przednie zawieszenie

Zawieszenie, koła, podwozie, układ kierowniczy, hamulce, opony itp.

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
klek22

przednie zawieszenie

#1 Post autor: klek22 »

witajcie mam problem
Jak już pewnie wiadomo moja zośka dużo przechodziła :mrgreen: to tym razem jak się z moim problemem nie uporam to ją sprzedam,oddam,zamienie :evil:
mianowicie wracając do tematu chodzi mi o to że po raz kolejny drąrzek pionowy stabiizatora wyrwał mi mocowanie w amotryzatorze co już mnie wku...

czy ktoś z was wie co może być tego przyczyną że tak się dzieję ??? :/


pomocy bo już nie wiem co robić a budżet maleje :( :oops:
Ostatnio zmieniony 06 maja 2015, 20:33 przez klek22, łącznie zmieniany 1 raz.

Maćku
Zafiromaniak
Posty: 2451
Rejestracja: 09 wrz 2014, 16:00
Imię: Maciej
Lokalizacja: Międzyrzecze G.[SBI]
Auto: seria 3
Model: e46
Oznaczenie silnika: M47,M54

#2 Post autor: Maćku »

klek22 pisze:mianowicie wracając do tematu chodzi mi o to że po raz kolejny drążek pionowy stabilizatora wyrwał mi mocowanie w amortyzatorze co już mnie wku...
w sensie łącznik stabilizatora?
Obrazek

klek22

#3 Post autor: klek22 »

tak maćku dokładnie

Maćku
Zafiromaniak
Posty: 2451
Rejestracja: 09 wrz 2014, 16:00
Imię: Maciej
Lokalizacja: Międzyrzecze G.[SBI]
Auto: seria 3
Model: e46
Oznaczenie silnika: M47,M54

#4 Post autor: Maćku »

Hmm dwie rzeczy mi się nasuwają albo masz źle dobrany łącznik w sensie długości albo amory masz jakieś toporne raczej by obstawiał to drugie wiele rzeczy widziałem, ale żeby łącznik wywalił w amorze mocowanie to tego jeszcze nie :>

Jakie amory montujesz do Zośki?
Obrazek

Janus
Zafiromaniak
Posty: 1162
Rejestracja: 31 gru 2014, 21:17
Imię: Janusz
Lokalizacja: Pruszków
Auto: Zafira
Model: A
Oznaczenie silnika: Y20DTH
Gender:

#5 Post autor: Janus »

Jeżeli to po raz kolejny strzelił łącznik z tej samej strony, to może to być jakaś asymetria w zawieszeniu (inne elementy - innej długości, skrzywiona rama pomocnicza itp itd). Taki stan może powodować stałe naprężenia w układzie zawieszenia, co w końcu kończy się wyrwaniem mocowania...
Dobrze znasz historię pojazdu? Nie zaliczył jakiejś "przygody"?
Janusz

Maćku
Zafiromaniak
Posty: 2451
Rejestracja: 09 wrz 2014, 16:00
Imię: Maciej
Lokalizacja: Międzyrzecze G.[SBI]
Auto: seria 3
Model: e46
Oznaczenie silnika: M47,M54

#6 Post autor: Maćku »

Janus, problem w tym że nie urywa łącznika tylko mocowanie go do amora, lecz i ty masz rację myślałem tez nad tym tylko to już wersja najgorsza :/
Obrazek

franc

#7 Post autor: franc »

witam a ja podejrzewam że ten amor w ogóle nie spełnia określonych wymogów czyli nie tłumi pracy zawieszenia (gwałtowne ruchy w osi pionowej wręcz skrajne) co się objawia takim zerwaniem jeśli masz możliwość to sprawdz ten amor :mysli:

Awatar użytkownika
prymus2103
Bywalec
Posty: 159
Rejestracja: 05 mar 2014, 23:04
Imię: Robert
Lokalizacja: Zamość
Auto: Opel Astra
Model: J
Oznaczenie silnika: A14NEL
Kontakt:

#8 Post autor: prymus2103 »

Ja miałem taki przypadek , to był problem drążek stabilizatora był po dzwonie i krzywy.
https://www.facebook.com/autoserwisplos ... e=bookmark

Montaż Instalacji Gazowych LPG - http://www.lpgtech.pl/

Sprawy niemożliwe załatwiam od ręki , na cuda trzeba chwilę poczekać :-)

Obrazek

zuk666
Świeżak
Posty: 9
Rejestracja: 06 maja 2014, 08:02
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Białystok
Auto: Zafira
Model: A
Oznaczenie silnika: X18XE1
Gender:

#9 Post autor: zuk666 »

witam panowie pytanie: jaki wymiar ma mieć guma/poduszka stabilizatora oryginalna gm?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie”