Wymiana tarcz hamulcowych i klocków przód i tył
Moderator: Sebu$
ube pisze:Pewno juz było ale co tam, tarcze najlepiej ATE lub Brembo.
W tej kolejności raczej.
A co sądzicie o tym zestawie/
http://allegro.pl/tarcze-wentyl-klocki- ... 30114.html
Ate klocki czy tarcze to najlepsze czesci, do tego auta zeby byla jasnosc.
Potem mamy Brembo, Zimmerman, mowa tu oczywiście o zwykłych cywilnych zamiennikach.
Trw to Lucas tu jest juz roznie loteria jak sie trafi niektorzy jezdza i nic sie nie dzieje u innych tarcze zaraz po kupnie sa do niczego. Dlatego Trw stawiał bym poniżej wcześniejszych firm podobnie z polska Mikoda.
Co do tego zestawu co podał kolega wyzej to cena mniejsza o 20-30 zł a z jakoscia moze byc roznie.
http://allegro.pl/tarcze-brembo-klocki- ... 07767.html tutaj kupowalem co prawda komplet na tyl ale sprawdzony sklep i cena 264zł.
Potem mamy Brembo, Zimmerman, mowa tu oczywiście o zwykłych cywilnych zamiennikach.
Trw to Lucas tu jest juz roznie loteria jak sie trafi niektorzy jezdza i nic sie nie dzieje u innych tarcze zaraz po kupnie sa do niczego. Dlatego Trw stawiał bym poniżej wcześniejszych firm podobnie z polska Mikoda.
Co do tego zestawu co podał kolega wyzej to cena mniejsza o 20-30 zł a z jakoscia moze byc roznie.
http://allegro.pl/tarcze-brembo-klocki- ... 07767.html tutaj kupowalem co prawda komplet na tyl ale sprawdzony sklep i cena 264zł.
-
- Przeglądacz
- Posty: 73
- Rejestracja: 25 lis 2009, 11:27
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: Brodnica
- Auto: opel zafira A 2,0 Dti
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender:
Odnosnie tarcz hamulcowych mam do kolegow pytanie . A mianowicie dzis zakupilem komplet tarcz firmy BREMBO ( przod i tyl ) Po powrocie do domu postanowilem je z ciekawosci obejrzec no i jadna z tarcz przednich ma u"gory " na obwodzie przefrezowanie na szerokosc mniejsza niz te graniczne zuzycie , czyli 22mm . Tarczy zostaje w tym miejscu po ok 4 mm . Czy ktos moze sie z czyms takim spotkal ? czy to normalne ? Chcialbym wiedziec zanim zaloze .
-
- Przeglądacz
- Posty: 73
- Rejestracja: 25 lis 2009, 11:27
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: Brodnica
- Auto: opel zafira A 2,0 Dti
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender:
koledzy potrzebuje pilnie wyjsnienia moich watpliwosci - moze ktos mi pomoze . Postanowilem zmienic u Siebie tarcze hamulcowe . Wybralem Brembo , bo duzo dobrego bylo o nich na forum . Po zakupie , w domu postanowilem je sobie obejrzec i troche sie zdziwilem .mianowicie jedna z tarzcz przednich ma " na grzbiecie " wyfrezowanie i nie wiem czemu one sluzy ? Tarcza jest do zalozenia , bo rowek w niczym nie przeszkadza , ale nie chcialbym dwa razy robic tego samego , dlatego przed montazem chcialbym uzyskac jakies wyjasnienie . W sklepie powiedzial , ze to normalne , ale po co to juz nie bardzo wiedzial . Dzwonilem w pare miejsc , ale tez do konca nikt mi nie wyjasnil . Moze ktos z forum mnie uspokoi i wyjasni .
-
- Przeglądacz
- Posty: 73
- Rejestracja: 25 lis 2009, 11:27
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: Brodnica
- Auto: opel zafira A 2,0 Dti
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender:
Nie mam w tej chwili aparatu , aby to pokazac , ale piszac " na grzbiecie " mialem na mysli - porownujac to z opona te czesc co jest bieznik . Pisze aby byc dobrze zrozumiany , bo moze troche gmatwam . Rowek jest taki , ze po kazdej stronie zostaje jeszcze ok 4mm grubosci tarczy ( ale nie jednakowo ) Przyznam , ze jeden gosc mowil mi wlasnie o wyznaczniku maksymalnego zuzycia , ale juz drugi o sposobie wywazenia .Dodam , ze wyfrezowanie nie jest na powierzchni gdzie chodza klocki , a na " gorze " tarczy .