Musisz zmierzyć ciśnienie jakie daje pompa paliwowa owszem może ona pracować lecz czy jest wydajna ,trójnik na przewód paliwowy +manometr
Dodano po 6 minutach 3 sekundach:
I tu mała dygresja , posiadacze LPG tankują minimalna ilość paliwa i się zaciera co jest największym błędem gdyż pompa jest smarowana paliwem zaś instalatorzy montują automatyczne odcięcie pompy paliwa gdy silnik pracuje na gazie
Demontaż zbiornika paliwa
Moderator: Sebu$
- Pszczyna
- Zafiromaniak
- Posty: 2281
- Rejestracja: 22 maja 2010, 17:57
- Imię: Dariusz
- Lokalizacja: Oberschlesien
- Auto: Zafira B 1,9
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
Mój garaż ----- viewtopic.php?f=87&t=32387&p=477253#p477253
-
- Zafiromaniak
- Posty: 1143
- Rejestracja: 01 maja 2009, 12:23
- Imię: Mirek
- Lokalizacja: Lublin
- Auto: Opel Zafira A 1,8 Elegance
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: X18XE1
- Gender:
Na listwie paliwowej jest specjalny króciec który umożliwia pomiar ciśnienia paliwa.
Ale można by po prostu odkręcić przewód paliwowy na listwie i zobaczyć czy paliwo dochodzi.
Można również sprawdzić czy autko nie pali z innego powodu, a więc zapalić jak normalnego gaźnika się paliło:
Zdejmujemy tą plastikową "czapkę" z przepustnicy i wlewamy tam strzykawkę czy dwie paliwa i próbujemy odpalić, jak odpali to wiemy chociaż że iskra jest, jak nie zaczynają się poszukiwania....
Co do dygresji, ja woziłem non stop pół baku a pompa i tak padła(nic nie jest wieczne), a odcięcia pompy to montują partacze nie gazownicy
Pozdro
Ale można by po prostu odkręcić przewód paliwowy na listwie i zobaczyć czy paliwo dochodzi.
Można również sprawdzić czy autko nie pali z innego powodu, a więc zapalić jak normalnego gaźnika się paliło:
Zdejmujemy tą plastikową "czapkę" z przepustnicy i wlewamy tam strzykawkę czy dwie paliwa i próbujemy odpalić, jak odpali to wiemy chociaż że iskra jest, jak nie zaczynają się poszukiwania....
Co do dygresji, ja woziłem non stop pół baku a pompa i tak padła(nic nie jest wieczne), a odcięcia pompy to montują partacze nie gazownicy
Pozdro
-
- Przeglądacz
- Posty: 79
- Rejestracja: 11 wrz 2014, 10:38
- Imię: DANIEL
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: ZAFIRA A 1,8
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z18XE
- Gender:
bardzo dziękuje Wszystkim za pomoc , po kilku dniach walki udało się znaleźć przyczyne a było to zwarcie we wiązce dochodzącej do pompy , przetopiły sie kable jak padła mi pierwsza pompa i skleiły sie ze sobą, zaczolem szukac w srodku auta w progu a tu przetopiły się we wiążce ktora wchodzi bezposrednio do pompy w peszlu plastikowym taki przedłużacz z dwoma kostkami pod spodem
Dodano po 2 minutach 55 sekundach:
pojawił sie nowy problem , mianowicie stukanie pykanie w skrzynce zezpieczników, takie cyk cyk
nie wiem od czego , jak kluczyk jest przekrecony i swieca kontrolki i jak silnik pracuje tez , wrzuce moze filmik
co to moze byc
Dodano po 20 minutach 7 sekundach:
https://we.tl/t-quFreXsbSx
Dodano po 2 minutach 8 sekundach:
pod linkiem do pobrania filmik
sorry ze w ten sposob ale nie wiem jak inaczej to zamiescic wiec wrzuciłem na we transfer
Dodano po 2 minutach 55 sekundach:
pojawił sie nowy problem , mianowicie stukanie pykanie w skrzynce zezpieczników, takie cyk cyk
nie wiem od czego , jak kluczyk jest przekrecony i swieca kontrolki i jak silnik pracuje tez , wrzuce moze filmik
co to moze byc
Dodano po 20 minutach 7 sekundach:
https://we.tl/t-quFreXsbSx
Dodano po 2 minutach 8 sekundach:
pod linkiem do pobrania filmik
sorry ze w ten sposob ale nie wiem jak inaczej to zamiescic wiec wrzuciłem na we transfer
- Tazz
- Zafiromaniak
- Posty: 3066
- Rejestracja: 25 cze 2017, 11:23
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: SOsnowiec
- Auto: Mercedes Benz E klasa
- Model: S211
- Oznaczenie silnika: M112
- Gender:
Filmik możesz wrzucić na Youtube i wkleić link do posta, będzie to widać
Byly:
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX
-
- Przeglądacz
- Posty: 79
- Rejestracja: 11 wrz 2014, 10:38
- Imię: DANIEL
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: ZAFIRA A 1,8
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z18XE
- Gender:
klime mam na guziczek z gwiazdka i pokętła i nie korzystam wogóle bo nie nabita i nie chłodzi
przycisk nie jest włączany wogóle
Dodano po 1 godzinie 4 minutach 11 sekundach:
może inaczej dziś postaram się sprawdzić wszystkie przyciski co mam w aucie i zobacze czy wszystko dziąła ok
Dodano po 4 godzinach 1 minucie 12 sekundach:
dobra Panowie juz wszystko jasne z tym tykaniem , nie dziąła wycieraczka tylnei szyby i była włączona prawą manetką, jak wyłączyłem przestała pykać
Dodano po 43 sekundach:
Dziadek dzięki, bo troche mnie naprowadziłeś
Dodano po 2 minutach 30 sekundach:
pozostał mi najważniejszy temat do naprawy z którym juz walcze ponad 2 lata
viewtopic.php?f=31&t=31368&p=455490#p455490
bede wdzięczny za każda pomoc i naprowadzenie
przycisk nie jest włączany wogóle
Dodano po 1 godzinie 4 minutach 11 sekundach:
może inaczej dziś postaram się sprawdzić wszystkie przyciski co mam w aucie i zobacze czy wszystko dziąła ok
Dodano po 4 godzinach 1 minucie 12 sekundach:
dobra Panowie juz wszystko jasne z tym tykaniem , nie dziąła wycieraczka tylnei szyby i była włączona prawą manetką, jak wyłączyłem przestała pykać
Dodano po 43 sekundach:
Dziadek dzięki, bo troche mnie naprowadziłeś
Dodano po 2 minutach 30 sekundach:
pozostał mi najważniejszy temat do naprawy z którym juz walcze ponad 2 lata
viewtopic.php?f=31&t=31368&p=455490#p455490
bede wdzięczny za każda pomoc i naprowadzenie
Ostatnio zmieniony 04 lip 2020, 19:58 przez xbasser, łącznie zmieniany 2 razy.