Wyświetlanie błędu
: 25 kwie 2021, 23:55
Witam,
Wczoraj mechanik wymienił mi tarcze i klocki komplet przód i tył. Auto odebrałem dzisiaj, gdy wracałem do domu zauważyłem ze obroty na biegu jałowym były większe niż zwykle około 1200obrotów. Później przy kolejnej jeździe miałem następujący przypadek : Jechałem około 70 km/h nagle zgasł mi wyświetlacz GID, wyświetliły mi się kontrolki ABS ESP oraz wyłączyło mi się wspomaganie kierownicy. Kiedy zjechałem na pobocze i wyłączyłem silnik odczekałem kilka minut i chciałem go włączyć , niestety nie chciał odpalić tak jakby był słaby akumulator jednak gdy wyłaczyłem silnik i odczekałem kolejne kilka minut silnik odpalił, jednak po chwili znów te same objawy się ukazały. Nie wiem od czego zacząć diagnozę . Dodam ze 2 miesiące temu był wymieniony akumulator. Autko to Zafira B 1.9CDTI 120km 2007r
Wczoraj mechanik wymienił mi tarcze i klocki komplet przód i tył. Auto odebrałem dzisiaj, gdy wracałem do domu zauważyłem ze obroty na biegu jałowym były większe niż zwykle około 1200obrotów. Później przy kolejnej jeździe miałem następujący przypadek : Jechałem około 70 km/h nagle zgasł mi wyświetlacz GID, wyświetliły mi się kontrolki ABS ESP oraz wyłączyło mi się wspomaganie kierownicy. Kiedy zjechałem na pobocze i wyłączyłem silnik odczekałem kilka minut i chciałem go włączyć , niestety nie chciał odpalić tak jakby był słaby akumulator jednak gdy wyłaczyłem silnik i odczekałem kolejne kilka minut silnik odpalił, jednak po chwili znów te same objawy się ukazały. Nie wiem od czego zacząć diagnozę . Dodam ze 2 miesiące temu był wymieniony akumulator. Autko to Zafira B 1.9CDTI 120km 2007r