dziwne zachowanie samochodu przy prędkościach >130km/h

Zawieszenie, koła, podwozie, układ kierowniczy, hamulce, opony itp.

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
tankret

#16 Post autor: tankret »

To pewnie czeka mnie wizyta w warsztacie, aby to sprawdzili, bo niestety mieszkam na pochyłej ulicy i bałbym się go podnosić na tym lewarku który jest na wyposażeniu.
Jeżeli to faktycznie będzie problem z drążkiem kierowniczym, to co ewentualnie trzeba wymienić?

DaRek7

#17 Post autor: DaRek7 »

Koledzy, końcówki drążków sprawdza się "pod obciążeniem" czyli auto stoi na kołach!!!
Najlepiej z kanału jeśli go nie ma,położyć się pod auto albo włożyć rękę pomiędzy nadkole a koło "namacać" końcówkę... ktoś kręci kierą-krótkie ruchy lewo-prawo a Ty trzymając ręką za końcówkę wyczujesz luz, jeśli będzie!

olo018

#18 Post autor: olo018 »

Drążek +gałkę i na zbieżność !!.

Szuwarek
Mieszkaniec
Posty: 349
Rejestracja: 21 maja 2011, 09:40
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Zegrze
Auto: ASTRA-G + ZAFIRA-A
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Z22SE
Gender:

#19 Post autor: Szuwarek »

Zasadniczo masz rację - ale musi być ten ktoś :lol: Ja sprawdziłem taj jak napisałem.

tankret

#20 Post autor: tankret »

To spróbuję jutro, chociaż nie wiem czy uda mi się namacać przez koło te końcówki, bo nawet nie wiem co powinienem poczuć w paluchach, ale przekonam się jutro. Dzięki za porady.

Grzesiek

#21 Post autor: Grzesiek »

Daleko masz do mnie? Mozemy jutro posiedziec nad Twoim autkiem... albo w weekend

DaRek7

#22 Post autor: DaRek7 »

tankret, patrząc na koło prawe po lewej stronie, na lewe po prawej stronie na środku, mniej więcej, wysokości... jakby za oponą... jak tam włożysz rękę nic innego nie namacasz :lol:

tankret

#23 Post autor: tankret »

DaRek7 pisze:tankret, patrząc na koło prawe po lewej stronie, na lewe po prawej stronie na środku, mniej więcej, wysokości... jakby za oponą... jak tam włożysz rękę nic innego nie namacasz :lol:
Dobra dzięki jutro sprawdzę, a potem pomknę na sprawdzenie zbieżności.

Edit:
Sprawdziłem te drążki kierownicze i luzów żadnych nie zauważyłem ani nie wyczułem. Kierownica też nie ma żadnych luzów. Po południu pojadę do warsztatu sprawdzić zbieżność.
Edit 2:
Wizyta w warsztacie i poprawili zbieżność. Sprawdzałem auto na drodze, da się jechać 160km/h ale wyżej zaczyna delikatnie znosić w lewo i prawo, ledwie to wyczuwalne. Czy teraz winne mogą być opony? Każda innej marki i z innym wzorem bieżnika (uroki wielkiej brytani).

ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie”