Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
A mnie sie udalo kupic SKF-a za 269 ale... z duzym rabatem kolegi co ma sklep z czesciami. U mnie w sklepach w detalu ta piasta kosztuje od 420 (FOTA) do 490 (intercars). Po swietach sie biore za robote bo wyje jak cholera.
Dzisiaj dostalem verwy i wymienilem . Cisza i spokuj. Czas dobra godzinka
Ostatnio zmieniony 02 maja 2011, 14:57 przez soczewa, łącznie zmieniany 1 raz.
Na początku mu hałasowało ale później zrobił się taki luz że samochód zaczął mu jeździć po jezdni raz w jedną raz w drugą,cała felga aż parzyła tak była nagrzana i musiał skończyć jazdę..
Ale powiem jeszcze raz ja ZMIENIALEM U SIEBIE i moglem dać tani zamiennik za ok 140zł i SKF orginałi wybrałem orginał bo na zamiennik dawali mi gwarancje do końca schodów sklepowych
KOPERNIK pisze:Ale powiem jeszcze raz ja ZMIENIALEM U SIEBIE i moglem dać tani zamiennik za ok 140zł i SKF orginałi wybrałem orginał bo na zamiennik dawali mi gwarancje do końca schodów sklepowych
sprzedawcy też nie chcą ponosić w tym wypadku odpowiedzialności,jak w silniku coś z zamiennikiem nie tak to najwyżej nie pojedziemy dalej a w przypadku koła to możemy pojechać nie tam gdzie będziemy chcieli..
Jestem po zmianie piasty kola prawego przedniego (zalozono FAG). Mam wrazenie, ze auto ma rozregulowana zbieznosc po tej naprawie - kierownica jest lekko skrecona przy jezdzie na wprost, czego nie bylo wczesniej. Czy po wymianie piasty jest koniecznosc ustawiania zbieznosci?
Zawsze po wymianach elementów zawieszenia trzeba co najmniej sprawdzić zbieżność,a w Twoim przypadku jak widzisz lekko przekrzywiona kierownicę to szkoda opon ..
PeeKa pisze:Jestem po zmianie piasty kola prawego przedniego (zalozono FAG). Mam wrazenie, ze auto ma rozregulowana zbieznosc po tej naprawie - kierownica jest lekko skrecona przy jezdzie na wprost, czego nie bylo wczesniej. Czy po wymianie piasty jest koniecznosc ustawiania zbieznosci?
Po wymianie piasty nie ma potrzeby wykonywać zbieżności. Wyjątek - jeżeli robiłeś zbieżność w czasie kiedy łożysko było rozwalone to teraz musiałbyś zrobić ją ponownie.
PeeKa pisze:Jestem po zmianie piasty kola prawego przedniego (zalozono FAG). Mam wrazenie, ze auto ma rozregulowana zbieznosc po tej naprawie - kierownica jest lekko skrecona przy jezdzie na wprost, czego nie bylo wczesniej. Czy po wymianie piasty jest koniecznosc ustawiania zbieznosci?
Po wymianie piasty nie ma potrzeby wykonywać zbieżności. Wyjątek - jeżeli robiłeś zbieżność w czasie kiedy łożysko było rozwalone to teraz musiałbyś zrobić ją ponownie.
Piaste zmienialem z powodu usterki czujnika ABS - lozysko bylo OK. Do zdjecia starej piasty konieczne bylo zdemontowanie zwrotnicy i uzycie mlotka na imadle - tak sie spieklo.
A zbieznosc pojade raczej sprawdzic - kupilem nowe opony, szkoda by ich bylo (moze geometria sie przestawila w innych okolicznosciach).
ale chwila, to zmieniacie parami, czy tylko pojedyńczo?
Ja mam probelm bardziej z brakiem prędkościomierza i czujek. Chciałem komplet, bo tak mam w głowie wyryte. Zmieniacie po stronie tylko?
pzdr,
ja.
mi prawa strona szumiala to wymienilem obydwie strony (SKF VKBA 3513)- to bylo przy 203kkm.
imho druga strona powinna sie mniej wiecej tak samo zuzywac.