witam wszystkich
na powyższe pytanie nie uzyskałem konkretnej pomocy w sklepach nie ma reperaturki na część zacisku od ręcznego rozważam zakup całego zacisku pytanie jaki kupić? używany to koszt 150zł. i pewnie trzeba by mu nowe gumki i etc. nowy (no name) 200zł. nowy lukas 300zł. doradzcie coś
brak ręcznego w jednym kole
Moderator: Sebu$
Witam, zmierzył ktoś z Klubowiczów skok tłoczka hamulcowego tylny zacisk lucas lewa strona zafira a przy całkowitym wciśnięciu dźwigni ręcznego na sprawnym zacisku? Pozdrawiam wszystkich
- Dziadek13
- Zafiromaniak
- Posty: 2004
- Rejestracja: 26 wrz 2010, 21:28
- Imię: Jorg
- Lokalizacja: Mysłowice
- Auto: VW Turan była zafira DTL
- Model: Turan
- Oznaczenie silnika: AVQ
- Gender:
Jeżeli ci prawy dobrze hamuje a lewy gorzej to linka ręcznego do wymiany.
Jak będe w domu to podeśle fotki naprawy regeneracji zacisków.
Prosze.
Zaciski w zafirze.
Są dwa rodzaje linek.
Tak wygląda regeneracja zacisku może nie po kolei ale można załapać.
Tu opis wymiany linki ręcznego.
http://www88.zippyshare.com/v/DbszFaLy/file.html
Jak będe w domu to podeśle fotki naprawy regeneracji zacisków.
Prosze.
Zaciski w zafirze.
Są dwa rodzaje linek.
Tak wygląda regeneracja zacisku może nie po kolei ale można załapać.
Tu opis wymiany linki ręcznego.
http://www88.zippyshare.com/v/DbszFaLy/file.html
Ostatnio zmieniony 03 maja 2016, 16:36 przez Dziadek13, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja z kolei mam inny "dziwny" przypadek...klocki z tyłu wymienione, razem z nimi prawy zacisk, w którym nie było ręcznego (LUCAS), a i tak co jakiś czas ręczny przestaje działać na prawym kole do czasu aż nie wcisnę mocno 5-6 razy hamulca nożnego. Wtedy ręczny jest ok w obu kołach. Co mogłoby pójść nie tak przy wymianie (robił to mechanik) i ewentualnie co zrobić żeby było ok?