Jakby słabe heble...

Zawieszenie, koła, podwozie, układ kierowniczy, hamulce, opony itp.

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Tazz
Zafiromaniak
Posty: 3066
Rejestracja: 25 cze 2017, 11:23
Imię: Marcin
Lokalizacja: SOsnowiec
Auto: Mercedes Benz E klasa
Model: S211
Oznaczenie silnika: M112
Gender:

#31 Post autor: Tazz »

Teoretycznie klocki muszą się ułożyć i dotrzeć do tarczy, ale pytanie czy przy wymianie były dobrze odtłuszczone ?
Byly:
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX

Abram2006
Przeglądacz
Posty: 70
Rejestracja: 13 cze 2018, 21:25
Imię: Pawel
Auto: 1.9 CDTI Cosmo
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z19DTH
Gender:

#32 Post autor: Abram2006 »

Tazz pisze: 23 lut 2019, 09:34 Teoretycznie klocki muszą się ułożyć i dotrzeć do tarczy, ale pytanie czy przy wymianie były dobrze odtłuszczone ?


Mam nadzieje że tak bo już temu mechanikowi serdecznie podziękowałem co wymienial mi z przodu te tarcze i klocki 2 lata temu Tak mi zamontował nową piaste że przetarło mi kabel od czujnika ABS że nie dało rady naprawić a nie było czasu na zakup samego czujnika i wymiany

Awatar użytkownika
Dziadek13
Zafiromaniak
Posty: 2004
Rejestracja: 26 wrz 2010, 21:28
Imię: Jorg
Lokalizacja: Mysłowice
Auto: VW Turan była zafira DTL
Model: Turan
Oznaczenie silnika: AVQ
Gender:

#33 Post autor: Dziadek13 »

Jak były wymieniane tarcze i klocki to nic nie musi się docierać chyba że zacisk jest odchylony i zewnętrzny klockek zaciska pod kątem a nie na płasko i tego nie sprawdzają mechanicy a jak by były odgięte zaciski to zawsze można doszlifować,chodzi o stare zaciski, nowe mają dobry kąt nawet zaciski po regeneracji należy sprawdzić.

Abram2006
Przeglądacz
Posty: 70
Rejestracja: 13 cze 2018, 21:25
Imię: Pawel
Auto: 1.9 CDTI Cosmo
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z19DTH
Gender:

#34 Post autor: Abram2006 »

Na diagnostyce roznica miedzy lewa strona a prawa to 4% wiec jest ok Ale nie ma żadnej rożnicy po wymianie klockow plyny zaciskow itp

Rzeman
Posty: 1
Rejestracja: 16 lip 2019, 17:16
Imię: Przemysław
Lokalizacja: Sosnowiec
Auto: Zafira A 2.0t OPC
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Niewiem

#35 Post autor: Rzeman »

Witam kolegów i koleżanki ;) Od 2 dni jestem posiadaczem Zoski A 2.0T.Jest cała w oryginale z wyjątkiem tylnego zderzaka i o dziwo nie ma korozji,motor też wydaje się spoko natomiast ma pierdyliard drobnych usterek,aż nie wiem od czego zacząć...Nie działa w niej Tempomat,grzane fotele,czujniki parkowania,centralny i szyba w jednych drzwiach centralny z pilota itp ale najgorsze że hamuje jak...w zasadzie to nie hamuje.Zatrzymanie ze 140 do 0 trwa jakieś 36 dni także dramat.Tarcze i klocki były wymieniane w marcu więc to raczej nie to.Co istotne czasem po odpaleniu palą się kontrolki ABS i ESP a potem gasną.Myslicie,że to może być że sobą powiązane czy to raczej 2 osobne usterki?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie”