk mialem w kieszeni przy odpalaniu i gaszeniu, wiecej plusow nie ma. Mialem kilka klopotow z odpalaniem bo padal czujnik polozenia sprzegla a sa dwa. Wiec trzeba bylo to wymienic. Poza tym jak sie odapli samochod i odejdzie od auta to samochodem mozna odjechac az do momentu jak sie nie skonczy paliwo w baku albo nie zgasi silnika. Nie ma zadnej blokady, wiec potencjalny zlodziej ma problem rozwiazany.
Dla mnie zbedny gadżet a tylko dodatkowy klopot w razie awarii.