Maglownica
Moderator: Sebu$
-
- Debiutant
- Posty: 42
- Rejestracja: 03 maja 2014, 10:30
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Tarnobrzeg RT
- Auto: Opel Zafira 1.8
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z18XE
- Gender:
Witam Panowie wymieniał ktoś z was przewody metalowe przy maglownicy(zaznaczone strzałką), bo moje ruda zjadła całkowicie i płyn wyciekł cały. Czy jest to możliwe zrobić przed blokiem bez kanału.
Ostatnio zmieniony 31 sie 2018, 23:56 przez roberto, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Świeżak
- Posty: 9
- Rejestracja: 24 cze 2018, 19:10
- Imię: dawid
- Auto: zafira A 2.2dti
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Y22DTH
Witam. Mam pytanie dotyczące tego tematu i maglownicy.
Miałem delikatne stuki podczas przejeżdżania przez nierówności. Na skp padło ze to stuki z magla.
Wczołgałem sie pod samochód i zlokalizowałem śrubę która kasuje sie luz.
Przekręciłem tylko o troszkę na probe. Stuki ustały. Kierownica pracuje minimalnie ciężej ale płynnie w całym zakresie. Lecz nie do końca wraca do pozycji jazdy na wprost. I teraz pytanko. To się dotrze i ułoży ? czy po prostu za mocno teraz mam dociągnięte ?
Pozdrawiam
Miałem delikatne stuki podczas przejeżdżania przez nierówności. Na skp padło ze to stuki z magla.
Wczołgałem sie pod samochód i zlokalizowałem śrubę która kasuje sie luz.
Przekręciłem tylko o troszkę na probe. Stuki ustały. Kierownica pracuje minimalnie ciężej ale płynnie w całym zakresie. Lecz nie do końca wraca do pozycji jazdy na wprost. I teraz pytanko. To się dotrze i ułoży ? czy po prostu za mocno teraz mam dociągnięte ?
Pozdrawiam