Dolna osłona silnika a rama zawieszenia przedniego
Moderator: Sebu$
Po tygodniu powiadasz? Ale warto spróbowac, może coś wskóram
Tak więc wysłałem zapytania do kilku ASO i sprawdzili, że nie przysługuje mi ta kampania. Podobno została już wykonana na terenie Niemiec, skąd pochodzi moja Zośka. To dziwne, bo wygłuszenie dalej mam. Jedynie Kanclerz Gliwice zaproponowało bezpłatną kontrolę zawieszenia poza akcją serwisową. Wielki plus za to, już wiem gdzie w przyszłości będę jeździł do ASO.
Centrala narazie cicho
GM odpowiedziało po 1 dniu (normalnie Express ), ale też nie mam żadnej otwartej kampanii. Czyli muszę sobie sam sprawdzić jak będę u mechanika na kanale.
Tak więc wysłałem zapytania do kilku ASO i sprawdzili, że nie przysługuje mi ta kampania. Podobno została już wykonana na terenie Niemiec, skąd pochodzi moja Zośka. To dziwne, bo wygłuszenie dalej mam. Jedynie Kanclerz Gliwice zaproponowało bezpłatną kontrolę zawieszenia poza akcją serwisową. Wielki plus za to, już wiem gdzie w przyszłości będę jeździł do ASO.
Centrala narazie cicho
GM odpowiedziało po 1 dniu (normalnie Express ), ale też nie mam żadnej otwartej kampanii. Czyli muszę sobie sam sprawdzić jak będę u mechanika na kanale.
-
- Przeglądacz
- Posty: 73
- Rejestracja: 02 maja 2010, 22:26
- Imię: Rob
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Opel Zafira A 1.9 Comfort
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender:
Ostatnio zauważyłem, że odstaje mi dolna osłona silnika ( to po wycieczce polnymi drogami).
Po sprawdzeniu okazało się, że że dwa wkręty montujące się odkręciły a trzeci całkiem odpadł. Także klata trzymała się na jednym wkręcie.
Wjechałem na kanał przykręciłem te które zostały. Zarówno wkręty jak i metalowe spinki są skorodowane, więc pomyślałem, że zrobię Zoście dobrze i kupię komplet nowych wkrętów.
Pojechałem do serwisu Opla.
Cena jednego wkrętu 20 zł , jednej spinki 7 zł.
Komplet 4 wkrętów i 4 spinek kosztowałby 108 zł -oczywiście nie kupiłem
Po sprawdzeniu okazało się, że że dwa wkręty montujące się odkręciły a trzeci całkiem odpadł. Także klata trzymała się na jednym wkręcie.
Wjechałem na kanał przykręciłem te które zostały. Zarówno wkręty jak i metalowe spinki są skorodowane, więc pomyślałem, że zrobię Zoście dobrze i kupię komplet nowych wkrętów.
Pojechałem do serwisu Opla.
Cena jednego wkrętu 20 zł , jednej spinki 7 zł.
Komplet 4 wkrętów i 4 spinek kosztowałby 108 zł -oczywiście nie kupiłem
rama czyli chodzi Ci o tą kołyske.H,Łajszczak pisze:Właśnie odebrałem Zośkę po akcji serwisowej wymiany ramy przedniego zawieszenia,wszystkie śruby nowe,zbieżność ustawiona tylko nie podłączyli mi podciśnienia od sterowania turbo,wyjechałem na drogę a tu brak mocy i kontrolka po chwili.Cała robota zajęła im sześc godzin..
Witam!
Jestem właścicielem Zafiry 2004r. sprowadzonej w marcu tego roku z Francji.
Zadzwoniłem do ASO we Wrocławiu (Car Center) i ku mojemu zdziwieniu okazało się że mój samochód także obejmuje ta akcja serwisowa. Oczywiście musiałem na wstępie powiedzieć o jaką akcję mi chodzi. Oględziny zajęły im ok. 2h i już jestem umówiony na naprawę.
Wszystko dzięki temu forum
Pozdrawiam
Jestem właścicielem Zafiry 2004r. sprowadzonej w marcu tego roku z Francji.
Zadzwoniłem do ASO we Wrocławiu (Car Center) i ku mojemu zdziwieniu okazało się że mój samochód także obejmuje ta akcja serwisowa. Oczywiście musiałem na wstępie powiedzieć o jaką akcję mi chodzi. Oględziny zajęły im ok. 2h i już jestem umówiony na naprawę.
Wszystko dzięki temu forum
Pozdrawiam
Witam czy ktoś już wymieniał tuleje w sankach mam na tyle wyrobione przy gaszeniu i odpalaniu auta drży cała buda sprawdzałem z mechanikiem podważał koło tulei i od razu zanikło przy odpalaniu i gaszeniu. Jakie mogą być z tym związane koszta wiem że jedna tuleja w serwisie 37zł.